بهترین ورکشاپ و خدمات پوست در تهران – نیرو هوایی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین ورکشاپ و خدمات پوست در تهران – نیرو هوایی

🔴 مینا رجبی

🔹 مینا رجبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بهترین ورکشاپ و خدمات پوست در تهران – نیرو هوایی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مینا رجبی :

✅ ورکاشپ آموزشی خدمات پوست آموزش صفر تا صد مباحث تخصصی فیشیال میکرونید لینگ
مزون دی لینک، مزو وایت پلکسر، برداشتن خال ،معرفی انواع دستگاهها معرفی انواع ماسک ها و خواص آنها آبرسانی پوست درمان انواع جوش درمان انواع لک و تیرگی ها شناخت انواع پوست شناخت کوکتل ها از بین بردن جای بخیه درمان منافذ پوست ارائه مدرک بین المللی به هنرجوهای عزیز ظرفیت به مدت محدود ۵ نفر هزینه آموزش با مدرک ۱ تومن توسط مدرس بین المللی

و…

 

🔸 شماره تماس  09904947730

🔸 آدرس  تهران – سی متری نیروی هوایی جنب شورا ساختمان 411 واحد1 سالن سپیده

ورکشاپ چیست ؟

ورکشاپ (WorkShop) یک کارگاه آموزشی است که طی آن یک مهارت خاص به صورت فشرده به افراد شرکت کننده در آن آموزش داده می شود. ورکشاپ ها می توانند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شوند. از آن جایی که معمولا ورکشاپ ها برای تعداد افراد محدودی برگزار می شوند، بازدهی بالایی دارند. ورکشاپ ها در حوزه های مختلفی برگزار می شوند که به طور مثال می توان به حوزه هایی مانند هنر، بازیگری، نقاشی و عکاسی اشاره کرد.

انواع ورکشاپ
ورکشاپ ها یا کارگاه های آموزشی در انواع مختلفی برگزار می شوند که در ادامه به معرفی مهمترین کارگاه های آموزشی خواهیم پرداخت.

ورکشاپ آرایشگری
یادگیری یک مهارت کاربردی مثل آرایشگری باید به صورت عملی انجام شود تا هنرجو بتواند تمام نکات و موارد لازم را به خوبی بیاموزد. بنابراین برگزاری ورکشاپ بهترین راه برای یادگیری هر چه بهتر آرایشگری می باشد. در این نوع ورکشاپ ها، مربی تمام نکات را به صورت عملی به هنرجویان خود آموزش می دهد و هنرجویان موظف هستند که بعد از به اتمام رسیدن ورکشاپ، مهارت هایی که طی این دوره آموزشی کسب کرده اند را بر روی یک مدل پیاده سازی کنند.

مثلا اگر یک ورکشاپ برای آموزش کاشت ناخن برگزار شده است، هنرجو باید بتواند کاشت ناخن را به بهترین وجه ممکن روی ناخن یک مدل، اجرا کند تا مدرک ورکشاپ ناخن کاری را اخذ کرده و کار خود را آغاز نماید.

ورکشاپ هنری
آخرین نوع ورکشاپی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، ورکشاپ هنریمی باشد. از آن جایی که دنیای هنر، دارای تنوع بی نظیری است و هنرمندان برای درخشیدن در این حوزه جذاب، نیازمند کسب مهارت های متعددی هستند، این ورکشاپ ها با موضوعات مختلفی برگزار می شوند و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانند با شرکت در این ورکشاپ ها، مبانی هنر را به بهترین وجه ممکن درک کنند و در حوزه تخصصی خود به مهارت بالایی دست پیدا کنند.

البته قابل ذکر است که کیفیت خروجی این ورکشاپ ها تا حد زیادی به پشتکار خود هنرجو بستگی دارد و مسلما هر چه هنرجو مصمم تر باشد و با پشتکار بیش تری به کار خود ادامه دهد، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران