خدمات سرامیک کاری و سنگ کاری در انزلی

در گیلان ، بندرانزلی
    استانگیلان
    شهربندرانزلی

معرفی خدمات سرامیک کاری و سنگ کاری در انزلی

🔴 خدمات سرامیک کاری وسنگ کاری پرشئین

🔹 خدمات سرامیک کاری وسنگ کاری پرشئین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات سرامیک کاری و سنگ کاری در انزلی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات سرامیک کاری وسنگ کاری پرشئین :

✅ اجرای سنگ وسرامیک نما ژورنالی سرامیک اسلب کاشی کاری داخلی بین کابینت لاکچری

✅ اجرای دکوراسیون با انواع سنگ های تزئینی وسرامیک اسلب

✅ باقیمت مناسب

✅ پروژه های در دست اجرا طرف قرارداد با ساختمان برج ومجتمع تجاری تفریحی برند سنتر طاووس پردیس منطقه آزادانزلی مجتمع ۲۰۰۰واحد مسکن مهر بندر انزلی خیابان پاسداران

✅ تصمین کیفیت کار

✅ اجرای کار در رشت خمام انزلی زیبا کنار و محوطه اطراف خمام

و…

 

 

 

کاربرد کاشی و سرامیک چیست؟

ماده اصلی به کار رفته در سرامیک خاک است که از نوع خاک کائولین و خاک سفال می باشد. لعاب, رنگ معدنی که روی سفال خشک شده را می پوشاند و یک لایه شیشه ای نازک در سطح سرامیک تشکیل می دهد. کاربرد سرامیک بسیار وسیع است و روز به روز بر اهمیت کاربرد سرامیک افزوده می شود. در کف سازی و نمای داخلی و خارجی در تولیدات انواع مصالح ساختمانی در صنایع مختلف از جمله سفینه های فضایی و…..

کاشی را از دیرباز در تزئینات خارجی اماکن مذهبی بسیار دیده ایم. که در انواع لعاب دار و بدون لعاب و در دو دسته کفی و دیواری کاربرد دارد. عمده کاربرد کاشی جهت تزئینات داخلی و خارجی ساختمانها و بناها و جهت عایق رطوبتی در محیط های بهداشتی در حمام و دستشویی و آشپزخانه و …… در اندازه های گوناگون با رنگ های گوناگون جلوه ای خاص را در نظر بیننده خلق می کند.

نقش کاشی و سرامیک در طراحی دکوراسیون داخلی:

کاشی و سرامیک در هنر معماری نمادی از شکوه و عظمت هستند انواع کاشی و سرامیک در رنگها و طرح های متنوع در بازار قادر است رضایت گروه های هدف مختلف با نیازها و خواسته های متفاوت را تامین کند. نقش کاشی و سرامیک برای ایجاد تغییرات بزرگ را دست کم نگیرید. یک دکوراسیون شیک و ایجاد نقش و نگار در هر جایی از خانه بیننده را شگفت زده خواهد کرد. دقت در جزییات رنگ و طرح کاشی و سرامیک در ایجاد منظره های سنتی و کلاسیک نقش عمده ای دارد. به طور مثال استفاده از رنگ آبی فیروزه ای, شکوه و عظمت بنا را به رخ هر بیننده ای می کشاند. هنر کاشیکاری که در استفاده از کاشی های تزیینی برای پوشش ستون ها و دیوارها و فضای خالی بین کابینت ها در آشپزخانه به کار میرود طراحی داخلی را جذاب تر و زیباتر می کند. کاشی های کوچک قادرند تغییرات باورنکردنی ایجاد کنند در حوض ها و یا سنگ فرش های حیاط جلوه ای زیبا خلق کنند. نقش کاشی و سرامیک در زیبایی راهرو ها و دالان ها را نمی توان نادیده گرفت. کاشی ها محیط بی جان را جان می دهند. استفاده از کاشی های طرح دار بین مبلمان خانه در حکم یک فرش, نشانه قدرت در این هنر است. در گذشته از کاشی ها و سرامیک های یک دست و یک رنگ در طراحی داخلی حمام و دستشویی استفاده می شد حال اینکه امروزه با توجه به نقش کاشی و سرامیک در طراحی داخلی استفاده از چندین رنگ برای تزیین کف و دیوار به کار می رود. عناصر رنگی که در نازک کاری بنا استفاده می شوند اگر با ایده های ناب معمار و دقت و سلیقه مشتری آمیخته شوند حس وحال دلنوازی را به محیط می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران