بهترین مرکز تدریس ریاضیات و فیزیک از ابتدایی تا کنکور در زنجان و سراسر کشور

در زنجان ، زنجان

معرفی بهترین مرکز تدریس ریاضیات و فیزیک از ابتدایی تا کنکور در زنجان و سراسر کشور

🔴 رسول شعبانی

🔹 رسول شعبانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس ریاضیات و فیزیک از ابتدایی تا کنکور در زنجان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رسول شعبانی :

✅ تدریس ریاضیات و فیزیک از ابتدایی تا کنکور

✅ با ۱۲ سال سابقه تدریس در آموزشگاه های برتر

✅ محدوده تدریس حضوری : زنجان

✅ تدریس بصورت آنلاین در سراسر کشور

✅ تقویتی کنکوری

✅ مشاوره + جزوات برتر کنکور

و…

 

🔸 شماره تماس  09196763609

 

مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی چیست؟

مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی به صورت زیر است:
– تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید. اگر لازم باشد تعداد جلسات بیشتری برگزار می کنید و می توانید با بارگزاری حداقل تعداد جلسات هم نتیجه بگیرید.
– مدرس و معلم تدریس خصوصی را خودتان انتخاب می کنید. اگر از روش و شیوه تدریس مدرس خودتان راضی نباشید می توانید کلاسها را کنسل کرده و با مدرس دیگری کلاسها را برگزار کنید.

– در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به دلیل محدودیت وقت ممکن است مدرس یا استاد نتواند به تمام سوالهای شما پاسخ دهد.

بر خلاف ذهنیتی که وجود دارد کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان تنبل یا ضعیف نیست. هر شخصی در هر سطح تحصیلی و با هر وضعیت تحصیلی می تواند از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر و سریعتر دروس استفاده نماید. برای اموزش عمقی تر و مفهومی تر دروسی مانند ریاضی و فیزیک و یادگیری بهتر و پایه ای تر زبان انگلیسی، عربی و سایر زبان های خارجی، آموزش انواع نرم افزارها در زمان کم، یادگیری بهتر کامپیوتر، اکس و ورد، آمادگی برای امتحانات و کنکور و المپیاد و … می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. اگر قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید و می خواهید برای کار و تجارت و یا اقامت موقت و دائم سفر خارج از کشور داشته باشید، برای آموزش مکالمه زبان در زمان کوتاه می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید.

استفاده از کلاسهای خصوصی برای چه کسانی لازم است؟ هر دانش آموز و دانشجویی که بخواهد در درس و تحصیل خودش به نسبت وضعیت موجود پیشرفت کند می تواند از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نموده و از مزایای این کلاسها استفاده نماید. دانش آموزان و دانشجویان ضعیف برای برگشت به درس و تحصیل و برای رسیدن به سطح متوسط و بعد از ان برای رسیدن به سطح عالی می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان که در درس و تحصیل ضعیف هستند در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به علت تدریس نامناسب استاد و مدرس، شلوقی کلاسهای گروهی، تنبلی کردن خودشان در مطالعه و حل تمرین و …. به وضعیت فعلی خودشان رسیده اند. برای این افراد شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی واقعا می تواند مفید و موثر باشد. در کلاسهای خصوصی می توان درسهای این ترم را مطالعه کرد و اشکالات قدیمی را هم برطرف نمود. دانش آموزان و دانشجویان متوسط هم برای پیشرفت به نسبت وضعیت فعلی خودشان می توانند از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران