تعمیر انواع تلویزیون LED LCD در تهرانپارس و سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیر انواع تلویزیون LED LCD در تهرانپارس و سراسر تهران

🔴 مجموعه تعمیرات مدرن

🔹 مجموعه تعمیرات مدرن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر انواع تلویزیون LED LCD در تهرانپارس و سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 نمایندگی مجاز مدرن تعمیرانواع تلویزیون الجی سامسونگ سونی با بالاترین کیفیت تعمیرپنلهای آب خورده خط دار با دستگاه تمام اتومات بندینگ انجام میشود تمام قطعات مصرفی اورجینال و فابریک خود دستگاه میباشد با گارانتی ۶ ماه سرویس دهی در تمام نقاط تهران و حومه انجام میشود

 

🔸 با مدیریت علی عباسی

🔸 شماره تماس ۰۹۳۵۴۷۹۰۵۱۷

🔸 آدرس تهران – تهرانپارس اتوبان زیندین خ وفادار شرقی خ الله اکبر نبش میدان کمیل تعمیرات مدرن

 

معرفی علت های شایع خرابی تلویزیون

1- تلویزیون صدا دارد و تصویر ندارد

پاسخ:

اصولا زمانی که این مشکل به وجود می‌آید بک لایت تلویزیون با اختلال رو به رو شده و درست عمل نمی‌کند به این معنی که نوری از پشت پنل ساطح نمی‌شود که تصویر را روشن کند در این موارد اگر به صفحه نزدیک شویم متوجه می‌شویم که تصویر بسیار تاریک وجود دارد، این مشکل می‌تواند به دلیل اختلال در عملکرد خود بک لایت و یا قسمت‌های مرتبط به وجود آمده باشد و احتمال دارد دستگاهی با چنین مشکلی را بتوان در منزل تعمیر کرد.

علت قطع شدن صدای گیرنده دیجیتال و مشکلات مشابه را می‌توان با در این موارد جستجو و رفع کرد.

2- خط عمودی روی صفحه دستگاه نمایش داده می‌شود

پاسخ:

الف: دلایل متفاوتی می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود از قبیل ضربه خوردگی پنل و یا ایجاد مشکل در برد تیکان و یا فلت‌های ارتباط دهنده.

در بیشتر مواقع، اگر خط ایجاد شده به صورت سراسری از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه کشیده شده باشد علت را می‌توان در برد تیکان و فلت‌های ارتباطی یافت و اگر مشکل از پنل اصلی نباشد و مشکل در قسمت‌های یاد شده باشد، هزینه‌های تعمیر به شدت کاهش میابد.

 

ب: اگر خط تمام صفحه را در بر نگرفته باشد (به عنوان مثال یک خط چند سانتی متری در مرکز تصویر و یا از بالاترین نقطه تا مرکز تصویر) باید گفت مشکل اصلی را می‌توان در پنل یافت که به دلیل نوع ساختار پنل‌ها LED و LCD قابل تعمیر نیست و باید کل پنل تعویض شود.

در نهایت باید گفت در رابطه با این مشکلات قطعا بهتر است دستگاه توسط کارشناس فنی بازدید شود و ایرادیابی دقیق صورت بگیرد. شما می‌توانید از طریق خدمت از ما اقدام به تعمیر دستگاه خود کنید.

3- قسمتی از تصویر تیره شده است

پاسخ:

اگر صفحه ضربه نخورده باشد این مشکل می‌تواند مربوط به بک لایت باشد، که با خاموش شدن قسمتی از LED BAR مشکل به این شکل مشاهده می‌شود که در صورت وجود قطعات مورد نیاز قابل تعمیر است ولی اگر بر اثر ضربه خوردگی باشد احتمال نیاز به تعویض تمام پنل وجود دارد که هزینه‌ی بالایی دارد در نهایت توصیه می‌شود توسط کارشناس فنی بازدید شود.

4- صفحه تلویزیون آب خورده است

پاسخ:

در صورت نفوذ مایعات در پنل (آب،اسپری شیشه شور و …) دستگاه با مشکلات مختلفی در نمایش تصویر رو به رو می‌شود از این جمله این مشکلات می‌توان به (خط روی تصویر، تیره شدن قسمتی از تصویر و یا دو تکه شدن تصویر) اشاره کرد، دلیل به وجود آمدن چنین مشکلاتی ایجاد یک اتصال کوتاه و یا هر نوع اتصالی در برد TCONو یا فلت‌های ارتباط دهنده است.

اصولا این مشکل در صورت موجود بودن قطعات مورد نیاز در محل معتبر بر طرف می‌شود. برای تعمیر می‌توانید در وبسایت خدمت از ما درخواست ثبت کنید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران