ارائه خدمات تخصصی حسابداری در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ارائه خدمات تخصصی حسابداری در تهران

🔴 سالارسیدی

🔹 سالارسیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تخصصی حسابداری در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالارسیدی:

✅ خدمات حسابداری

✅ نگارش دفاتر قانونی

✅ تهیه و ارسال گزارش فصلی

✅ تهیه و ارسال لیست بیمه

✅ تهیه و ارسال مالیات‌‌ حقوق دستمزد

✅ با بهترین قیمت و کیفیت و سریع

✅ “از تخفیف پکیج ها استفاده کنید”

✅ کلیه خدمات برای داروخانه ها به صورت ویژه انجام میشود

✅ تمامی خدمات به صورت دور کاری و حضوری انجام‌ میشود

✅ مشاغل بازاری کافه رستوران ها و به خصوص داروخانه

و….

به واتس اپ و تلگرام مراجعه کنید

 

🔸 شماره تماس 09361887411

🔸آدرس تهران

چرا باید گزارشات فصلی را ارسال کنیم؟

فرستادن گزارش فعالیت های اقتصادی به صورت فصلی می تواند سبب نظم و انضباط ارزی و شفافیت هر چه بیشتر فعالیت های اقتصادی و تجاری شود. علاوه بر این، بستر مناسب را برای رقابتی واقعی و سالم در حوزه های اقتصادی فراهم می کند. نتیجه آن که از فسادهای مالیاتی پیش گیری شده و مردم و نظام مالیاتی به یک اعتماد استوار نسبت به هم خواهند رسید. از دیگر دستاوردهای ارسال گزارشات فصلی می توان به برقراری عدالت اقتصادی برابر برای تمامی صاحبان کسب و کار و افراد تجار اشاره کرد.

در حقیقت گزارش صورت معاملات به صورت فصلی از دو جهت در پیشرفت و ترقی کشور تاثیرگذار است. گسترش این پروسه از طرفی باعث افزایش توان اقتصادی دولت از طریق دریافت مالیات شده و فرارهای مالیاتی کاهش پیدا می کند و از سمت دیگر درآمد حاصل از وصول مالیات طی نقشه های عمرانی به آبادانی شهرها و سایر نقاط کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، گسترش ارسال گزارشات معاملات فصلی در سیستم مالیاتی و اقتصادی کشور از معیار‌های پیشرفت به شمار می رود. استفاده از یک پایگاه جامع مالیاتی مودیان، سبب تقسیم عادلانه‌ مجموع درآمدها، توجه و گسترش بیشتر بخش خصوصی، نگاه دقیق تر دولت نسبت به اعتبارات مالی و در نهایت کارایی بیشتر سیستم اقتصادی کشور خواهد شد.

نکته ی مثبت دیگری که حاصل گزارش معاملات فصلی می باشد، فرآیند رو به رشد وضع اقتصادی کشور است که نتیجه ارسال به موقع گزارشات است. در این راستا کارشناسان امور اقتصادی و مالیاتی کشور به طور دائم در تلاش اند تا با ارائه شیوه های نوین و با بهره گیری از پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، سختی های مسیر را به حداقل کاهش دهند.

مزیت های ارسال گزارشات به صورت آنلاین:

توسعه تکنولوژی و فناوری های به روز در هر عرصه ای باعث تهسیل پروسه انجام کارها شده و مشکلات فرآیندهای مختلف را کاهش می دهند. الکترونیکی شدن ارسال گزارشات فصلی موجب صرفه جویی در زمان مودیان، کاهش هزینه های احتمالی مسیر طی ارسال حضوری و کاهش احتمال خطاهای انسانی می شود. علاوه بر این، تردد در بخش های مالیاتی به کمترین اندازه خود می رسد و نرخ امنیت هنگام ارسال گزارشات بالاتر خواهد رفت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران