بهترین مرکز فروش و پخش عمده و تک شال و روسری وارداتی در ساری و سراسر کشور

در مازندران ، ساری

معرفی بهترین مرکز فروش و پخش عمده و تک شال و روسری وارداتی در ساری و سراسر کشور

🔴 فروشگاه شال و روسری ماوی

🔹 فروشگاه شال و روسری ماوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش عمده و تک شال و روسری وارداتی در ساری و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه شال و روسری ماوی :

✅ فروش و پخش شال و روسری های وارداتی در انواع رنگ و طرح مختلف و کار شده
پک ۱۲تایی

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ ثبت سفارش در واتس آپ

و…

 

🔸 با مدیریت  لیلا محمدی

🔸 شماره تماس  09336331093

 

تفاوت شال و روسری چیست؟

شال تشکیل شده از پارچه ای مستطیلی شکل که دارای اندازه های متفاوتی می باشد. از اندازه های شال می توان به معمول ترین اندازه آن یعنی 70*180 و اندازه های دیگر مثل 80 در 180 یا 70 در 160 یا 90 در 200 یا 100 در 280 نام برد.

هر سال یکی از اندازه های ذکر شده شال بین خانم ها مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد مثلا در سال 95 شال نخی و شال ساده در ابعاد 80 در 180 بسیار مورد توجه قرار گرفت و در سال های اخیر شال نخی و شال ساده با ابعاد 100 در 280 که معروف به شال هنرمندی یا شال سه متری بود در بین خانم ها بسیار مورد توجه واقع شد.

معمولا از شال دختران و خانم های جوان که از مانتو جهت پوشش بیرون از خانه استفاده می کنند مورد توجه می باشد.شال ها دارای مدل ها و جنس متفاوت می باشند که می توان به عنوان نمونه از شال نخی,شال ابریشم,شال ابریشم مامی, شال سه متری(شال هنرمندی),شال گیپور,شال حریر و …. نام برد.بستن شال بروی سر هم روش های گوناگون و متفاوتی دارد. انواع شال و روسری این روزها به شدت گسترده تر و متنوع تر می شود.

روسری
روسری بیشتر یا تمام قسمتهای بالای سرِ زنان را پوشانده و صورت را بدون پوشش می گذارد. روسری از پارچه مثلثی یا پارچه مربعی تاشو به مثلث تشکیل می شود ، که با آن سر پوشانده شده است.

اهداف استفاده از روسری
روسری ممکن است برای اهداف مختلفی از جمله محافظت از سر یا مو در برابر باران ، باد ،خاک ، سرما ، گرما ، برای مصارف بهداشتی ، مد ، تشخیص یا تمایز اجتماعی پوشیده شود. به دلایل مذهبی ، برای پنهان کردن طاسی ، از تواضع ، یا اشکال دیگر اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسری اکنون به دلایل عملی ، فرهنگی یا مذهبی پوشیده می شوند.

شال

شال که با تلفظ ( shawl )وارد فرهنگ وزبان انگلیسی ها شد ، در ابتدا از پشم وسپس از ابریشم بافته می شد. شالهای پشمی همان گونه که از نامشان پیداست ، از پشم تهیه می شد ودارای کاربردهای زیر بود :۱-پارچه های کم عرضی که برای جلوگیری از کمردرد ویا برای محفوظ ماندن کلیه ها در برابر سرما به کمر می بستند نوع بافت ورنگ های بکار رفته در این شالها ، با توجه به جنسیت اشخاص متفاوت بود .

تفاوت شال و روسری
تفاوت شال و روسری در نوع بافت پارچه : روسری‌ها معمولا دارای بافت ساده و از جنس ابریشمی و ساتن میباشند؛ ولی بافت های شال دو دسته ریز بافت و درشت‌ بافت میباشند. که شال‌های ریز بافت دارای زیبایی منحصر بفردی هستند.
تفاوت شال و روسری در نوع چاپ : بروز ترین روش چاپ روی انواع شال و روسری، روش دیجیتال، چاپ خیس و ساده چاپی تک رنگ است.
تفاوت شال و روسری در استایل
استفاده از روسری‌های سبک معمولا برای استفاده در بیرون‌ رفتن‌های روزانه و فعالیت‌های اینچنینی مثل محل کار، دانشگاه و … استفاده می‌شود .

استفاده از شال بخصوص شال با طرح های ساده برای استایل های رسمی و به اصطلاح خوش تیپ گشتن کاربرد دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران