پرورش و فروش کاکتوس و سانسوریا در دزفول

در خوزستان ، دزفول

معرفی پرورش و فروش کاکتوس و سانسوریا در دزفول

🔴 رضاچینی پرداز و علی علیخانی

🔹 رضاچینی پرداز و علی علیخانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پرورش و فروش کاکتوس و سانسوریا در دزفول می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاچینی پرداز و علی علیخانی :

✅ تولید و توزیع انواع کاکتوس و سانسوریا و گل های آپارتمانی و.خاک گل های آپارتمانی و……

✅ فروش جزئی و عمده

✅ ارسال به تمام نقاط کشور

✅ با بیش از ۱۰ سال سابقه

و….

با ما خانه ای سبزداشته باشید

 

🔸 شماره تماس 09397789048

🔸 شماره تماس 09216201284

🔸آدرس خوزستان،دزفول

خواص سانسوریا چیست؟

1- اکسیژن تولید می کند

تحقیقاتی که توسط دانشگاه هاروارد منتشر شده است بیان می کند که در هنگام شب، این گیاه دی اکسید کربن را جذب می کند و اکسیژن را آزاد می کند. در این تحقیق همچنین آمده است که در کنار پتوس و گیاه عنکبوتی توصیه شده ترین گیاه برای تمیز کردن هوای داخلی شما است.

2- از زیبایی دکوراتیو برخوردار است

این یکی از محبوب ترین مزایای سانسوریا است. این گیاهان بسیار تزئینی هستند. آنها از ظاهری قابل توجه و جذاب هستند. این گیاه از برگهای ضخیم و بلند سبز رنگی برخوردار است که سایه هایی از نوارهای سبز ، زرد یا خاکستری دارد. این ظاهر استثنایی از این گیاه، آن را به یکی از محبوب ترین گیاهان خانه تبدیل کرده است.

3- هوا را تصفیه می کند

این گیاهان یکی از مؤثرترین گیاهان برای رهایی از آلاینده ها و سموم هوا هستند. این گیاهان بسیاری از سموم را از هوای داخل خانه شما خارج کرده و آن را شاداب تر و تمیز تر می کنند.

4- آلرژی را کاهش می دهد

هر گیاه که قادر به انتشار اکسیژن و جذب دی اکسید کربن باشد، می تواند آلرژی ناشی از هوا را کاهش دهد. سانسوریاها نسبت به فیلترهای هوا و تصفیه هوا موثرتر هستند. علاوه بر ای ، آنها تزئینی و جذاب هستند. پرورش این گیاهان مانند ضربه زدن به دو پرنده با یک سنگ است. شما خانه خود را زیباتر خواهید کرد و شانس آلرژی ناشی از هوا را کاهش می دهید.

5- انرژی مثبت ایجاد می کند

وقتی صحبت از فنگ شویی می شود، سانسوریا گزینه ای ایده آل است. این گیاه در تولید انرژی های مثبت و محافظت کننده خوب است. اگر می خواهید اطراف خانه تان انرژی مثبت داشته باشید ، حتماً باید این گیاه را پرورش دهید.

6- نگهداری آن آسان است

به همین دلیل است که این گیاه، یکی از محبوب ترین گیاهان خانگی است. این گیاه به اندازه ای قوی است که می تواند در هر شرایطی رشد کند. شما می توانید آن را در آفتاب کامل، در سایه ها ، در محیط مرطوب و غیره پرورش دهید به طور خلاصه ، کشتن و از بین بردن این گیاه تقریبا غیرممکن است. این یکی از آسان ترین گیاهان برای پرورش است.

اینها بهترین مزیت های گیاه سانسوریا است. رشد این گیاهان به شما امکان می دهد از همه این مزایا بهره مند شوید. بسیار توصیه می شود که این گیاه را در منزل نگهداری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران