تولید و فروش دستگاه پرس هیدرولیک ، دریل ستونی ، دیسک تراش روکار در سراسر کشور

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولید و فروش دستگاه پرس هیدرولیک ، دریل ستونی ، دیسک تراش روکار در سراسر کشور

🔴 گروه صنعتی کاویان

با سلام
گروه صنعتی کاویان مفتخر است با طراحی ،ساخت و تولید انواع پرس های هیدرولیک دستی و برقی در تناژهای ۱۵*۲۰*۳۰*۶۰*۱۰۰*۱۵۰*۲۰۰ تن و همچنین تولید و ساخت دریل های ستونی(ایستاده) در سایز ها مختلف ( مورس دو تا مته ۲۲. مورس سه تا مته ۴. مورس چهار تا مته ۵۰) تک فاز و سه فاز به هموطنان عزیز ارائه خدمت کند

✅ پرس ۱۵*۲۰*۳۰ تن مخصوص مکانیک خودرو های سبک
✅ پرس ۶۰*۱۰۰تن مخصوص تعمیرگاه های سنگین و آهنگری و تراش کاری

کلیه محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد و معتقدیم کیفیت حق مشتری است
ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن

اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب می گردید شماره تماس ما را فراموش نکنید

از ما بدون واسطه خرید کنید به قیمت درب کارخانه
ارتباط فقط واتساپ و تلگرام

 

🔸 شماره تماس 09130558557

🔸 آدرس اصفهان شهرک صنعتی امیرکبی

دستگاه پرس هیدرولیک چیست؟

دستگاه پرس هیدرولیک (hydraulic press machine) دستگاهی است که بر مبنای انتقال نیرو در یک سیال طراحی شده است و می‌توان از آن برای متراکم کردن اشیا مختلف تحت فشار زیاد استفاده کرد. در این دستگاه‌ها، نقش مایع یا سیال هیدرولیک بسیار مهم و محوری است و وظیفه انتقال نیرو بر عهده آن است. اگر از فرمان‌های هیدرولیک یا از جک هیدرولیک استفاده کرده باشید، متوجه می‌شوید که نیروی اعمالی شما نسبت به تغییری که ایجاد می‌کنید بسیار کمتر است.

این نیرو در حالت انتقال مستقیم، باید معادل باشد. اما استفاده از قانون پاسکال باعث شده که دستگاه پرس هیدرولیک امکان بلند کردن اشیای بسیار سنگین یا فشرده کردن اشیای بسیار محکم با نیروی بسیار کم فراهم شود.

نحوه عملکرد دستگاه پرس هیدرولیک

در بند قبل به استفاده از قانون پاسکال در دستگاه‌های هیدرولیکی اشاره کردیم. قانون پاسکال می‌گوید که تغییر فشار در هر نقطه از سیال تراکم ناپذیر به همه نقاط و سطح مایع منتقل می‌شود. این رابطه به شکل P=F/A بیان می‌شود. در اینجا مشخص است که فشار و نیرو تحت تأثیر سطح یا همان A تغییر می‌کند. حالا اگر به تصویر نشان داده شده توجه کنید، ما دو سیلندر با اندازه متفاوت یعنی سطح A1 و سطح A2 مواجه هستیم. از طرف دیگر مایع هیدرولیک استفاده شده در دو طرف هم با یکدیگر یکسان است.

طبق قانون پاسکال P1=F1/A1 باید با P2=F2/A2 یکسان باشد. از آنجایی که هر دو سیال یکسان هستند، برای ایجاد این توازن باید مساحت و نیروی اعمالی تغییر کند. در تصویر نشان دادیم که در سمتی که ما فشار را وارد می‌کنیم سیلندر و پیستون کوچک‌تر است. بنابراین فشار کمتری به آن وارد می‌شود تا در طرف مقابل یک جسم با مساحت بزرگتر و با اندازه بزرگتر تغییر داده شود.

حالا نحوه عملکرد دستگاه پرس وکیوم به این صورت است که نیروی وارده بر یک مخزن کوچک یا یک پیستون کوچک وارد می‌شود و در طرف مقابل باعث حرکت یک پیستون بزرگ با وزن بسیار زیاد می‌شود. در نتیجه، حرکت پیستون بزرگ باعث ایجاد فشار زیادی بر روی قطعه کار شده و منجر به متراکم شدن یا اصطلاحاً له شدن آن می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران