بهترین مرکز تدریس خصوصی زبان و ادبیات فارسی در الوند – قزوین

در قزوین ، الوند

معرفی بهترین مرکز تدریس خصوصی زبان و ادبیات فارسی در الوند – قزوین

🔴 حبیب بلوکی

🔹 حبیب بلوکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس خصوصی زبان و ادبیات فارسی در الوند – قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حبیب بلوکی :

✅ تدریس خصوصی زبان و ادبیات فارسی توسط حبیب بلوکی با دکترای ادبیات

✅ شاهنامه ، خاقانی ، نظامی

✅ آیین نگارش ، کتاب نویسی ، متن نویسی ، املا

✅ انتخاب رشته

✅ تست های کنکوری

✅ مشاوره تحصیلی برای کنکور

و…

 

🔸 شماره تماس  09330270842

🔸 آدرس  استان قزوین ، شهرستان الوند ، خیابان جابر ، خیابان بلال حبشی ، تقاطع سلمان فارسی ، ساختمان ژینو

 

مزایای آموزش خصوصی دروس تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان چیست؟

1- تلف نشدن وقت دانشجو و دانش آموز برای رفت و آمد کلاس: این مورد خصوصا در ایام امتحانات بسیار مهم است. چون جلسات تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد، بنابراین وقت دانش آموز و دانشجو در مسیر رفت و برگشت کلاس تلف نمی شود. خصوصا در ایام امتحانات که حتی یک ساعت هم مهم است، استفاده از جلسات تدریس خصوصی بسیار مفید است. البته همانطور که در مقالات قبلی گفته شده، جلسات تدریس خصوصی بهتر است از اول ترم شروع شده و فقط به ایام امتحانات موکول نگردد.

2- امکان پرسیدن سوال و پرسش با هر تعدادی: در کلاسهای گروهی معمولا امکان پرسیدن تعداد زیادی سوال وجود ندارد. خیلی از اوقات به خاطر جوی که بر کلاس حاکم است دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می دهند که اصلا سوال نپرسند. ولی در جلسات تدریس خصوصی به هر تعدادی می توان سوال پرسید و از طرفی جو حاکم بر کلاس تدریس بسیار راحتتر بوده و بنابراین دانش اموزان و دانشجویان در پرسیدن سوال مشکلی نخواهند داشت. در کلاسهای گروهی ممکن است دانش آموزی فکر کند که شاید سوالش خنده دار باشد و سوال خودش را هیچ وقت نپرسد و اشکالات درسی تا آخر باقی بماند.

3- رفع اشکال کامل برای دانش آموز و دانشجو: در جلسات تدریس خصوصی برای هر مبحث و درسی به صورت کامل رفع اشکال می تواند انجام شود. چون همانطور که گفته شده دانش آموز یا دانشجو هر سوالی که دارد حتی اگر مربوط به مقاطع قبلی باشد را می تواند بپرسد و از طرفی زمان کافی برای پاسخ دادن به سوالات وجود دارد. جلسا تدریس خصوصی برای رفع اشکال و یادگیری کامل درس می تواند کاملا مفید و موثر باشد به شرط آنکه در کنار جلسات تدریس خصوصی، مطالعه و حل تمرین و مرور هم وجود داشته باشد.
4- داشتن زمان بیشتر برای حل تمرین و مسئله: در جلسات تدریس خصوصی تمرین، مسئله و مثالهای بیشتری می توان حل کرد. تعداد جلسات تدریسی که برای هر درس می توان برگزار کرد دلخواه بوده و بنابراین اگر برای بحث خاصی لازم است تمرینات بیشتری حل شود می توان یکی دو جلسه بیشتر در نظر گرفت و مسائل بیشتری حل کرد. این امکان در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه وجود ندارد. در این کلاسهای گروهی معمولا از هر بحثی یک یا دو سوال بیشتر حل نمی شود. البته کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه مفید بوده و شرکت در این کلاسها لازم است. ولی به هر حال در جلسات تدریس خصوصی به دلیل زمان بیشتری که وجود دارد می توان تمرینات بیشتری حل کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران