مرکز تعمیرات فوق تخصصی و نمایندگی مجاز یخچال، کولر، لباسشویی در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی مرکز تعمیرات فوق تخصصی و نمایندگی مجاز یخچال، کولر، لباسشویی در بوشهر

🔴 مسلم مقدس

🔹 مسلم مقدس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات فوق تخصصی و نمایندگی مجاز یخچال، کولر، لباسشویی در بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسلم مقدس :

✅ تعمیرات و سرویس های فوق تخصصی انواع کولر.یخچال.فریزر.آبسردکن و لباسشویی اتوماتیک

و…

 

🔸 شماره تماس  09909711372

 

علائم خرابی یخچال چیست؟

خنک نکردن یخچال
عدم تولید سرما و خنک سازی یخچال نمایانگر نقص فنی در برخی قطعات و متعلقات دستگاه می باشد. در چنین شرایطی، می‌تواند ناشی از خرابی فن، فرسودگی لاستیک دور درب و معیوب شدن کمپرسور دستگاه باشد. همچنین، بروز نقص فنی در قطعه ترموستات و کافی نبودن گاز مبرد دستگاه، می‎تواند از عامل های مهم بروز این ایراد فنی به شمار رود.

داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه
در بسیاری مواقع داغ شدن موتور یخچال می‌تواند یک امر عادی و طبیعی محسوب شود. با این وجود چنانچه به صورت ناگهانی موتور یخچال خاموش شود و دیگر شروع به کار نکند، عیب یابی و تعمیر دستگاه اهمیت و ضرورت پیدا می کند.

خرابی رله استارت، قراردادن یخچال در فضای گرم، بیش از اندازه فشار آوردن به موتور دستگاه و کثیفی کندانسور، از دلایل اصلی بروز این مشکل به شمار می رود.

نشت آب از یخچال
خارج شدن آب از بخش های مختلف می‌تواند یکی دیگر از عامل ها و علت خراب شدن یخچال تلقی گردد. خرابی یا سوختن شیر برقی، از مهمترین دلایل بروز این مشکل می باشد. همچنین، چنانچه یخچال فریزر دارای مخزن بوده و آب به صورت آهسته و قطره قطره خارج شود، بررسی مخزن و تعویض کردن واشر و اورینگ آن کمک شایانی می نماید.

ایجاد صدای غیرعادی و نامتعارف
معیوب بودن موتور، تراز نبودن یخچال، خراب شدن فن موتور و شل شدن اتصالات موتور، از مهمترین دلایل تولید صدای زیاد یخچال می باشد.

برق داشتن بدنه یخچال
از دیگر مشکلات رایج یخچال برق دادن بدنه دستگاه می باشد. معیوب بودن سیم های رابط، نصب نشدن سیم ارت یخچال، اتصالی ترموستات و اتصالی موتور را می‌توان از مهمترین دلایل بروز این ایراد فنی برشمرد.

چگونه از خراب شدن یخچال جلوگیری کنیم؟
همانطور که اشاره گردید، علت خراب شدن یخچال متاثر از عوامل و دلایل مختلفی بروز پیدا می کند. در این میان، با رعایت نکات نگهداری یخچال می‌توان از خرابی و معیوب شدن یخچال جلوگیری به عمل آورد.

تمیزی و نظافت کردن مستمر بخش های مهم یخچال مانند کندانسور، از جمله راهکارهای مناسب برای کاهش ایرادات و مشکلات فنی دستگاه می باشد.

علاوه براین، به منظور افزایش طول عمر مفید یخچال، خارج کردن دوشاخه دستگاه از برق به صورت چند وقت یکبار، بسیار تاثیرگذار و مؤثر است.

تمیز کردن اصولی و صحیح قسمت فریزر دستگاه، مانع جمع شدن یخ در یخچال شده و از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران