فروش دوره روانشناسی و ارتباط والدین با نوجوانان در کرج و سراسر کشور

در البرز ، کرج

معرفی مرکز فروش دوره روانشناسی و ارتباط والدین با نوجوانان در کرج و سراسر کشور

🔴 فاطمه احمدوند

🔹 فاطمه احمدوند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری دوره روانشناسی و ارتباط والدین با نوجوانان در کرج و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 دوره ی آموزش مهارت حل تعارضات بین والدین و نوجوانان

🔹 سلام…پدر و مادر های عزیز که این روز ها سخت ترین کار دنیا رو انجام میدید، ما برای اینکه یکی از مشغله های ذهنی اکثر پدر و مادر ها رو کم کنیم و کمک کنیم که بتونید ارتباط بهتری با نوجوانانتون برقرار کنید دوره ای را برگزار میکنیم که در این دوره در مورد اینکه چرا بین والدین و نوجوانان اختلاف ایجاد میشود مفصل صحبت میکنیم و راجع به فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد نوجوانان از آن، صحبت میشه .

🔹 این دوره با حضور دکتر ندا دیلمی ، دکترای مشاور خانواده و فوق دکترای روانشناسی نوجوان ، و با حضور فاطمه احمدوند کارشناس روانشناسی و مشاور تحصیلی هست که ارتباط مستقیم با نوجوانان دارند و تجربیاتشون را در اختیار شما قرار میدهند.

🔹 این دوره شامل 300 دقیقه آموزش با حضور دکتر ندادیلمی و 120 دقیقه فایل صوتی آموزشی با سخنرانی فاطمه احمدوند میباشد.

🔹 جلسه ی پرسش و پاسخ نیز برگزار خواهد شد.

🔹 در ضمن قابلیت دریافت دوره به صورت آفلاین نیز وجود دارد.

🔹 برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در دوره با شماره تماس زیر تماس بگیرید و یا کلمه ی دوره را در واتساپ به همین شماره ارسال بفرمایید تا با شما تماس بگیریم👇

 

🔸 شماره تماس  09333473078

🔸 آدرس  کرج

راهکارهایی برای ارتباط مثبت والدین با نوجوانان چیست؟

نوجوانان به برقراری ارتباط با والدین خود و احساس نزدیکی به آن ها نیاز دارند . برای اینکه بتوانید این نیاز نوجوان خود را براورده کنید یادگیری یک سری مهارت ها درمورد نحوه برخورد و رفتار با نوجوانان ضروری است . لازمه تسلط بر این مهارت ها تکرار و تمرین و ناامید نشدن در ابتدای استفاده از آن ها است . در ادامه با این راهکارها آشنا می شوید .

گوش کنید . اگر درمورد آنچه در زندگی فرزندتان اتفاق می افتد کنجکاو هستید ، نشستن کنار نوجوان و گوش کردن به او بهتر از پرسیدن سؤالات مستقیم است . اگر به فرزندان برای صحبت کردن فشار نیاید ، معمولاً آن ها بیشتر تمایل دارند که حرف های خود را بزنند . فراموش نکنید که یک سخن بی مقدمه از طرف فرزندتان می تواند به عنوان راهی برای ارتباط با او باشد و اگر خود را علاقه مند و پذیرا نشان دهید بیشتر احتمال دارد که او با شما صحبت کند . سعی نکنید که برای شنیدن بیشتر ، در حرف هایش کاوش کنید .

احساساتش را تأیید کنید . اغلب ما تمایل داریم که مشکلات فرزندانمان را حل کنیم یا ناامیدی های آن ها را کاهش دهیم . اما اگر بعد از تمام شدن رابطه دوستی فرزندتان به او بگویید : ” او به هر حال برای تو مناسب نبود “، باعث می شوید که نوجوانتان احساس کند تحقیر شده است و از شما عصبانی شود . به جای آن، به فرزندتان نشان دهید که او را درک می کنید و با او همدلی کنید برای مثال بگویید : ” مسئله واقعاً سختیه ” .

تحسین کنید . وقتی فرزندان ، کودک هستند والدین بیشتر تمایل دارند تا آن ها را تحسین کنند تا وقتی که فرزندانشان به نوجوانی می رسند . اما نوجوانان نیز به اندازه کودکان ، به تحسین شدن احتیاج دارند . ممکن است اینطور به نظر برسد که نوجوانان آن قدر سرد رفتار می کنند که به نظر نمی رسد فکر والدین برایشان مهم باشد در صورتی که واقعیت این است که آن ها هنوز به تأیید والدینشان احتیاج دارند . همچنین جستجوی فرصت هایی برای تحسین و تشویق نوجوان برای رابطه بسیار مؤثر است .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران