فروش انواع نهال با بهترین کیفیت در مریوان – نهالستان باغبان

در کردستان ، مریوان

معرفی فروش انواع نهال با بهترین کیفیت در مریوان – نهالستان باغبان

🔴 نهالستان باغبان

🔹 نهالستان باغبان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع نهال با بهترین کیفیت در مریوان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نهالستان باغبان :

✔️تولید چندین نوع نهال های مثمر و غیر مثمر،

✔️بیش از بیست نوع انگور ایرانی وخارجی،

✔️تولید انبوه نهال انگور سیاه از بهترین باغات انگور سیاه مریوان.

✔️پرورش نشاء توت فرنگی ریشه لخت و گلدانی وسینی

✔️تولید انگورهای امریکایی سویت شاپر وسوپریور

✔️انواع نهال گردو و پسته بذری ژنوتیپ ، چندلر،پسته بادامی زرندی ،سنجد ، انار ،گلابی، گیلاس ،بیدمشک،انجیر،بادام….

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۶۸۵۵۸۹۴۱

🔸 آدرس مریوان – دشت نی.پایین تر از درمانگاه.نهالستان باغبان

 

مراحل قبل از کشت نهال های زراعی:

هر کشاورز نمونه ای می داند که قبل از کاشت نهال های زراعی؛ در زمین خود باید موارد مهمی را در نظر بگیرد. این موارد به نهال مورد نظر و روش نگهداری آن بسیار وابسته است.

رعایت موارد مهمی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می تواند زمین شما را به یک زمین پربار و سود ده تبدیل کند که می توانید روزی خود و افراد بسیاری را از ان تامین کنید.

کاشت درخت بر اساس آب و هوای منطقه:

همانطور که می دانید هر درختی توانایی رشد و ادامه حیات در هر منطقه را ندارد. بعضی از درختان نیازمند آب و هوای گرم هستند و بعضی برعکس آن هستند. بعضی از درختان می توانند در آب و هوای بارانی و شرجی دوام بیاورند، اما بعضی از درختان امکان ادامه حیات در چنین مناطقی را نخواهند داشت.

در نتیجه انواع درختان نمی توانند در هر منطقه ای رشد کنند. پس ابتدا باید آب و هوای منطقه خود و واژه های علمی و آب و هوایی منطقه خود را بشناسید. آب و هوا به 2 دسته کلی آب و هوای سرد و گرم تقسیم بندی می شود که هر کدام از آنها زیر شاخه های خود را دارد.

آب و هوای سرد و خشک، سرد و بارانی، آب وهوای گرم و خشک، گرم و مرطوب، آب و هوای شرجی از جمله نوع آب و هوا است که شاید تعدادی از آن ها به گوشتان خورده باشد.با توجه به هر یک از شرایط آب و هوایی گفته شده باید بدانید که آب و هوا اولین و مهمترین رکن برای کاشتن نهال است و بدون در نظر گرفتن آن، شما نمی توانید توقع درامد و سود دهی از زمین های خود را داشته باشید.

آزمایش خاک جزو ضروریات است:

آزمایش خاک امروزه به صورت کاملا علمی و اصولی و توسط متخصصین گیاه پزشکی انجام می شود. انجام این اقدام مهم خیال شما را برای کاشت نهال مورد مورد نظر، راحت کرد. شاید بپرسید که آزمایش خاک چه تاثیری در انتخاب نوع درخت برای کشت خواهد داشت.

این سوال درستی است و بسیاری از کشاورزان سنتی ایران و جهان از ان اطلاعی ندارد. باید این را پذیرفت که کشاورزی این روزها با گذشتگان ما بسیار متفاوت است. امروزه درختان مورد اصلاح نژاد قرار می گیرند و باروری آنها، نیاز به آب و حتی قد آن ها مورد تغییر قرار می گیرد.

هر درختی دارای یک سری نیاز است تا به وسیله آنها به رشد و تولید محصول بپردازد. تامین نیاز های معدنی درختان در 90 درصد موارد از طریق خاک امکان پذیر است و درختان منابع مورد نیاز خود را از خاک دریافت می کنند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران