سفارش غذای خانگی در تهران

در تهران ، تهران

سفارش غذای خانگی در تهران

🔴 گران نازقاسم زایی

🔹 گران نازقاسم زایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش غذای خانگی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گران نازقاسم زایی :

✅ سفارش غذای خانگی

✅ با بهترین مواد درجه یک

✅ تامین نهار شرکت ها . سازمان ها . ارگانها . کارگاه ها . کلینیک ها . پذیرفته می شود .

✅ تمامی مواد غذایی از جمله گوشت،مرغ و سبزیجات به روز خریداری می‌شود و کاملا تازه می باشد.

✅ بهترین کیفیت با بهترین قیمت

✅ طعم واقعی غذا را با ما تجربه کنید (با یک بار سفارش مشتری دائمی ما خواهید شد)

✅ با برنج صدرصد ایرانی

✅ پک میوه و غذا برای مراسمات و مجلس های شما عزیزان موجود می‌باشد.

و….

 

🔸 شماره تماس 09196635440

🔸آدرس تهران پبروزی

کترینگ چیست ؟

کترینگ یک کلمه ی انگلیسی به معنی تهیه و عرضه غذا به مکان های خاص است . از انواع کترینگ می توان به کترینگ های هواپیمایی ، کترینگ قطار ، کترینگ هتل و … اشاره کرد . با توجه به نوع کترینگ ، غذاها ، نوشیدنی و دسرهای مختلفی ارائه می شود . مثلا درکترینگ هواپیما معمولا از غذاهای سرد و سبک استفاده می شود . چرا که در هواپیمای در حال پرواز ، گرم کردن غذا برای بیشتر از 100 مسافر امکان پذیر نیست . در حالیکه در کترینگ هتل و رستوران از غذاهای گرم با تنوع بیشتر استفاده می شود . بعضی از کترینگ ها غذاهای رژیمی با در نظر گرفتن میزان کالری ، چربی و … ارائه می کنند . ضمنا تجهیزات کترینگ با توجه به اینکه کترینگ برای سرویس دهی به کجا راه اندازی شده است متفاوت می باشد .

کترینگ و تهیه غذا :

در واقع کترینگ و تهیه غذا یکی هستند و هر دو کارشان تهیه و ارائه غذا است . البته کترینگ معمولا به مراکزی گفته می شود که برای یک رویداد اجتماعی مثلا جشن عروسی ، مسافرت های زمینی و هوایی ، بیمارستان و … غذا را آماده می کنند .

مزایای استفاده از کترینگ برای جشن عروسی

مدیریت صحیح

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به مجلس عروسی دعوت شده باشید که شام آن بسیار مفصل تدارک دیده شده باشد اما نحوه مدیریت، چیدمان و سرو غذا بسیار ضعیف بوده و باعث ناراحتی و رنجش خاطر مهمانان شده است. استفاده از کترینگ در تهیه غذای مجالس از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند.

آشپزهای حرفه‌ای

معمولا آشپزهایی که در کترینگ‌ها به خصوص کترینگ‌ها و مراکز تهیه غذای با سابقه فعالیت می‌کنند همگی بسیار حرفه‌ای هستند و خیالتان از بابت کیفیت غذا آسوده خواهد شد

بودجه

زمانی که شما تهیه غذای خود را به کترینگ و مراکز تهیه غذا مجالس واگذار می‌کنید انتخاب‌های بسیاری متناسب با بودجه خود دارید و این اجازه را به شما می‌دهد تا با در نظر گرفتن هرنوع بودجه‌ای سفارش تهیه غذای مجلس خود را به کترینگ بسپارید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران