بهترین مشاوره کنکور تضمینی در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مشاوره کنکور تضمینی در کرمانشاه

🔴 شهرام خسروی

🔹 شهرام خسروی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره کنکور تضمینی در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شهرام خسروی :

✅ مشاوره تضمینی کنکور

✅ مشاوره به شرط قبولی بدون پیش پرداخت

✅ آموزش اصول یادگیری و تست زنی

✅ حل مشکل زمانبندی در حل تستها

✅ برگزاری آزمون شبیه سازی شده مطابق با کنکور

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای یک مشاور کنکور کاربلد چیست؟

برای اطلاعات کافی داشتن بیشتر اشخاصی که در زمینه ی انتخاب مشاوری برای کنکور شک و تردید دارند ابتدا باید قبل از هر مسئله ای با برخی از مسئولیت ها و مزیت های مشاور کنکور آشنایی داشته باشند و بدانند وجود یک مشاور کنکور در کنار پشت کنکوری ها چه کمک بزرگی به آنها میتواند بکند ، بنابراین در ادامه میخواهیم به چند مورد مهم اشاره کنیم و توضیحی مختصر بدهیم :

۱_کم کردن استرس دانش آموزان : شاید بتوان در اولین نکته ذکر کرد که یکی از اساسی ترین وظیفه ی یک مشاور کنکوری کاربلد کم کردن استرس و اضطراب دانش آموزان می‌باشد ، زیرا دانش اموزان میدانند که در هر زمانی با مسئله ای سخت در درس مواجه شوند و درگیر سوالاتی باشند به راحتی میتوانند با مشاور کنکور خود درباره ی آن موضوع صحبت کنند ، از او راهنمایی بگیرند و از میزان اضطرابشان کم شود اما در این میان رتبه برترهایی که مشاور نداشتند هم وجود دارند که توانمندند خودشان استرس های ناشی از کنکور را کم کنند . از جهتی دیگر مورد بعدی ای که باعث ایجاد اضطراب در پشت کنکوری ها میشود نرسیدن به برنامه ی درسی تعیین شده است که ناشی از کمبود زمان میباشد . مشاور کنکور کاربلد تمامی این مشکلات را بطور کامل بررسی میکند و دانش آموز را به سمت و سوی درست سوق میدهد و همین حرکت استرس را از پشت کنکوری ها و دبیرستانی ها دور میکند ‌.
۲_برنامه ریزی صحیح برای داوطلبان کنکور : داوطلبان کنکور و دبیرستانی ها بیشتر اوقات در حیطه ی برنامه نویسی اصولی برای کنکور که شامل همه‌ی مبحث های درسی و زمان مرور آن ها می‌باشد مشکل دارند . برنامه ریزی کردن صحیح وقت بسیاری را از کنکوری ها و دبیرستانی ها می گیرد که ممکن است گاهی اوقات نیز بی نتیجه باشد اما هستند رتبه برترهایی که مشاور نداشتند ، خودشان اصولی برنامه ریزی کردند و نگرانی کمبود وقت را نداشتند .
۳_اگاهی داشتن از مطالب مرتبط درسی با هم : از مهم ترین و اساسی ترین موضوعات برای شروع درس خواندن به روش کنکوری اگاهی داشتن از پیش نیاز های هر فصل و مبحث است که در صورت رعایت نکردن آن امکان دارد که نتیجه ی کافی را از مطالعه و تلاش خود نگیرند ‌که در این میان کمتر دانش آموزی یافت میشود که در همان شروع کار تمامی این موضوعات را بداند اما وجود یک مشاور کنکور کاربلد در کنار آن ها که بسیار باتجربه است میتواند اطلاعاتی نظیر موارد زیر را به آن ها بدهد :
الف ) چه فصولی از کتاب های درسی به هم مربوط است و بهتر است موازی با هم خوانده شود .
ب ) مشاور کنکور باتجربه بیشتر وقت ها میداند که کدام فصل از درس ها با هم ممکن است ترکیب شوند و در اصل از آن ها سوال ترکیبی داده میشود .
ج ) قبل از شروع مطالعه ی هر فصل از درس چه پیش نیازهایی باید خوانده میشد و در صورت مطالعه نکردن مبحث های بعدی قابل فهم نمیباشد .
د ) مشاوران میدانند که طرح کلی سوالات کنکور به چه صورتی خواهد بود

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران