خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی در مشگین شهر

در اردبیل ، مشگین شهر

معرفی خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی در مشگین شهر

🔴 سیاوش خاکپور

🔹 سیاوش خاکپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش عمده محصولات کشاورزی در مشگین شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیاوش خاکپور :

✅ خرید و فروش عمده محصولات ( از قبیل جو ؛ ذرت ؛ سویا و گندم – بذر و حبوبات )

✅ خرید فروش عمده گونی نو و دست دوم ( پاک شده)

✅ علافی ( خرید و فروش جو ؛ ذرت ؛ گندم ٫ بذر و حبوبات – گونی و..)

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اردبیل شهرستان مشگین شهر خیابان تربیت علافی شاهسون

مزاياي کشت قصيل جو  چیست ؟

برخی مزاياي کشت قصيل جو شامل موارد ذيل است :

ازديدگاه تامين علوفه جهت دامدار و امکان سنجي جايگزيني سيلاژ ذرت با سيلاژ قصيل جو، در تهيه سيلاژ ذرت با کيفيت و به ميزان کافي هميشه محدوديت براي دامدار وجود دارد اما دانه جو بدون دغدغه فراهم مي شود.
همچنين يکي ديگر از مزاياي کشت قصيل جو امکان استفاده از آب زمستانه و بارندگي هاي فصل زمستان و اوايل بهار (آب سبز) مي باشد. ،(آب سبز آبي است که ناشي از نزولات آسماني است و براي آن هزينه اي پرداخت نشده است .)
از ديدگاه تامين علوفه در تمام فصول ، فصل برداشت قصيل جو اواسط ارديبهشت ماه مي باشد و در اين ماه از سال هيچ علوفه ي قابل برداشتي وجود ندارد. به همين دليل قصيل جو با توجه به پائيزه بودن آن ، رقيب ذرت علوفه اي نمي باشد. بيش از نيمي از فصل کاشت ،داشت و برداشت قصيل جو در زمستان مي باشد (تقريبا در اوايل مهر ماه تا آبان ماه کاشت و در ٢٠ تا ٢٥ ارديبهشت برداشت انجام مي شود)

از منظر انجام به موقع کشت ها در اراضي اين نکته قابل بررسي است که وقتي قصيل جو جهت سيلو کردن ، زودتر از دانه جو برداشت شود ، در فاصله زماني از ٢٠ ارديبهشت تا اواسط خرداد ،کشاورز در صورت تصميم به کشت علوفه ذرت ،فرصت دارد تا عمليات آماده سازي زمين (شخم ، تسطيح ، کود دهي و …) را به موقع انجام دهد . بنابراين عمليات کشت علوفه ذرت به موقع انجام مي شود و به اين صورت علوفه ذرت به موقع و در اواسط مهرماه به برداشت مي رسد و کشت پائيزه جو نيز در اواخر مهرماه انجام مي شود.
از لحاظ کاهش مصرف آب در برداشت قصيل جو حداقل ٢ مرحله آبياري کمتر از دانه جو انجام مي شود . بنابراين در هر هکتار براي هر آبياري حدود ٣٣٠ مترمکعب آب کمتري نسبت به دانه جو مصرف مي شود؛که با توجه به بحران آب درکشور اهميت کاهش مصرف آب بسيار زياد مي باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران