قالیشویی تهران فرش – شستشو فرش دستباف و ماشینی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی قالیشویی تهران فرش – شستشو فرش دستباف و ماشینی در تهران

🔴 قالیشویی تهران فرش

🔹 قالیشویی تهران فرش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی تهران فرش :

✅ شستشو انواع فرش دستبافت با ضمانت تضمین کیفیت

✅ شستشو انواع فرش ماشینی با بروز ترین دستگاه های روز دنیا

✅ ترمیم و رفو قالی و فرش ها با مجرب ترین پرسنل کاری

✅ خشکشویی مبلمان در محل با ضمانت و بهترین پرسنل

 

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی تهران فرش جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی قالیشویی تهران فرش خدمات ارزنده قالیشویی با کیفیت را به شما ارائه دهیم.

 

🔸 با مدیریت یاسر رحیم پور

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزیت های شستشو فرش در قالیشویی چیست؟

همانطور که میدانید فرش یکی از قدیمی ترین زیر اندازهایی می باشد که در هر خانه ایرانی به عنوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین کالا به شمار می رود که در این میان شستشوی فرش از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد چرا که کیفیت شستشو برای حفاظت از بافت فرش بسیار الزامی می باشد که قالیشویی تهران فرش با ارائه بهترین و به روز ترین امکانات توانسته است در این زمینه به بهترین نحو ممکن فعالیت داشته باشد. قالی شویی مدرن به دلیل مزایایی که دارد امروزه جایگاه ویژه ای را در میان مردم جوامع مختلف داشته و در مقایسه با قالی شویی سنتی از کیفیت و کارایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از جمله مزیت و فواید شستن فرش در قالیشویی تهران فرش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– جابجایی فرش ها به وسیله نوارهای نقاله انجام می شود

– شستشوی فرش های با دستگاه های پیشرفته اجرا می شود

– فرایند آبکشی از طریق دستگاه و به شکل یکدست و تحت زمانبندی مشخص شده انجام می شود

– شستشوی فرش توسط افرادی مجرب و ماهر انجام می شود

– توان جسمی و خستگی نیروی کار بر کیفیت و نحوه شستشوی فرش موثر نمی باشد

– دستگاه های آبگیر جدید متناسب با نوع فرش بوده و آسیبی به بافت فرش وارد نمی کند

– شرایط جوی هیچ تاثیری در خشک شدن فرش ها ندارد

– از بهترین مواد شوینده بهره مند می شوند.

نرخ قیمت قالیشویی
از جمله مهمترین موضوعاتی که در خصوص قالیشویی می توان ذکر کرد نرخ قیمت مشخص شده برای شستشوی انواع فرش ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که بر اساس نوع امکانات و نحوه شستشوی فرش شاهد ارائه قیمت های مختلفی در انواع قالیشویی ها هستیم که اغلب کاربران و کارفرمایان به دنبال مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین قالی شویی برای شستشوی فرش ها و موکت های خود هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب نهایی قالی شویی اطلاعاتی دقیق در خصوص نرخ قیمت و هزینه مربوطه به دست آورده و در صورت مورد تایید بودن جهت ثبت سفارش برای تحویل فرش های خود برای شستشو در مرکز مدنظر اقدام کنید. برخی از قالیشویی ها با دریافت هزینه های بسیار ارزان از مواد شوینده بی کیفیت بهره مند می شوند که در این خصوص کاربران باید بسیار دقت داشته و به هیچ وجه کیفیت را قربانی قیمت نکنند. با وجود اینکه بسیاری از مراکز قالی شویی کم و بیش خدمات و امکانات مشابه را ارائه می دهند اما تفاوت هایی در نحوه عملکرد و مواد مورد استفاده در این مراکز وجود دارد که انتخاب قالی شویی تهران فرش در مقایسه با بسیاری از قالی شویی های شهر تهران بهترین و مناسب ترین گزینه برای شستشوی با کیفیت و مطمئن خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران