آموزش ژل و بوتاکس در شیراز توسط پزشک، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز آموزش ژل و بوتاکس در شیراز توسط پزشک، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی

🔴

🔹  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات  :

✅ اموزش ژل و بوتاکس پیشرفته توسط پزشک در مطب با امکان استرداد وجه در صورت عدم رضایت در یک ساعت اول کلاس ( ویژه پزشکان و پیراپزشکان )

✅ تزریق ژل و بوتاکس، مزوتراپی، مزوژل، میکروبوتاکس توسط پزشک با تخفیف ویژه

✅ آموزش ژل بر اساس آناتومی و کاملا علمی و عملی، اموزش نقاط پرخطر و مناطق امن برای تزریق، تکنیک های تزریق، آموزش مدیریت و رفع عوارض تزریق ژل مثل ایسکمی و هماتوم و..، انواع مدل های لب روسی، کلاسیک، عروسکی ..

✅ آموزش بوتاکس پیشرفته بر اساس آناتومی صورت و عضلات مشتری، ترمیم و رفع اشکالات احتمالی، میکروبوتاکس، چشم گربه ای، لیفت نفرتیتیی، میگرن، زیر بغل…

✅ اموزش مزوتراپی صورت جوانسازی و ضد لک، مزوتراپی ریزش مو،شناخت انواع کوکتل ها و داروهای مزوتراپی و برندها

و…

 

🔸 شماره تماس  

🔸 آدرس  شیراز، بلوار پاسداران

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک ترکیب ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم است . وقتی حرف از سم زده می شود ممکن است یک مقداری ترسناک به نظر برسد . اما اصلا جای نگرانی نیست ! .. اگر در دز های کنترل شده استفاده شود کاملا بی خطر است . تزریق بوتاکس در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد.

ممکن است به خاطر وجود پیشانی سفت و محکم در برخی افراد، خیلی از ستارگان، بوتاکس را تا حدودی، یک کار بد بدانند، اما برای کسانی که در دنیای واقعی سعی در درمان آن داشته اند، بعید است که متوجه شوید آنها اصلاً هیچ کاری انجام داده اند یا نه. من همیشه این را گفته ام – اگر آنها چیزی غیر از” بوتاکس “نامگذاری می کردند، پذیرش بهتری بدست می آورد و در همان اوایل پیچیدگی بدی بوجود می آورد. دکتر استافورد برومند از ۷۴۰ جراحی پلاستیک در خیابان پارک در نیویورک می گوید. “همه صحبت ها در مورد اعتدال است و باید بیشتر به عنوان یک نوع عمل درست و حرفه ای دیده شود، به جای اینکه به عنوان یک روش برای نگاه متفاوت مورد استفاده واقع شود. شما ماشین خود را رها نکنید و (آزادانه در زمین رها نکنید) و آن را هر ۱۰ سال روبراه کنید- شما تعمیر و نگهداری منظم ماشین را انجام دهید تا آن را همچنان آماده رانندگی همانند یک ماشین نو نگه دارید.

اثرات مورد نظر بیشتر از یک بحث زیبایی شناسی صرف است، مخصوصاً برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند و از بوتاکس برای غیر فعال کردن غده های عرق استفاده می کنند.

آیا این، همان تزریق ژل است؟
نه ابدا، در حالی که بوتاکس عضله را تحت تاثیر قرار می دهد، تزریق ژل، دقیقا همانطور که از نام آن مشخص است استفاده می شود: تا چین و چروک ها را پر کند و یا حتی هر گونه ناسازگاری در حجم روی صورت را از بین می برد. محصولاتی مانند Juvederm یا Restalyine می توانند برای پر کردن و پر حجم کردن لب و چروک های خاص در اطراف صورت استفاده شوند. اگر یک خط خاص یا چین و چروک بسیار عمیق باشد، که با بوتاکس بتوان آن را پر کرد، تزریق ژل می تواند به طور موقت جلوه و نتایج آن را به طور متوسط 9 ماه کاهش دهد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران