تولید قراردادی داروهای گیاهی و مکمل در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید قراردادی داروهای گیاهی و مکمل در تهران

🔴 محمدرضا حجازی

🔹 محمدرضا حجازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید قراردادی داروهای گیاهی و مکمل در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات  محمدرضا حجازی :

✅ تولید قراردادی داروهای گیاهی و مکمل

✅ باgmp سازمان غذا و دارو

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران

مزایای دارو های گیاهی

مقرون به صرفه تر از داروهای شیمیایی و مدرن:

علم پزشکی مدرن طبیعتا دارای یک برچسب قیمت گران می باشد و داروها هم از این قضیه مستثنا نیستند. یکی از دلایلی که اخیرا استقبال مردم از داروهای گیاهی بیشتر شده است همین عامل می باشد که دیگر مردم نمی توانند هزینه داروهای ماه بعد خود را نیز پرداخت کنند.

موسسه پزشکی تکمیلی یک بررسی سیستماتیک را انجام داده است تا ارزیابی کند آیا داروهای گیاهی یک انتخاب مقرون به صرفه در درمان بیماری ها می باشد یا خیر. محققان دریافتند که محصولات طبیعی دارای اثربخشی هزینه در ارتباط با عمل جراحی و عوارض بعد از آن می باشد. هنوز هم تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز می باشد اما اطلاعات اولیه نشان می دهد که محصولات گیاهی ارزان تر از داروهای شیمیایی هستند.

 

در دسترس تر از داروهای شیمیایی هستند:

محصولات گیاهی مانند عصاره های گیاهی، روغن های ضروری و چای های گیاهی در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی یافت می شوند. بنابراین قبل از خرید آن ها نیازی به ویزیت دکتر نیست و اینکار طبیعتا هزینه های مراقبت های سلامتی را به مراتب کمتر می کند. گیاهان دارویی به عنوان مکمل های غذایی طبقه بندی می شوند. بنابراین آن ها می توانند تولید شده، به بازار وارد شده و فروخته شوند بدون اینکه به FDA بروند.

 

دارای خواص سودمند و شفابخش

از گیاهان دارویی برای درمان بیماری های مزمن و حاد و سایر بیماری ها از قبیل بیماری های قلبی – عروقی، مشکلات پروستات، افسردگی، التهاب و تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود. از 177 دارو که برای درمان سرطان در سرتاسر جهان شناخته شده است بیش از 70 درصد بر اساس محصولات طبیعی و ارگانیک یا ترکیبی شیمیایی از محصولات گیاهی استفاده شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران