بهترین مرکز کاشی کاری و گچکاری و بازسازی ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز کاشی کاری و گچکاری و بازسازی ساختمان در سراسر تهران

🔴 نور احمد محمد

🔹 نور احمد محمد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات کاشی کاری و گچکاری و بازسازی ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نور احمد محمد :

✅ کاشی کاری

✅ گچکاری

✅ بازسازی ساختمان از صفر تا صد

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای استفاده از کاشی چیست؟

دوام و ماندگاری
کاشی در هنگام لکه گیری و سایش بسیار انعطاف پذیر است. کاشی برای قراردادن در مناطق پرتردد مناسب است. مقاومت در برابر ضربه قوی ندارد،اگر چه در بخورد جسم سنگین به کاشی، احتمال ترک خوردن آن بالا میرود.

یک راهکار کارآمد در افزایش دوام کاشی ها، استفاده از چسب کاشی معتبر و باکیفیت است که در قالب پودری و خمیری در دسترس هستند. امروزه بجای استفاده از ملات سیمان برای چسباندن کاشی ها، برای افزایش مقاومت کاشی و همینطور چسبندگی بالا به طوری که در مدت کوتاه کاشی ها دچار لق شدگی نشوند، از این محصولات ساختمانی استفاده زیادی میشود.

تعمیر و نگهداری پایین
از آن جایی که کاشی بسیار بادوام است، نیازی به نگهداری و مراقبت زیاد ندارد، فقط باید تمیز شوند، درست مانند هرسطح دیگری در خانه شما که کثیف میشود. نکته مهم در نگهداری کاشی درزگیری و ترمیم بندکشی کاشی هاست که تقریبا هر 4 تا 5 سال یکبار نیاز است. راهکار کارآمد برای حفظ و نگهداری کاشی ها، استفاده از پودر بندکشی معتبر و باکیفیت است، که این امکان را به شما می دهد تا با صرف زمان کم، با کیفیت بالا خود اقدام به بندکشی و یا ترمیم آن شوید. این پودرها کاربری آسان و ساده ای دارند و کاملا آماده برای مصرف هستند.

مقرون به صرفه
کتشی های سرامیکی بسیار مقرون به صرفه هستند، این محصولات یکی از ارزان ترین سطوح کف موجود هستند. وقتی هزینه اولیه خرید کاشی و نصب آن ها را با طول عمر و عدم نگهداری پرهزینه در نظر بگیرید، کاشی ها ارزمشند هستند.

دقت داشته باشید، برای افزایش طول عمر کاشی و سرامیک، از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنید.

ضدآب
کاشی های سرامیکی دارای یک لایه محافظ لعابدار بر روی سطح خود هستند که آن ها را در برابر آسیب آب و رطوبت و نفوذ لکه محافظت میکند. به همین دلیل است که از کاشی ها برای کف حمام و مناطق مرطوب استفاده می شود. کاشی ها به طور طبیعی در برابر رطوبت مقاوم هستند و آن هارا برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب به یک انتخاب خوب تبدیل میکند.

برای استحکام و افزایش مقاومت کاشی ها در حمام – سرویس های بهداشتی و مناطق مرطوب، از چسب کاشی و سرامیک مخصوص سرویس بهداشتی و حمام استفاده کیند که مشخصا برای استفاده در این مکان ها و برای مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت ساخته شده اند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران