تولید پارچه و پوشاک طبیعی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی تولید پارچه و پوشاک طبیعی در تبریز

🔴 گروه فناوری سالم طب پوش

🔹 گروه فناوری سالم طب پوش  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید پارچه و پوشاک طبیعی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اولین تولیدکننده پارچه و پوشاک طبیعی با قابلیت تنفس پذیری

🔹 موثر در فرآیند پیشگیری و درمان برخی بیماری ها از جمله : دیابت ، آرتروز ، فشارخون ، رماتیسم ، ام اس ، نازایی و …

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۴۲۶۸۳۸۹۴

🔸 آدرس تبریز ، خ ۷تیر ، خ شیخ کمال ، سازمان جهاددانشگاهی ، طبقه ۶، مرکز نوآوری و توسعه تعاون آذربایجان شرقی (منتا)

 

الیاف طبیعی چیست؟

الیاف طبیعی از موادی در طبیعت ساخته می‌شوند. این که واضح است. اما اجازه بدهید درباره ریشه طبیعی‌شان برایتان بگوییم. الیاف طبیعی یا منشأ حیوانی دارند یا گیاهی یا معدنی. مواد طبیعی و خام به شکل تاروپود درمی‌آیند و به شکل‌های مختلف بافته می‌شوند و در نهایت پارچه و منسوجات مختلف تولید می‌کنند. سه دسته‌بندی کلی برای الیاف طبیعی به شکل زیر است:

الیاف با منشأ حیوانی یا جانوری؛ مانند پشم و ابریشم.
الیاف با منشأ گیاهی؛ مانند نخ و کتان؛
الیاف با منشأ معدنی؛ مانند سرامیک و فلزات.

کاربردهای الیاف طبیعی در صنایع مختلف چیست؟

بعد از جنگ جهانی دوم، تولید الیاف مصنوعی رشد قابل‌توجهی کرد. استفاده از الیاف طبیعی هم کمتر شد. اما در سال‌ها و دهه‌های اخیر، با توجه به افزایش دغدغه‌های بشر درباره محیط زیست و مشکلات مختلف در تولید الیاف مصنوعی بر پایه موادی چون نفت، دوباره نقش الیاف طبیعی در صنایع گوناگون پررنگ شده است. دغدغه‌های زیست‌محیطی اصلا شوخی و افکاری تجملاتی نیستند. وضعیت کره زمین خوب نیست و اگر می‌خواهیم سال‌های پیش رویش را ببینیم باید بیشتر با آن راه بیاییم. استفاده از الیاف طبیعی می‌تواند راهی برای نجات زمین از دست فراورده‌های نفتی و سمی باشد. البته هزینه‌ها گاهی در تولید این الیاف بسیار بیشتر از الیاف مصنوعی می‌شود اما با فناوری‌های امروزی و توسعه ارتباطات، قطعا راه‌هایی برای مدیریت این موضوعات هم وجود دارد. بشر باید آستین‌ها را به‌طور جدی بالا بزند و کاری برای استفاده بهینه‌تر از الیاف طبیعی کند.

از الیاف طبیعی در صنایع مختلفی استفاده می‌شود:

صنایع نساجی؛
صنایع ساختمانی؛
تولید مواد پلاستیکی؛
و… .

فرانسه از جمله کشورهای معروفی است که در زمینه تولید الیاف طبیعی فعال است. این کشور در هر سال، ۵۰هزار تُن کنف را به بازار عرضه می‌کند. چین و روسیه هم از کشورهای دیگری هستند که در تولید الیاف طبیعی حضوری مهم و پررنگ دارند. کشورهای مختلف باید در این زمینه فعال‌تر شوند و زمین و ما را از دست الیاف نامناسب و سمی نجات بدهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران