مرکز فروش آب رادیاتور و شیشه شور و آب مقطر رادو در زابل

در سیستان و بلوچستان ، زابل

معرفی مرکز فروش آب رادیاتور و شیشه شور و آب مقطر رادو در زابل

🔴 شرکت بخش کیارش شیمی

🔹 شرکت بخش کیارش شیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش آب رادیاتور و شیشه شور و آب مقطر رادو در زابل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت بخش کیارش شیمی :

✅ بخش مستقیم اب رادیاتور وشیشه شور واب مقطر رادو

✅ درسایزهای مختلف ۳لیتری .۴لیتری و۵لیتری

✅ ارسال به سراسر استان سیستان و بلوچستان

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

آب رادیاتور چیست؟

آب رادیاتور مایعی است که درون رادیاتور خودروها ریخته می شود. این مایع برای سرد کردن موتور مورد استفاده قرار می گیرد تا از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری کند؛ در واقع به عنوان خنک کننده یا ضدیخ نیز شناخته می شوند.

رادیاتور چیست و چگونه عمل می کند؟
این اولین سوالی است که باید پاسخ داده شود تا بتوان کاربرد آب رادیاتور را توجیه کرد. بنابراین ابتدا به تعریف رادیاتور و عملکرد رادیاتور می پردازیم.

اساس عمل موتور ماشین با احتراق است. این احتراق منجر به گرم شدن موتور می شود. اگر این گرما به نوعی از موتور دفع نشود، باعث بالارفتن دما، ذوب شدن موتور یا تغییر شکن آن می شود. به همین دلیل لازم است تا سازوکاری برای سرد کردن موتور وجود داشته باشد.

سازوکاری که برای خنک کردن موتور در ماشین های امروز استفاده می شود، رادیاتور است. رادیاتور مایعی سردکننده را با پمپ از اطراف موتور عبور می دهد. این مایع حرارت را از موتور دریافت کرده و به سمت شبکه ای مشبک می فرستد. در این شبکه حرارت از مایع دفع شده و به هوا منتقل می شود. این مایع که سرد شده است، دوباره به سمت موتور بازمی گردد و چرخه دوباره تکرار می شود.

انواع آب رادیاتور
آب رادیاتور یا همان مایع رادیاتور، می تواند از مواد مختلفی باشد. بعضی ها از آب شهری به عنوان آب رادیاتور استفاده می کنند. برخی این آب را با مایع ضدیخ-ضدجوش ترکیب کرده و از این ترکیب استفاده می کنند. برخی نیز از آب مقطر یا از ترکیب آن با مایع ضدیخ-ضدجوش استفاده می کنند.

تفاوت آب رادیاتور با آب معمولی
عده زیادی از آب معمولی به عنوان آب رادیاتور استفاده می کنند که کار اشتباهی است. آب معمولی دارای املاح و ترکیبات گوناگونی است(تمام آب خالص، یعنی H2O، نیست). بخشی از این آب در اثر حرارت تبخیر می شود. در اثر این تبخیر املاح و ترکیبات درون این آب در رادیاتور رسوب کرده و موجب گرفتی یا خوردگی لوله های آن می شوند.

تفاوت آب رادیاتور با ضد یخ
ضد یخ ماده ایست که به آب رادیاتور اضافه می شود تا دمای انجماد آنرا کاهش دهد. با کاهش دمای انجماد، آب رادیاتور در زمستان ها سخت تر دچار یخ زدگی می شود. یخ زدگی آب رادیاتور یکی از مشکلات بزرگی است که در زمستان برای خودروها پیش می آید. ماده ضدیخ-ضدجوش سیالی است که از ترکیب یک سیال پایه به نام اتیلن گلیکول(Ethylene Glycol) و مواد افزودنی برای جلوگیری از خوردگی، کف کردن، بهبود کیفیت، زنگ‌زدگی آب و رنگ تشکیل شده است.

خنک کننده یا ضد یخ بر پایه ی گلیکول بهترین انتخاب در وسایل نقلیه است؛ هرچند استفاده ی ضد یخ های بر پایه ی گلیکول به تنهایی انتخاب خیلی ایده آلی نیست و باید با یک مقدار مشخصی از آب مخلوط گردد. میزان این ترکیب بستگی به منطقه ی آب و هوایی دارد که ماشین در آن جا مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان مثال در مناطق گرمسیری این نست مساوی و به صورت 50/50 و در مناطق سردسیری میزان گلیکول باید افزایش یابد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران