پیمانکاری ساخت ویلا و آپارتمان با سازه LSF و مشارکت در ساخت و انبوه سازی در تهران و مازندران و گیلان

در تهران ، تهران

معرفی پیمانکاری ساخت ویلا و آپارتمان با سازه LSF و مشارکت در ساخت و انبوه سازی در تهران و مازندران و گیلان

🔴 مجموعه ویلاسازان نوین

🔹 مجموعه ویلاسازان نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری ساخت ویلا و آپارتمان با سازه LSF و مشارکت در ساخت و انبوه سازی در تهران و مازندران و گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ویلاسازان نوین :

✅ طراحی وساخت واجرا ساختمانها و ویلا ومجتمع های تجاری اداری

✅ باسیستم مدرن

✅ با سازهای فولادی سرد

✅ در کمترین زمان ممکنه

و…

 

🔸 با مدیریت  مجتبی موسوی

🔸 شماره تماس  09196957957

🔸 شماره تماس  09196957958

🔸 آدرس  دفتر تهران.. منطقه ۲۲ دریاچه خلیج فارس

🔸 آدرس اصلی مازندران.. متل قو برج الماس مازندران

سازه LSF چیست؟

ساختار اسکلت فلزی سبک (LSF) یا همان سازه ال اس اف یک سیستم ساختمانی سبک است که بر اساس افزایش تعداد اجزای باربر سیستم باربری سازه را امکان پذیر می‌سازد. اساس کار در سیستم LFS توسط عناصر گل میخ ها و مسیرها شکل گرفته و اسکلت اصلی سازه ترکیبی از اجزای فولاد گالوانیزه نورد سرد شکل گرفته است. از پروفیل های C ، U و Z در این سیستم استفاده می شود که توسط پیچ و مهره یا پیچ های سر ویفر (خود حفاری) بهم متصل می‌شوند.

سازه ال اس اف (LSF) مدلی از سازه های سبک وزن بوده که قابلیت کاهش وزن پایه های ساختمان به همراه اضافه کردن بلندای ساختمان را دارند. سازه های ال اس اف (LSF) از استیل های کم وزن ساخته می‌شوند. این سازه ها با ارائه راهکار های کارآمد و مقرون به صرفه، به راحتی هر چه تمام تر در کنار ساختمان های قدیمی قرار می‌گیرند و با هر نوع مصالح و دکوراسیونی مطابقت دارند. و به عنوان یک نکته مهم این سازه‌ها زمان خیلی کمی را جهت نصب و اجرای ساختمان صرف می‌نمایند.

مزایا
سرعت بسیار بالای اجراو نصب: روش ال اس اف این فرصت را برای سازندگان ایجاد می‌کند تا سرمایه آنها در کمترین زمان با بهترین کیفیت ساخت بازگردد. به عنوان مثال جهت احداث یک سازه چهار طبقه با زیربنای هزار متر مربع تنها به 120 روز کاری زمان نیاز است.
افزایش فضای مفید: افزایش 9 الی 12 درصدی فضاهای مفید داخلی در مقایسه با روشهای سنتی به جهت کاهش ضخامت دیوارها
کیفیت غیر قابل مقایسه و یکنواختی سازه: از آنجا که مقاطع سیستم ال اس اف (LSF) در کارخانه تولید می‌شوند و پس از آن بوسیله مجریان متخصص اجرا می‌شوند، کیفیت سازه در قیاس با روشهای سنتی بسیار بالاتر می‌باشد.
سبکی سازه و نتیجتا کاهش نیروی زلزله: وزن سازه در سیستم ال اس اف (LSF) حدودا 25%-30% سازه‌های معمول است ، نتیجتا به همین میزان نیروی زلزله بسیار کمتری به آن وارد میشود.
کیفیت بالا در اجرای اتصالات: متفاوت با ساخت و ساز به روش سنتی که در اکثر مواقع کیفیت پایین اجرای اتصالات سرمنشاء اغلب خرابیها در زلزله می‌شوند، در سیستم ال اس اف (LSF) اتصالات دقیق و همچون دیگر اجزای سازه دارای کیفیت اجرای بالایی می‌باشند
کاهش مصرف انرژی: به دلیل عایق بندی صوتی و حرارتی مناسب دیوارها در سیستم ال اس اف (LSF) ، میزان تبادل انرژی در این سازه‌ها بسیار پایینتر از سازه‌های ساخته شده به روش سنتی است و در طولانی مدت صرفه جویی قابل توجهی در هزینه حرارتی سازه می‌شود.
حمل و نقل آسان: سبکی و ابعاد کوچک مقاطع، زمینه را برای حمل و نقل آسان فراهم می‌کند
قابلیت بازیافت: اکثر قطعات سازه‌ای و غیر سازه‌ای در سیستم ال اس اف (LSF) به صورت پیچی اجرا می شوند و بازیافت، دمونتاژ و انتقال آنها به آسانی امکانپذیر میباشد.
مقاومت و دوام بالا در شرایط محیطی متفاوت: به علت گالوانیزه بودن تمامی مقاطع، سازه‌های ساخته شده با روش ال اس اف (LSF) دارای مقاومت بسیار مناسبی در مقابل خوردگی و رطوبت بوده و در شرایط محیطی شمال و جنوب کشور دارای عمر مفید بیشتری می‌باشند.
سهولت اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی: در مراحل ساخت مقاطع فولادی جدار نازك ال اس اف (LSF)، مسیرهای استاندارد در جان این مقاطع در نظر گرفته می شود كه عبور تاسیسات مکانیکی و برقی از داخل انها باعث سهولت در نصب سیستم های الكتریكی و لوله كشی‌ها می گردند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران