خدمات کف سابی مدرن در سراسر کشور

در خوزستان ، آبادان

ارائه خدمات کف سابی مدرن در سراسر کشور

🔴 خدمات کف سابی مدرن

🔹 خدمات کف سابی مدرن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات کف سابی مدرن در سراسر کشور میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات کف سابی مدرن :

✅ سابیدن و لبه گیری انواع سنگ، موزاییک گرانیت بتن و …

✅ براق نمودن ، جرم گیری کردن

✅ صاف کردن و صیقلی انواع سطوح ( سنگ ، موزاییک ، گرانیت)

✅ شستشو سرامیک

✅ صاف کردن جهت ایزوگام و کفپوش

✅ انجام کار در سراسر کشور

✅ ارائه نمونه کار

و….

 

🔸 با مدیریت سعید اسفندیاری

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس آبادان

کف سابی چه ایراداتی را برطرف می کند

کف سابی مشکل پستی و بلندی سنگ ها را از بین می برد :

مزایای کف سابی: در ابتدای کار ساختمانی سنگ کار هر چه قدر هم حرفه ای باشد معمولا مقداری سنگ پستی و بلندی خواهد داشت (بین سنگها) این ناهمواری ها با کف سابی قابل رفع می باشد.
کف سابی هر ماده چسبناکی که روی سنگ ریخته باشد را ازبین می برد:

معمولا روی پله ها موکتهایی را با چسب می چسبانند که بعد از تعویض موکت معمولا این چسبها پاک نمی شوند چاره کار کفسابی پله است

کف سابی باعث جلای فوق العاده سنگ می شود:

در برخی از اماکن تجاری مثل شرکتها و سازمانها و مغازه های تجاری سطح شهر براقی سطح سنگ امری ضروری و حیاتی است زیرا باعث شیک تر و تمیزتر دیده شدن محیط می شود و هم چنین باعث اعتبار آن محل می شود به همین دلیل معمولا این اماکن را کف سابی انجام می دهند.
کف سابی باعث ترمیم سنگهای قدیمی و براقی فوق العاده سنگ قدیمی می شود طوری که آن سنگ و محیط نو دیده می شوند:

در برخی از موارد در ساختمانهایی که مقداری از عمر آن گذشته دیده می شود که سطح سنگ جرم و یا خط و خش های فراوانی روی سنگ دیده می شوند این سنگها با کفسابی قابل رفع است و مثل روز اول آنها را می توان براق و درخشان کرد مثلا این تصویر را ببینید که متعلق به یک ساختمان قدیمی است.

کف سابی باعث آینه ای شدن سنگ می شود :

در برخی از ساختمانها و مراکز لوکس که کارفرمایان و مشتریان می خواهند سنگشان به حالت آینه شود و تصویر سقف و اشیائ محیط را روی سنگ ببینند

کف سابی باعث رفع سوراخ ها و درزهای لای سنگها می شود:

در برخی از موارد کفسابی مشاهده می شود که درز لای سنگ و سوراخ روی سنگ جلوه نامطلوبی به سنگ می دهد که این موارد با کفسابی رزین ساب قابل حل است رزین ماده ای است که روی درزها ریخته می شود و معمولا همرنگ سنگ است و باعث می شود که لای درزهای سنگ گرفته شود.

کفسابی رد به جا مانده از اسید و سرکه و آبلیمو و سایر مواد اسیدی را از بین می برد:

در برخی از موارد سنگ سابی مشاهده می شود که سهوا و ناخواسته اسید و یا سایر مواد اسیدی روی سنگ ریخته می شود این امر باعث آسیب جدی به سنگ می شود که خوشبختانه با سنگسابی قابل رفع است با سنگسابی معمولا به اندازه یک یا دو میلیمتر از سطح سنگ به صورت کاملا حرفه ای با دستگاه مخصوص برداشته می شود و سنگ کاملا همطراز و براق می شود.

کف سابی قبل از انجام پارکت:

معمولا قبل از اجرای پارکت یا اپوکسی محیط را یک بار کفسابی انجام می دهند که بعدها مشکلی برای پارکت پیش نیاید(پارکت نوعی کفپوش است که روی سنگ کشیده میشود) این کار باعث می شود تا سنگ یا بتن کاملا صاف شود و مشکلی بابت اپوکسی و پارکت پیش نیاید.

نکته: پارکت خود به تنهایی قابل کفسابی نمی باشد زیرا پارکتها معمولا از جنس چوب هستند و در برخورد با دستگاه کفسابی آسیب میبینند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران