تدریس خصوصی ریاضی و مشاوره درسی و کنکور در تهران و لواسانات

در تهران ، تهران

تدریس خصوصی ریاضی و مشاوره درسی و کنکور در تهران و لواسانات

🔴 سعید عزیزی

🔹 سعید عزیزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و مشاوره درسی و کنکور در تهران و لواسانات می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید عزیزی :

✅ تدریس خصوصی و گروهی دروس ریاضی

✅ کلیه مقاطع تحصیلی

✅ در تهران و لواسانات

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره واتساپ  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران تهرانپارس فلکه دوم خ جشنواره

 

تاثیر و اهمیت درس ریاضی در کنکور چیست؟

خوب بریم سراغ درس شیرین ریاضی، بسیاری از داوطلبان از تاثیر و اهمیت درس ریاضی در کنکور خبر ندارند. درس ریاضی به خاطر مباحث زیاد درسی و همچنین فرمول و محاسبات زیاد بالغ بر ۸۵% کنکوری­ها آن را جدی نمی­گیرند و از تاثیر آن غافل اند. این درس جزء دروس شتاب دهنده و رتبه ساز کنکور هست اگر بتوانید آن را با درصد معمول و بالای ۴۰% بزنید حتما از ۷۰،۸۰% رقبایتان جلو خواهید افتاد. برای اینکه از تاثیر و اهمیت درس ریاضی در کنکور صحبت کنیم آن را برای هر رشته جداگانه توضیح می­دهیم.

تاثیر و اهمیت درس ریاضی در کنکور

قبل از آن کمی در مورد ضرایب درس­ها صحبت کنیم تا یکم قضیه برایمان روشن شود، اولا ضریب هر درس در هر زیر گروه متفاوت است دوما ما برای درصد گیری، دروس عمومی را ضرب در یک و دروس تخصصی را ضرب در سه می­کنیم. با یک مثال توضیح می­دهیم تا قضیه شفاف تر شود مثلا در رشته ریاضی برای زیر گروه۱ درس ریاضی و ادبیات دارای ضریب ۴ هستند این مطلب به این معنا نیست که هر یک سوال ریاضی برابری کند با یک سوال ادبیات، چرا که در اصل ضریب درس ریاضی ۱۲ و درس ادبیات ۴ است یعنی می­توان اینطور برداشت کرد که هر سوال درست ریاضی سه برابر هر سوال ادبیات در کنکور اهمیت و تاثیر دارد.

رشته ریاضی فیزیک

در این رشته، ریاضی از دروس با اهمیت هست و با بیشترین تعداد سوال(۵۵) و با بیشترین ضریب برای زیر گروه­­های ۱ و۲ (ضریب۱۲) و سایر زیرگروه­ها ( ضریب ۹) را دارد بنابراین اگر شما در این درس قوی عمل کنید و سایر دروس را هم با میانگین ۴۰% بزنید حتما یکی از رتبه برتر های کنکور خواهید شد.

رشته علوم تجربی

در رشته علوم تجربی درس­های زیست و شیمی بالاترین ضرایب را دارند بنابراین داوطلبان بیشتر به این دو درس اهمیت می­دهند. داوطلب باهوش ما اگر از این موضوع با خبر باشد مطمئنا از درس ریاضی برای نقطه قوت خود استفاده می­کند. در زیرگروه۱ علوم تجربی ضریب درس ریاضی ۶ و برای سایر زیرگروه­ها ۹ و ۱۲ می­باشد. رتبه کنکور کسی که ۵۰% زیست و ۴۰% ریاضی را بزند در مقایسه با یک داوطلب که۷۰% درس زیست و ۱۰% ریاضی را زده، بهتر است پس از تاثیر درس ریاضی در رتبه کنکور غافل نشوید.

رشته علوم انسانی

درس ریاضی در بین داوطلبان این گروه به نسبت گروه علوم تجربی از اهمیت کمتری برخوردار است چرا که درس ریاضی را سخت می­بینند و اکثر داوطلب ها حتی آن را حذف می­کنند ، به این مطلب توجه کنید گاها داوطلب­های هستند که از رشته تجربی و ریاضی فیزیک به علوم انسانی تغییر رشته می­دهند و مطمئنا آنها درصد های بالای را در این درس خواهند زد. در رشته علوم انسانی برای زیرگروه ۱ درس ریاضی دارای ضریب۶ و برای سایر زیر گروه­ها ضرایب ۹ و ۱۲ را داراست. اگر شما در این درس قوی باشید قطعا برای بعضی از سوالات محاسباتی درس اقتصاد هم دیگر مشکلی نخواهید داشت و درصد بیشتری هم در این درس داشته باشید.

 

یکی ازمسائلی که باعث می­شود رتبه ­ها زیاد جابه جا شوند این است که درس­های که کمتر کسی می­زنند با ارزش تر می­شوند پس اهمیت درس­ها تنها به ضرایب آنها نیست. تاثیر درس ریاضی را در کنکور دست کم نگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران