بهترین مرکز آموزش برق ساختمان و برق صنعتی از صفر تا صد در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز آموزش برق ساختمان و برق صنعتی از صفر تا صد در کرمانشاه

🔴 مهندس پژمان خفتان

🔹 مهندس پژمان خفتان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش برق ساختمان و برق صنعتی از صفر تا صد در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 مولف کتاب و چندین مقاله تخصصی برق

🔹 با ده سال سابقه درخشان

🔹 مدرس هنرستان های استان کرمانشاه

🔹 دارای کارت مربیگری برق از سازمان فني و حرفه ایی

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهندس پژمان خفتان :

✅ آموزش تمامی مدارات مورد استفاده در برق ساختمان

✅ نصب و عیب یابی و رفع عیب مدارات ساختمان مسکونی تجاری

✅ آموزش تمامی مدارات مورد استفاده در برق صنعتی و کارخانجات

✅ با پشتیبانی مادام العمر

و…

 

🔸 شماره تماس  09189187912

 

تفاوت برق صنعتی و خانگی چیست؟

واضح ‌ترین تفاوت برق صنعتی و خانگی این است که دستگاه‌ های صنعتی نسبت به دستگاه هایی که به ساختمان وصل می‌شوند نیرومندتر هستند. آن ها از نیروی الکتریکی سه فاز بهره می‌برند که اجازه می دهد مقدار زیادی برق، یعنی تا میزان 600 ولت منتقل شود.

برق ساختمان تک فاز مانند بوده و حداکثر به 120 ولت می‌رسد. قدرت زیاد برق صنعتی موجب می شود تا کارهای زیادی در یک محیط صنعتی انجام شود. چون همانطور که مشخص است، ماشین های بزرگ در مقایسه با اجاق گاز یا تلویزیون به قدرت بسیار بیشتری احتیاج دارند.

افراد بدون تخصص نباید به هیچ وجه به دستگاه ‌های برق صنعتی نزدیک شوند. بلکه باید اینکار را به افراد باتجربه بسپارند.

تفاوت های برق ساختمان و برق صنعتی
برخی از تفاوت های مهم دیگر عبارتند از:

تجهیزات مورد استفاده
انواع مختلفی از قطعات جهت فعال سازی قابلیت های برق صنعتی احتیاج است. یکی از آن ها، مدارشکن صنعتی نام دارد. طبق همان فرض اولیه، مث یک مدار شکن خانگی عمل می‌کند و با مشاهده اضافه بار توسط سیستم، جریان برق را قطع کند.

بدلیل اینکه جریان های الکتریکی صنعتی و تجاری، چند برابر قویتر از جریان خانه‌ ها است، پس قطع کننده‌ ها باید توانایی تحمل بارهای قوی‌ تری را داشته باشند. همچنین باید بتوانند در قطع جریان ‌هایی که تهدید به اضافه بار هستند، بدون وجود هیچ مشکلی فعالیت کنند.

– تفاوت سیم کشی ساختمانی و صنعتی
در ساختمان ‌های تجاری، سیم‌ کشی در مجرای لوله مانند قرار می‌گیرد. اینکار جهت محافظت انجام می‌شود. سیم ها در فضاهای باز هستند تا امکان دسترسی وجود داشته باشد. اما در منازل مسکونی، یک روکش پلاستیکی روی سیم‌های باریک و نازک کشیده می‌شود. جهت محافظت از آسیب دیدن مستقیم سیم، باید از این روکش استفاده شود. معمولاً در سیمکشی منازل مسکونی، مجاری کاربرد ندارد اما برخی مواقع می‌توان از آن استفاده نمود و مانعی وجود ندارد.

تفاوت برقکار صنعتی و برقکار خانگی
برقکارهای خانگی در خانه ها فعالیت دارند. آنها از منابع تغذیه تک فاز 120 یا 240 ولت بهره می‌برند و سیم کشی خود را در عایق غلاف می‌گذارند که معمولاً قابل مشاهده نیست. این کار افراد را در برابر شوک الکتریکی ایمن نگه می‌دارد. برقکاران تجاری در فروشگاهها و ادارات مشغول بکار هستند و معمولاً وظیفه آنها نصب پریز برق و روشنایی است. سیم کشی آن ها معمولاً یک رویکرد سه فازی دارد.

شما علاوه بر برقکاری خانگی و تجاری، جهت کارهای پیچیده تر در کارخانجات و تاسیسات تولیدی، می‌توانید به برقکاران صنعتی نیز مراجعه نمایید.

برقکاران صنعتی معمولا در کارخانه ها و معادن و غیره مشغول بکار می‌شوند. آنها بجای استفاده از کابل MTC یا MC، بیشتر از کانال RMC استفاده می‌کنند. اینکار موجب تغذیه موتورها و ابزار دقیق یا مدارهای کنترل می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران