بهترین مرکز آموزش صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز آموزش صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست شیراز

🔴 نرگس فرامرزی

🔹 نرگس فرامرزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش صفر تا صد فیشیال و پاکسازی پوست در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی موارد آموزش نرگس فرامرزی :

۱_طریقه مشاوره اولیه،طرزبرخوردباکلاینت،
چیدمان صحیح اتاق پوست،ارائه لیست کامل خرید تجهیزات و محصولات پوستی.
۲_آناتومی پوست،راه های شناخت انواع پوست،
مشکلات پوستی و راه های درمان.
۳_شناخت کامل انواع پاک کننده ها،لایه بردار ها، انواع ماسک های صورت و دور چشم و کاربرد آن ها.
۴_فیشیال تخصصی پوست چرب،دلایل چرب شدن پوست،تشخیص انواع آکنه،متعادل سازی پوست.
۵_فیشیال تخصصی پوست خشک،شناخت انواع اگزما،راهکارهای پیشگیری از ایجاد حساسیت پوستی.
۶_فیشیال تخصصی پوست لک دار،دلایل ایجاد لک، تشخیص انواع لک،انواع پیلینگ و کار با انواع لایه بردارها.
۷_فیشیال تخصصی پوست چروک دار،دلایل ایجاد چروک،انواع لیفتینگ.
۸_کار با دستگاه آکوا فیشیال
۹_انواع میکرودرم
۱۰_هیدرودرم های فرکوئنسی
۱۱_هیدرودرم گالوانیک
۱۲_درما اف
۱۳_آر اف مونوپولار
۱۴_آر اف تری پولار
۱۵_باتوم سرد
۱۶_انواع اولتراسونیک
۱۷_اسکوم تراپی
۱۸_انواع ال ای دی تراپی
۱۹_دزن تراپی
۲۰_اکسیژن تراپی
۲۱_پارافین تراپی
۲۲_جلبک تراپی
۲۳_درماپلنینگ
۲۴_طریقه مشاوره مراقبت پوستی،شناخت انواع کرم های روز و شب و ضدآفتاب و دورچشم،ارائه کلر بوک و لیست کامل توضیحات محصولات هوم کر.

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۴۵۸۸۶۸۰

🔸 آدرس  فارس . شیراز . عفیف آباد

 

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت یک روش درمانی رایج و پرطرفدار برای مراقبت از پوست است. Facial شامل چندین روش درمانی جداگانه است که معمولا انجام تمام آن ها در اندک زمانی امکان پذیر است. از لحظه ورود شما به سالن زیبایی تا زمانی که به پوستی جوان تر و شادابتر دست پیدا کنید، تمام پروسه تنها یک ساعت به طول می انجامد و در خلال این فرایند، شما احساس بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. فیشیال صورت می تواند راحت ترین و بهترین راهکار برای فرار از یک از هفته پر استرس باشد. فراموش نکنید که استرس می تواند به شکل جدی بر روی پوست صورت شما اثر بگذارد.

اگر می خواهید روتین های مراقبت پوستی خود را ارتقا بدهید و راهکاری به جز محصولات پوستی که روزانه از آنها استفاده می کنید را امتحان کنید، فیشیال صورت بهترین انتخاب است. شما می توانید در عرض یک ساعت، پوست مرده، تیره و کدر خود را به پوستی سالم و جوان تبدیل کنید و بدین ترتیب، با مشکلات پوستی نیز خداحافظی کنید.

فیشیال صورت یک روش درمانی تایید شده برای دستیابی به پوستی درخشان و شفاف است. این کار معمولا در یک سالن زیبایی و توسط درمانگر متخصص انجام می شود. در فیشیال، معمولا از کیت های روشن کننده پوست (مانند Lakme) استفاده می شود. برای استفاده از این کیت ها، شما کافی است مراحل انجام فیشیال را درست به همان ترتیبی که در دستورالعمل کیت نوشته شده است، دنبال کنید. شما حتی در خانه نیز می توانید با کمک کیت های فیشیال صورت، به پوست صورت خود رسیدگی کنید.

مراحل مختلف فیشیال صورت کدامند؟
همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، Facial صورت یک درمان چند مرحله ای است. این مراحل در واقع تعدادی از روتین های مراقبت از پوست مفید هستند که در کنار یکدیگر جمع آوری شده اند تا یک پروسه بسیار کارآمد و مفید را خلق کنند. این کار با تمیز کردن صورت آغاز می شود. برای این منظور معمولا از تمیز کننده های ملایم پوست صورت استفاده می شود تا چربی ها، عرق و کثیفی از پوست صورت پاک شوند. در این مرحله همچنین ارایش صورت پاک می شود. با پاک کردن کثیفی ها و چربی ها، منافذ پوست باز شده و پوست صورت نیز تمیز تر و با طراوت تر می شود.

در مرحله بعد، به پوست صورت شما بخور گرم داده می شود. این کار به افزایش رطوبت و آرامش پوست کمک می کند. منافذ پوست نیز در این مرحله کاملا باز می شوند تا فرایند پاکسازی و سم‌زدایی پوست صورت گیرد. در مرحله بعد، متخصص به منظور از بین بردن چربی ها و کثیفی ها به شکل عمیق تر، از یک اسکراب پوست استفاده می کند. اسکراب لایه بردار می تواند جوش های سرسیاه و سرسفید پوست شما را از بین ببرد. پس از مرحله لایه برداری، نوبت به ماساژ پوست صورت می رسد.

معمولا این کار با استفاده از یک کرم صورت انجام می شود. این مرحله یکی از آرامش بخش ترین قسمت های Facial صورت محسوب می شود. این کار به شادابی بیشتر پوست شما کمک می کند. پس از این مرحله، پوست شما از درون آب رسانی می شود و در نتیجه، شاداب تر، جوانتر و روشن تر به نظر می رسد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران