تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات زیبایی پوست و مو در استان تهران

در تهران

معرفی مرکز تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات زیبایی پوست و مو در استان تهران

🔴 شرکت الکترو پزشک

🔹 شرکت الکترو پزشک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات زیبایی پوست و مو در استان تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت الکترو پزشک :

✅ ارائه کلیه خدمات وتجهیزات پوست و مو در استان تهران

✅ تعمیرات انواع تجهیزات زیبایی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت

✅ ارائه گارانتی تعمیرات

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا فارسی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۳۳۶۵۴۷

🔸 آدرس  تهران

تجهیزات پزشکی پوست و مو چیست؟

تجهیزات پزشکی پوست و مو از تجهیزات پزشکی که شامل تجهیزات و لوازم برای آرایش، پوست و مو و کاهش وزن و … کاربرد دارند. امروزه برای انواع مشکلات زیبایی، دستگاه ها و تجهیزاتی طراحی و تولید شده است که کار متخصصان زیبایی را راحت تر میکند.

این تجهیزات در دسته بندی های مختلف قرار میگیرند و کاربرد و هدف متفاوتی دارند. از جمله تجهیزات مراقبت از پوست و جوانسازی، تجهیزات و مواد مراقبت از مو، تجهیزات و مواد مربوط به تناسب اندام و تجهیزات پزشکی عمومی و مصرفی که نیاز هر کلینیک زیبایی است.

برخی از تجهیزات مراقبت از پوست و زیبایی
این تجهیزات را میتوان محبوب ترین ابزار و لوازم بین تجهیزات پزشکی پوست و مو دانست. استفاده از آنها امروزه بسیار رایج است و برای انواع پوست و تمام نقاط بدن کاربرد دارد. این تجهیزات به طور کلی برای جوانسازی، حذف موهای زائد و … کاربرد دارند.

دستگاه هایفو (HIFU)
هایفوتراپی به معنای ” امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا” است. این روش نسبتا جدید برای سفت کردن و لیفتینگ پوست و کاملا بدون درد و غیر تهاجمی می باشد. هایفو جایگزین خوبی برای لیفت صورت با نخ است.

در این روش از امواج فراصوت به صورت متمرکز استفاده میشود که به لایه خاصی از پوست انرژی وارد میکند و باعث تحریک کلاژن ها میشود. کلاژن وظیفه استحکام بافت پوستی را به عهده دارد. هایفو با تحریک کلاژن کمک میکند تا پوستی محکم و بدون چروک داشته باشیم.

دستگاه (Q-SWITCH)
این دستگاه برای از بین بردن انواع خال مادرزادی، تتو، رگ های واریسی و لکه های پوستی کاربرد دارد. لیزر کیو سوئیچ از کامل ترین دستگاه های موجود در بازار است که به این منظور مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا مجهز به دو سری هندپیس ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتر می باشد که با آنها میتوان انواع رنگ های روی پوست را از بین برد.

سری هندپیس ۵۳۲ نانومتر برای طیف رنگ های زرد، سبز و قرمز استفاده می شود و سری هندپیس ۱۰۶۴ نانومتر با توجه به طول موج آن برای طیف رنگ های مشکی، سبز و آبی قابل استفاده می باشد.

عملکرد این روش لیزر با هدف قرار دادن رنگدان های پوستی موسوم به ملانین اقدام به رفع لکه ها مینماید. ستون نور لیزر با طول موج ۵۳۲ یا ۱۰۶۴ نانومتر این رنگدانه را متلاشی میکند. رنگدانها با این روش متلاشی میشوند و توسط سلول های به خصوص ماکروفاژها که در خون افراد وجود دارد، بلعیده میشوند و سپس از بدن خارج میشوند.

دستگاه Face up یا microdermabrasion
با این دستگاه، علاوه بر لایه برداری، ماساژ پوست نیز انجام میشود. به این ترتیب با تحریک جریان خون و کلاژن سازی، بافت های پوست سفت تر و شاداب تر میشوند. در نسل جدید میکرودرم آبریژن پودر حذف شده است و معضلاتی مانند نیاز به جداسازی پودر از پوست یا گیر کردن پودر وجود ندارد. سری های ایبروسن یکبار مصرف هستند و از کاربید سیلیکون ساخته شده اند. این ماده با پوست سازگار است و در پوست ایجاد حساسیت و آلرژی نمیکند.

در فناوری جدید دستگاه Face Up، دارای سه دور موتور (۴۵۰۰، ۳۵۰۰ و ۲۵۰۰) است که با تنظیم سرعت میتوان حالتهای متفاوتی را متناسب با نیاز افراد داشت.

مهمترین مزیت این دستگاه نسبت به میکرودرم های پودری ایجاد درد و سوزش کمتر است. وجود حالت های مختلف کمک میکند تا براساس نوع پوست و نیاز بیمار ابریژن انجام گیرد.

استفاده از این دستگاه کاربرد زیادی در از بین بردن لک صورت یا ملاسما دارد. اگر میکرودرم همراه با بوتاکس انجام شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران