تدریس نقاشی و ریاضی پایه اول و دوم در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی تدریس نقاشی و ریاضی پایه اول و دوم در رشت

🔴 فاطمه اوحدی

🔹 فاطمه اوحدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس نقاشی و ریاضی پایه اول و دوم در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه اوحدی:

✅ تدریس ریاضی ونقاشی اول ودوم وسوم

✅ نقاشی گرافیک ماندلا

✅ تدریس روز جمعه

و….

 

🔸 شماره تماس 09382792873

🔸آدرس رشت

 اهمیت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

دوره ابتدایی همانطور که از نامش پیداست اولین تجربه آموزشی رسمی دانش آموز را رقم می زند، در واقع یک کودک با ورود به دبستان دوباره متولد می شود و این بار با شناختن دنیای اطراف و یادگیری علوم مختلف چشمانش را به دریای بی کران علم و دانش می گشاید. از جمله دروس بسیار مهمی که در دوره ابتدایی مورد توجه قرار می گیرد، ریاضی است. با ورود به کلاس اول دانش آموز در مورد مفاهیم ریاضی از جمله آشنایی با مفاهیم اعداد، جهات، شکل اعداد، جمع و تفریق کردن اعداد و … آشنا می شود. این مفاهیم هر ساله با ورود به پایه های بالاتر تکامل یافته تا دانش آموز برای ورود به دوره متوسطه و آموزش ریاضیات سطح متوسط آماده شود.

چرا درس ریاضیات در دوره ابتدایی اهمیت دارد

تقریبا می توان گفت مفاهیم پایه ای ریاضی که فرد در دوره ابتدایی می آموزد تا آخر عمر با او همراه خواهد بود و کاربرد های مختلفی در زندگی وی خواهد داشت، به طوری که حتی از توجه به زمان و خواندن ساعت، جمع و تفریق کردن ساده ، محاسبات روزمره تا محاسبات پیچیده مهندسی و انجام بسیاری از فرمول ها در علوم مختلف با مفاهیم پایه ای ریاضی همراه است.

پس علیرغم این که ریاضی دبستان ممکن است از نظر بزرگسالان کاملا ساده و بدیهی باشد ، آموختن آن برای کودکی که هیچ ذهنیتی از مفاهیم ریاضی ندارد و حتی با شکل اعداد و ارقام و مفهوم آنها آشنا نیست بسیار مشکل است ، حتی آموزش دادن این مفاهیم به دانش آموزان نیازمند مهارت و تجربه بالا است.

ریاضی اول ابتدایی از جمله سخت ترین کتاب های آموزشی چه از نظر تدریس و چه از نظر یادگیری است ، نباید فراموش کنید که قرار است این مفاهیم را به دانش آموزی آموخت که هیچ تصویر ذهنی از مفاهیم ندارد، همانند یک انسان با چشمان بسته در فضایی غریب و نا آشنا است و راهنمایی کردن چنین شخصی برای درک این جریان به هیچ وجه کار ساده ای نیست. بنابراین با توجه به اهمیتی که این پایه تحصیلی دارد ، در صورتی که احساس می کنید دانش آموز در یادگیری مفاهیم دچار مشکل است بهتر است که از تدریس خصوصی ریاضی پایه اول برای او استفاده کنید. بهتر است که از همین ابتدا دانش آموز با یک پایه قوی در ریاضیات پا به کلاس های بالاتر بگذارد.

پایه دوم ابتدایی نیز همانند پایه اول دارای اهمیت ویژه است ، یادگیری مفاهیم پایه ریاضی در کلاس دوم دبستان هم ادامه می یابد ، در این پایه دانش آموز با مفاهیمی چون جمع و تفریق اعداد دو رقمی ، اشکال هندسی ، آشنایی با اعداد سه رقمی ، اندازه گیری ها ، جمع و تفریق اعداد سه رقمی ، کسرها و بخشی از آمار آشنا می شوند. همانطور که می بینید این مباحث برای یک دانش آموز کلاس دومی مباحث سختی هستند ، بنابراین استفاده از کلاس تدریس خصوصی ریاضی دوم دبستان برای دانش آموزانی که ساعات درسی کلاس مدرسه برای یادگیری آنها کم است به شدت توصیه می شود. آموختن این مفاهیم و درک صحیح آنها کمک بسیار زیادی در یادگیری آسان ریاضیات در پایه های بالاتر دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران