تخلیه و جابجایی اثاثیه منزل در مازندران، نوشهر،چالوس

در مازندران

معرفی تخلیه و جابجایی اثاثیه منزل در مازندران، نوشهر،چالوس

🔴 گروه باربری سید محمدحسینی

🔹 گروه باربری سید محمدحسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تخلیه و جابجایی اثاثیه منزل در مازندران، نوشهر،چالوس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه باربری سید محمدحسینی :

✅ حمل اثاثیه منزل به نقاط کشور باکارگران حرفه ای وتوانمند توسط کارگران بومی

✅ باربری مازندران نوشهر چالوس کلاردشت کلاراباد رویان رامسر نور گیلان شهر و شهرستان

و…

 

🔸 با مدیریت سید محمدحسینی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۱۱۹۶۹۸۴۹

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۸۶۹۹۰۶۲

🔸 آدرس گیلان

 

اهمیت چیدمان اثاثیه منزل در ماشین باربری چیست؟

چیدمان اثاثیه منزل در خودروی باربری یکی از نکات مهم اسباب کشی برای حفظ ایمنی اثاثیه و جلوگیری از آسیب دیدن وسایل می باشد. ابتدا باید ماشین مناسب برای اسباب کشی را انتخاب کنید. اکثر شرکت های حمل و نقل ماشین های مخصوص برای جابجایی اثاثیه را دارند. باید در هنگام اسباب کشی دقت فراوانی را برای چیدن لوازم خود به خرج دهید تا وسایل تان به سلامت به مقصد برسد. در صورتی که انتقال اسباب و اثاثیه به شهرستان باشد و باید مسافت طولانی طی شود ، چینش صحیح لوازم یکی از مهم ترین نکات اسباب کشی ایمن می باشد.

سعی کنید وسایل خود را در بسته بندی های مناسبی قرار دهید و قبل از رسیدن ماشین باربری لیستی از لوازم خود را تهیه کنید و با دقت بسته هایی که حاوی وسایل مشابهی هستند را در یک جا قرار دهید و برای کارکنان اتوبار مشخص کنید داخل جعبه ها چه وسایلی قرار دارند و شکستنی بودن آن ها را اعلام کنید.

چیدمان درست اثاثیه منزل دارای چندین مزیت فوق العاده می باشد. ابتدا باید ذکر کنیم که چیدمان درست وسایل باعث می شود تعداد ماشین های کمتری برای حمل و نقل استفاده کنیم و هزینه باربری را برایتان کاهش می دهد و همچنین با درست چیدن بار داخل ماشین از آسیب رسیدن به لوازم جلوگیری می شود و در آخر سر چیدن درست و اصولی اثاثیه منزل سرعت خالی کردن وسایل را در مقصد افزایش می دهد.

چیدن وسایل سنگین در خودروی باربری در ابتدا

برای چیدمان اثاثیه منزل در کامیون ها و یا وانت بارها بهتر است ابتدا وسایل سنگین که نیاز به چند نفر برای حمل آن ها است بارگیری شود. وسایلی مانند یخچال ، گاز ، لباسشویی و مبلمان خانه را به درستی در انتهای ماشین بارگیری کنید و توجه داشته باشید که وزن وسایل به طور مساوی در تمام قسمت های ماشین پخش شود. طوری نباشد که همه وسایل سنگین فقط در یک طرف ماشین قرار بگیرد. برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل در هنگام بار زدن سعی کنید در بین وسایل از پارچه های ضخیم و یا فوم برای محافظت استفاده کنید.

با چیدن وسایل سنگین و با حجم زیاد در انتهای ماشین جا برای کارتن های کوچک تر بیشتر می باشد. بعد از قرار دادن وسایل سنگین این بار نوبت به لوازمی می رسد که سبک تر هستند اما حجم زیادی را اشغال می کنند مانند فرش های لول شده ، قطعات تختخواب و تشک تختخواب. توجه داشته باشید که در هنگام چیدن این لوازم فضای خالی زیادی را جا نگذارید و یا آن ها را زیاد به هم دیگر نچسبانید که باعث فشار آوردن زیاد به هم شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران