آموزش عربی توسط استاد برتر عربی در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی آموزش عربی توسط استاد برتر عربی در کرمان

🔴 پونه قائمی

🔹 پونه قائمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس مبتدی و تخصصی عربی در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پونه قائمی :

✅ تدریس عربی از صفر تا صد با بهترین و به روز ترین متد های روز آموزش

۱.دوره تدریس عربی از پایه تا دوازدهم همراه با ارائه نکات مهم کنکوری

۲.دوره نکته و تست ویژه آزمون های آزمایشی و کنکور ( صرف و نحو)

۳. دوره نکته و تست ویژه آزمون های آزمایشی و کنکور ( ترجمه متون)

✅ برای اطمینان از تدریس جلسه اول رایگان به کسانی که در این دوره زودتر ثبت نام نمایند تخفیف ویژه داده میشود

✅ هزینه : توافقی

 

🔸 شماره تماس  09140319831

🔸 آدرس  کرمان

مزایای یادگیری عربی چیست؟

متمایز باشید.
زبان عربی یکی از زبان هایی است که به دلیل موقعیت خاص تجاری و استراتژیکی بسیاری از کشورهای عربی بسیار مورد توجه ابر قدرت های جهانی است. در نتیجه، تسلط به این زبان حتی اگر قصد مهاجرت به آمریکا یا کشورهای اروپایی را دارید، می تواند شما در کارتان از بقیه متمایز سازد.

یادگیری زبان شما را به فرهنگ، تمدن و ادبیات آن زبان نزدیک می کند.
فرهنگ عرب فرهنگ غنی است و تسلط به زبان عربی موجب می شود تا قادر باشید منابع و مراجع متعدد به زبان عربی از جمله کتب ادبی، اشعار، موسیقی و … را به خوبی درک کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین به راحتی می توانید با مردم عرب معاشرت کنید و با سنت ها، روش زندگی و عقاید آن ها بیشتر آشنا شوید. مردم عرب به مهمان نوازی مشهورند. این مهان نوازی دو چندان می شود اگر شاهد باشند که شما به زبان مادری شان با آن ها سخن می گویید.

تجارت مطمئن داشته باشید.
چنان چه در کار تجارت و بازرگانی هستید، حتماً می دانید که کشورهای عربی منطقه خلیج فارس بازار بی نظیری برای تجارت هستند. تسلط به زبان عربی برگ برنده ای در تجارت با بازرگانان عرب محسوب می شود.

زمینه های شغلی زیادی را برای خود ایجاد می کنید.
نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی تقاضا برای افرادی که به زبان عربی مسلط هستند، رو به افزایش است. شغل هایی نظیر مترجمی زبان عربی، تدریس زبان عربی، مشاور اقتصادی مسلط به زبان عربی و … از جمله شغلی هایی است که تقاضای فراوانی در سطح داخلی و بین المللی دارند.

آشنایی با بسیاری از علوم و رشته ها
بسیاری از علوم و رشته ها مانند فلسفه، طب، معماری، نجوم و جهت یابی، ریاضیات و ادبیات مدیون دانشمندان مسلمان قرون پیش هستند که منابع مرتبط با آن ها به زبان عربی نگاشته شده است. بنابراین آشنایی با زبان عربی می تواند باعث دسترسی تان به منابع اصلی بسیاری از علوم و رشته ها گردد

کمک به یادگیری برخی زبان های دیگر
عربی زبانی است که بر زبان مادری ما، فارسی، بسیار تاثیر گذاشته است و بسیاری از واژگان فعلی در زبان ما از زبان عربی گرفته شده است. اما زبان فارسی تنها زبان متاثر از عربی نیست؛ ترکی، اسپانیایی، هندی و بسیاری از زبان های دیگر دارای واژگانی هستند که یا مستقیماً از عربی وارد شده اند یا ریشه در زبان عربی دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران