مرکز تولید و فروش دستگاه پرس آهن و آهن مچاله کن در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تولید و فروش دستگاه پرس آهن و آهن مچاله کن در تهران

🔴 فرهاد صادقی

🔹 فرهاد صادقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش دستگاه پرس آهن و آهن مچاله کن در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد صادقی :

✅ تولید و فروش انواع دستگاه پرس آهن و آهن مچاله کن در ابعاد و تناژ مختلف

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۷۹۲۰۰۴

🔸 آدرس  تهران جاده امام رضا بعد از خاور شهر لپه زنک

 

دستگاه پرس آهن چیست و چگونه کار می کند؟

تعریف دستگاه پرس:
دستگاه پرس ضایعات آهن را به ابعاد و اشکال یکنواخت تبدیل کرده و سپس شروع به فشار دادن می کند. می توان گفت که این دستگاه دارای کاربرد جعل است و باید بدانید که به این عملیاتی که انجام می شود فشار دادن گفته می شود.

ابزارهایی که ما در عملیات مطبوعاتی استفاده می کنیم الگوها نامیده می شوند.

قالبها معمولاً از دو قسمت توپر (سمبه) و تو خالی (ماتریس) تشکیل شده و با توجه به آنچه که انجام می دهند به دو دسته قالبهای برش دهنده و قالبها تقسیم می شوند.

این سوال مطرح می شود که چرا اصلاً باید از پرس استفاده کنیم؟ تولید یک پرس قراضه آهن باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و کار شما را آسان تر می کند ، امیدوارم جواب قانع کننده ای برای شما باشد.

پرس های قراضه انواع مختلفی دارند ، اگرچه هر یک کار مشابهی را انجام می دهند ، اما به قدرت موتور و بزرگی آنها بستگی دارد و باید بدانید که این ماشین ها در ابعاد حدود ۶۵ ، ۶۱ ، ۸۳ تولید می شوند.

مهم ترین خصوصیت دستگاه پرس
مهمترین ویژگی اکثر این دستگاه ها توانایی عیب یابی و رفع نقص از راه دور به صورت خودکار است که حدود ۲ دقیقه طول می کشد ، اما این زمان به نوع زباله و نوع آهن شما بستگی دارد و ممکن است بیشتر طول بکشد و ویژگی دیگری که در بیشتر این دستگاه ها ضد سایش ملحفه بدن آنها است.

کاربرد دستگاه پرس
استفاده از دستگاه جعل ، روشی برای تشکیل قطعات فلزی است که با چکش یا فشار دادن به شکل دلخواه ، فلز شکل می گیرد. در فرآیند جعل ، بسته به روش جعل ، نیرو به صورت ضربه ، نیروی ثابت یا انرژی ثابت اعمال می شود.

ماشین های فرسوده و تصادفی را در نظر بگیرید ، این ماشین دیگر قابل استفاده نیست. حتی امکان صافکاری و تعمیر آن وجود ندارد ، بنابراین ما از روش فشار دادن این قطعات استفاده می کنیم ، در واقع هزینه فشار دادن ماشین کمتر از هزینه ترمیم آن مقرون به صرفه تر است.

کار کردن با این دستگاه به دو روش انجام میگیره !
به صورت دستی
به صورت اتوماتیک
وزن این دستگاه ها به دلیل حجم بالای موتور آنها تقریباً سنگین است. در برخی موارد حرکت آنها بسیار دشوار است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران