شستشو انواع فرش ماشینی و دستباف و خشکشویی مبل و خوشخواب در محل در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز شستشو انواع فرش ماشینی و دستباف و خشکشویی مبل و خوشخواب در محل در تهران

🔴 مجموعه قالیشویی و مخشکشویی پایدار

🔹 مجموعه قالیشویی و مخشکشویی پایدار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه قالیشویی و مخشکشویی پایدار :

✅ متخصص در شستشوی انواع فرشهای ماشینی ودستباف ابریشم وتمام ابریشم ،فانتزی ،بلژیکی،وگبه ای،بادستگاه تمام اتوماتیک

✅ خشکشویی انواع مبل وخوشخواب درمحل

و…

 

🔸 با مدیریت  میلادرستمی

🔸 شماره تماس  09124034802

🔸 آدرس  تهران

مزایای خشکشویی مبلمان چیست ؟

آیا شستشوی مبل با دستگاه به مبلمان آسیب می زند؟
دستگاه مبل شور مخصوص شستن مبلمان طراحی شده و دارای سری مخصوص شستشوی مبل است. این سری نوعی فرچه بزرگ است که برای از بین بردن آلودگی ها روی سطح پارچه ای مبلمان حرکت می کند. سری مکنده دستگاه نیز آب و کثیفی را از روی مبل ها پاک می کند. چنانچه متصدی دستگاه در زمینه کار با این وسیله تجربه کافی داشته باشد، در سریع ترین زمان شستشوی مبلمان انجام می شود. این دستگاه به هیچوجه نمی تواند به رویه مبلمان و یا اسفنج مبل آسیب بزند.

مزایای خشکشویی مبلمان

نظافت کامل با خشکشوی مبل
مبل ها به دلیل حجم و ابعاد بزرگشان قابلیت نظافت سخت تری دارند. گاهی فراموش می کنیم که این مبل ها هم باید تمیز شوند. استفاده مداوم از مبلمان موجب می شود تا الیاف پارچه رومبلی کثیف شود. به این کثیفی، انواع آلودگی ها و گرد و خاک هوا را نیز اضافه کنید تا ببینید چقدر مبل ها نیاز به شستشو دارند. تمیز کردن مبل ها با آب و دستمال تنها موجب می شود که کثیفی به درون الیاف پارچه و اسفنج نفوذ کند. شستشوی مبل با دستگاه بهترین روش برای از بین بردن آلودگی های عمقی مبلمان و نظافت کامل انهاست. قدرت مکش دستگاه مبل شور بسیار زیاد است و می تواند همه آلودگی ها و جرم های داخل مبلمان را خارج کند. از طرفی این دستگاه قادر به مکش همه مواد شوینده و آب اضافی از درون مبلمان است و کامل مبل ها را تمیز می کند.

خشکشویی مبل و از بین بردن عوامل بیماری زا
یک دست مبلمان کثیف و آلوده منبع بزرگی از میکروب ها و موجودات ریزی است که تولید بیماری های تنفسی می کنند. بسیاری از آلرژی ها ارتباط با همین موجودات کوچک دارد. نشستن روی مبلمان کثیف حملات آلرژی را در افراد آلرژن تشدید می کند. به خصوص اگر در خانه کودکی دارید و یا فردی سالمند با شما زندگی می کند حتما مبل ها را سالی دوبار تمیز کنید. دستگاه مبل شور یک وسیله کارامد در شستن مبل هاست که همه آلودگی ها و عوامل بیماری زای درون الیاف پارچه و اسفنج ها را از بین می برد. حتی اگر از مبل ها بوی ناخوشایندی به مشام می رسد نیز با خشکشویی مبل این بو از بین خواهد رفت.

جلوگیری از پوسیدگی با خشکشویی مبل
آیا مبل ها به ظاهر تمیز هستند و هیچ لک و کثیفی روی آن دیده نمی شود؟ این تنها یک طرف قضیه است در واقع مبل ها را نمی شود مثل لباس در لباسشویی شست و یا به روش دیگری مبل ها را تمیز کرد. حتی اگر بتوانید ظاهر مبل ها را تمیز نگهدارید نمی توانید از نفوذ آلودگی به درون مبلمان جلوگیری کنید. آلودگی هایی که به درون مبل ها وارد می شوند علت اصلی پوسیدگی پارچه هستند. در این صورت پارچه رومبلی به سادگی آسیب دیده و دچار مشکل می شود! با خشکشویی مبل می توان از فرسودگی مبل ها در اثر آلودگی و کثیفی جلوگیری کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران