نظافت و پرستاری در بیمارستان در اصفهان – پیربکران

در اصفهان ، پیربکران

معرفی مرکز نظافت و پرستاری در بیمارستان در اصفهان – پیربکران

🔴 حمیدمحمدی

🔹 حمیدمحمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نظافت و پرستاری در بیمارستان در اصفهان – پیربکران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدمحمدی :

✅ نظافت و پرستاری در بیمارستان

✅ با بیش از ۵سال سابقه نظافت و پرستاری ب طور حرفه ای با تضمین

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان شهرستان پیربکران

به چه کسی پرستار خصوصی گفته می شود؟

پرستاری به معنای مراقبت از شخصی سالم و یا بیمار است که به صورت مستقل و یا با همکاری تیم بهداشتی انجام می گیرد.

پرستاری شامل افراد با هر جنسیت و در هر سنی انجام پذیر است. شخصی که پرستاری را بر عهده می گیرد باید به بالا رفتن میزان سلامت کمک کند و همچنین اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری ها را انجام دهد، به طور کلی حافظ و مراقب سلامتی فرد باشد. پرستاری معمولا به دو صورت عمومی و تخصصی قابل انجام است .

بیماری به دلایل مختلف موجب سلب سلامتی افراد می شود گاهی موجب می شود فرد در بیمارستان بستری شود . کمبود پرستاران بیمارستان برای هر تخت باعث می شود تا همراه بیمار اقدامات بیشتری را برای کمک به بیمار بیاموزد و بیمار را همراهی کند. اشخاصی که از تمکن مالی مناسیی برخوردار هستند اقدام به گرفتن پرستار خصوصی در بیمارستان می کنند.

بیماران و افرادی که در بیمارستان بستری می شوند برای انجام امور شخصی خود نیازمند یک همراه هستند. در موارد بسیاری خانواده بیمار صرف نظر از شرایط مالی قادر نیستند بیمار خود را همراهی کنند در نتیجه از موسسه ها و مراکز مراقبتی درخواست کمک و پرستار می کنند.

پدیده پرستار خصوصی در بیمارستان ها امری بسیار رایج و فراگیر شده است. به گفته رئیس سازمان نظام پرستاری این پدیده به علت کمبود نیروی پرستاری در بیمارستان ها بخصوص بیمارستان های دولتی بوجود آمده است که البته مورد تایید سازمان نظام پرستاری نیست.

وی خاطر نشان کرد تعداد مطلوب و استاندارد پرستاران در بیمارستان ها باید 3 برابر میزان فعلی باشد. گفتنی است که گاهی برای ورود پرستاران خصوصی به بیمارستان با مدیریت آن جا هماهنگی لازم انجام می گیرد،

البته نه به این معنا که بیمارستان همچنین درخواستی را داده باشد بلکه صرفا درخواست و تمایل خود بیمار و یا خانواده ایشان است.

در هر حال بیمارستان های دولتی با تعداد محدود پرستاری که دارند وظیفه رسیدگی به بیماران بستری را به عهده دارند اما برخی از بیماران با اقدام به گرفتن پرستار خصوصی خواستار رسیدگی بیشتر و خصوصی تر هستند.

ویژگی های یک پرستار خوب بیمار در بیمارستان چیست؟
پرستاری شغلی است که طی آن یک فرد دوره دیده بایستی با همکاری مابقیه افراد تیم پزشکی و بهداشتی به مراقبت از افراد بیمار یا سالم در تمامی سنین بپردازد. یک پرستار به صورت کلی دارای وظایفی است از جمله : بالابردن میزان سلامتی بیمار، مراقبت از بیمار و محافظت از وی در برابر بیماری ها، مراقبت از بیماران ناتوان جسمی ، انجام کارهای روزمره که خارج از توان بیمار است.

یک پرستار خصوصی خوب در بیمارستان برای این که بتواند کارهای محول شده را به صورت درست انجام دهد و مسئولیت هایی که در قبال بیمار دارد را به نحو احسنت به انجام برساند بایستی ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد برخی از این ویژگی های را در ذیل نام برده ایم:

پرستار خصوصی در رابطه با کارهای بیمار و وضعیت وی باید احساس مسئولیت پذیری داشته باشد تا بتواند کارهای مربوط به بیمار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

یک پرستار خصوصی باید بسیار مرتب و تمیز لباس بپوشد و پوشش ایشان موجه و مناسب با فضای بیمارستانی باشد. که این امر خود به تنهایی عاملی موثری در جلب اعتماد بیمار و سایر کادر درمان باشد.
پرستار خصوصی مناسب در بیمارستان بایستی بتواند با بیمار خود رابطه ای عاطفی و مفید را برقرار کند چرا که این امر بسیار مهم است و می تواند در روند بهبودی بیمار نقش موثری داشته باشد. گاهی بیماری برای انجام روش های درمان دچار لجبازی می شود

بنابراین یک پرستار خوب می تواند بیمار را از لجاجت دور کند و بیشتر به انجام توصیه های درمانی توسط پزشک ترغیب کند. که این امر به اخلاق و نحوه برخورد پرستار بستگی دارد .

پرستار خصوصی خوب باید قوانین بیمارستان را بپذیرد و آن را رعایت کند تا موجب وارد شدن خللی در کارش نشود و بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
همچنین تخصص و تجربه کافی را داشته باشد به این معنا که از مراکز معتبر تحت نظر وزارت بهداشت گواهینامه لازم را کسب کرده باشد و دوره های لازم را در قسمت های مختلف بیمارستان طی کرده باشد و برای پرستاری از بیمار آمادگی لازم را داشته باشد.

با خانواده بیمار هماهنگی داشته باشد و گزارشی از روند درمان و وضعیت بیمار به صورت منظم در اختیار ایشان بگذارد. این امر باعث بوجود آمدن اعتماد و اطمینان بیشتر بین پرستار و خانواده بیمار می شود.

پرستار خصوصی خوب با پزشک معالج بیمار ارتباط خوبی دارد و وضعیت هر روز بیمار را به ایشان گزارش می کند تا پزشک بتواند توصیه های بهتری را برای درمان بیمار انجام دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران