کترینگ و تهیه غذا خزر – طبخ انواع غذای ایرانی و سنتی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، آذرشهر

معرفی کترینگ و تهیه غذا خزر – طبخ انواع غذای ایرانی و سنتی در تبریز

🔴 کترینگ و تهیه غذا خزر

🔹 کترینگ و تهیه غذا خزر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طبخ انواع غذای ایرانی و سنتی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آماده ارائه خدمت جهت آشپزی برای مراسمات ، جشنها ، ختم ، دورهمی ، مهمانی های بالای ۵۰۰ نفر و …

 

🔸 با مدیریت اصغر بهاری تبریزی

🔸 شماره تماس 04132453753

🔸 آدرس جاده تبریز آذرشهر ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه آذرشهر به طرف تبریز لاهیجان خیابان ستارخان جنب ستارخان ۱۰ رستوران و غذای خانگی خزر با کیفیت بسیار بالا

 

تفوت کترینگ و تهیه غذا چیست؟

یکی از مهمترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است تفاوت کترینگ و تهیه غذا می باشد که در این خصوص می توان گفت، درست است که این دو واژه در بسیاری از مکان ها به جای یک دیگر مورد استفاده قرار می گیرد اما بهتر است که تفاوت میان این را بدانیم تا بهتر بتوانیم با این صنعت و کسب و کار آشنا شویم

تفاوت خدمات کترینگ با تهیه غذا

تهیه غذا در کترینگ ها به میزان و حجم بسیار زیاد برای ارائه غذای شرکتی و یا سرو غذای مجالس در تعداد با تنوع بالا برای مصرف کنندگان خصوصی می باشد . در حالی که تهیه غذا از میزان غذای کمتری برخوردار بوده و بیشتر برای مصارف مردم عمومی می باشد و کترینگ بیشتر برای رویدادهای اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع وظیفه و کار هر دوی آنها تهیه غذا با بهترین مواد غذایی و باکیفیت ترین غذاها به همراه لذیذترین نوشیدنی ها می باشد.

انواع کترینگ ها

کترینگ هوایی
کترینگ ریلی
کترینگ بیمارستانی
کیترنگ هتل
کترینگ مجالس

کترینگ های رژیمی چه تفاوتی با دیگر کترینگ ها دارند ؟

به طور کلی کترینگ های مختلف مثل هواپیمایی، قطار، هتل و بیمارستان ها، بر اساس نیاز های کاربران شان، تنوع غذای شان را تعیین می کنند. بر همین اساس، کترینگ های غذای رژیمی، پایه و اساس انتخاب غذا و مواد اولیه برای تهیه و سرو غذاهایشان، بر اساس خوراکی های رژیمی با میزان چربی و قند کم انتخاب می شوند. برای مثال، غذا های گیاهی، سبزی ها و سالاد ها، گوشت سفید کبابی، حبوبات بدون چربی های اشباع شده، از موارد اصلی منوی غذای رژیمی هستند. تعداد کترینگ های غذای رژیمی، در مقایسه با دیگر کترینگ ها در سطح شهر کمتر است؛ ولی این دسته ، طرفداران خاص خودشان را دارد. گفتنی است که کترینگ های غذای رژیمی در بعضی موارد، می توانند غذای مورد نیاز بیمارستان ها و باشگاه های ورزشی را هم تامین کنند.
دیگر خدمات غذایی کترینگ

در تهیه غذا از شرکت ها و سازمان ها باید به نکاتی توجه کرد. قدم نخست برای انجام این کار پیدا کردن مکان مناسب برای تهیه غذا می باشد. امروزه تهیه غذای شرکتی مناسب برای کارکنان شرکت ها، به یکی از مشکلات بزرگ تبدیل شده است زیرا مراکز تهیه غذا بعد از مدتی کیفیت غذای خود را به شدت کاهش می دهند. برای تهیه غذای مناسب و همچنین خرید از بهترین آشپزخانه ها مقاله زیر را مطالعه نمایید.
مزایای غذای کترینگ

بخش آشپزخانه کترینگ که در آن غذاهای همه وعده های غذایی بسته به نیاز مجموعه هدف تهیه می شود، با تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای تولید غذا و نوشیدنی بصورت عمده فعال است.همچنین در آشپزخانه های صنعتی همه محصولات و مواد اولیه آشپزی با استانداردهای صنعت غذا چک می شوند که بخشی از فرآیند آشپزی صنعتی به حساب می آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران