کترینگ حلما – طبخ و فروش غذا پرسنلی، شرکتی با کیفیت در تهران – سهروردی

در تهران ، تهران

معرفی کترینگ حلما – طبخ و فروش غذا پرسنلی، شرکتی با کیفیت در تهران – سهروردی

🔴 کترینگ حلما

🔹 کترینگ حلما یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طبخ و فروش غذا پرسنلی، شرکتی با کیفیت در تهران – سهروردی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تعریف نمیکنیم

🔹 فقط یکبار تست بگیرید

🔹 ویژه شرکتها، ارگانها، موسسات، ادارات و مدارس.

🔹 استفاده از مواد تازه و درجه یک.

🔹 خورشتها جدا در کاسه خورشتی.

🔹 بسته بندی پک با جعبه.

🔹 ارسال غذای گرم به تمام نقاط تهران.

 

🔸 با مدیریت امیرحسین نامی

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۷۷۶۳۷۹۳۸

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۵۸۲۵۴۶۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۱۲۳۷۹۵۹

🔸 آدرس  تهران، خ مطهری، خ سهروردی، باغ صبا، پ۴

 

کترینگ چیست؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که معنی کترینگ چیست؟! کترینگ (catering) یک کلمه انگلیسی است و به تهیه و توزیع غذا و نوشیدنی در یک محل و سرو آن‌ در مکان دیگر برای پذیرایی گفته می‌شود. در واقع آن غذاهایی که به همراه دورچین‌های متنوع یا بر اساس نوع سفارش غذایی به همراه ترشی، ماست، سالاد، دسرمیوه‌ای، ژله و یک نوع نوشیدنی هر کدام درون ظروف مخصوص و همگی در یک بسته برای مشتری ارسال می‌شود ماحصل کترینگ است. چند نمونه از کترینگ‌های فعال در این صنعت شامل موارد زیر می‌شوند:

کترینگ هواپیمایی

کترینگ قطار

کترینگ بیمارستانی

کترینگ هتلی

کترینگ رستورانی

علاوه بر موارد بالا امروزه از صنعت کترینگ برای ارائه خدمات بهتر غذایی و پذیرایی به مهمانان و مشتریان و ایجاد رقابت سالم در مسیر ارائه خدمات باکیفیت و متنوع استفاده می‌شود که البته باید این سرویس‌دهی بخصوص در مورد انواع کترینگ غذاهای رژیمی که برخی رستوران‌ها برای افراد چاق و لاغر و دیابتیک و دارای چربی و فشار خون بالا و… ارائه می‌دهند، تحت نظر متخصصان علوم غذایی و تائید شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران باشد.

کترینگ بیمارستانی :

در این کترینگ ها غذاها دارای دستورالعمل های خاص هستند . با توجه به نوع بیماری افرادی که در بیمارستان بستری شده اند ، غذاهای مختلفی که فاقد چربی ، نمک ، … هستند آماده می شود . عموما در ترکیب این غذاها از املاح معدنی و ویتامین هایی که مورد نیاز بیماران است ، استفاده می شود .

کترینگ خدمات مجالس :

امروزه به مناسبت های مختلف ، مجالس و تشریفات زیادی برگزار می شود ، مجالسی از قبیل تولد یک نوزاد ، فارغ التحصیلی ، عروسی ، سمینار و همایش ، ترحیم و .. . که در هرکدام از آن ها پیش غذاها ، غذاها و دسرهای مختلفی ارائه می شود . کترینگ خدمات مجالس وظیفه ی تهیه و ارائه این غذاها را با توجه به نوع مجلس دارد .

کترینگ رژیمی :

در کترینگ های رژیمی ، مواد اولیه با در نظر گرفتن میزان چربی ، پروتئین ، ویتامین، قند و …. تهیه می شود . معمولا سالادها ، سبزی ها ، گوشت سفید کبابی ، حبوبات بدون چربی اشباع شده از موارد اصلی در این منوی غذایی محسوب می شوند . تعداد این کترینگ ها نسبت به سایر کترینگ ها بسیار کمتر است . غذاهایی که در این کترینگ ها آماده می شود می تواند برای بیمارستان ها و باشگاه های ورزشی نیز مناسب باشد .

کترینگ کلاسیک :

کترینگ کلاسیک در واقع همان رستوران ها هستند که در آن ها غذاهای سنتی و رسمی همراه با نوشیدنی های محلی و مخلفات غذا تهیه و سرو می شود . انواع چلوکباب ، چلو خورش ها ، خوراک ها و سایر غذاهای سنتی غذاهای اصلی رستوران ها محسوب می شود . پس می توان گفت رستوران با غذای ایرانی همان کترینگ کلاسیک در ایران است .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران