تعمیرات تخصصی مبلمان راحتی استیل و کلاسیک در اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی تعمیرات تخصصی مبلمان راحتی استیل و کلاسیک در اسلامشهر

🔴 ایلا حمیدی

🔹 ایلا حمیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی مبلمان راحتی استیل و کلاسیک در اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

بعد از یک روز پر مشغله وقتی که به خانه برمی‌گردید یک مبل راحت مرکز جهان است

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایلا حمیدی :

✅ تعمیرات تخصصی انواع مبلمان استیل،راحتی،کلاسیک

✅ ارائه انواع کالیته پارچه و چرم ایرانی و خارجی در منزل شما

✅ تعویض رویه و تقویت دوخت و دوز انواع تشک و کوسن

✅ تعویض فوم و اسفنج تشک و کف مبلمان

✅ رنگ کاری انواع کارهای چوبی

✅ نجاری و رفع شکستگی اسکلت مبلمان

✅ تعمیر وتعویض پایه های مبل

✅ تحویل فوری وهزینه رایگان حمل و نقل

✅ با ارسال عکس از هزینه مبلمان خود مطلع شوید

✅ مشاوره رایگان

و…

 

🔸 شماره تماس  09031610073

🔸 شماره تماس  09109914906

🔸 آدرس کارگاه  ترشنبه انتهای کوچه زیبا

🔸 آدرس دفتر مرکزی سیدخندان روبروی پارک کوروش کوچه آریایی پ۳۲

تفاوت مبل استیل با مبلمان کلاسیک چیست؟

 

مبل کلاسیک شباهت زیادی به مبل استیل داشته و در عین حال، این دو مبل تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. اگر بخواهیم به صورت کلی در رابطه با تفاوت‌های مبل کلاسیک و سطلنتی صحبت کنیم، بایستی بگوییم که این دو سبک در حالت کلی در سه مورد با یکدیگر تفاوت دارند: میزان چوب استفاده شده، میزان منبت کاری و قیمت. میزان چوب استفاده شده در مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل کمتر است و این امر نیز منجر به سبک‌تر بودن نسبی مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل می‌شود. دلیل این امر را نیز شاید بتوان ابعاد بزرگتر مبل استیل نسبت به مبل کلاسیک دانست که معمولا از نظر اندازه نسبت به مبل کلاسیک بزرگتر می‌باشد.
در طراحی مبل کلاسیک معمولا از اصول و قواعد سنتی پیروی می‌شود که علاوه بر اصالت، با سلیقه، زندگی و شرایط امروزی نیز سازگاری دارد. از جمله ویژگی‌های مبل کلاسیک می‌توان به کنده‌کاری‌ها و طرح‌های زیبا و با ظرافت اشاره کرد؛ اما این طرح‌ها نسبت به مبلمان سلطنتی ساده‌تر هستند.

اما مورد سوم در رابطه با تفاوت این دو سبک شبیه به هم، قیمت آن‌‌ها می‌باشد. قیمت مبل کلاسیک، البته در شرایط برابر که چوب و پارچه به کار رفته در هر دو مبل یکسان باشد، نسبت به مبل استیل کمتر است؛ دلیل این امر نیز کاملا مشخص است و به آن اشاره کردیم. اولا میزان چوب استفاده شده در مبل‌های کلاسیک نسبت به استیل کمتر است و ثانیا میزان منبت کاری مبل کلاسیک نسبت به مبل استیل کمتر بوده و به نوعی نسبت به مبل استیل ساده‌تر است. این دو دلیل در کنار هم باعث می‌شوند که مبل کلاسیک از نظر قیمت نسبت به مبل استیل نسبتا ارزان‌تر باشد.
یکی دیگر از تفات‌های مبلمان استیل با کلاسیک تعداد مبلمان عرضه‌شده در ست‌های این دو نوع مبلمان است؛ چرا که مبلمان استیل معمولا به صورت ۹ نفره و در قالب یک کاناپه سه نفره، چهار مبل و دو صندلی میزبان عرضه می‌شوند، در حالی که مبلمان کلاسیک معمولا به صورت هفت نفره و برای مثال در قالب کاناپه سه و دو نفره همراه با دو مبل تک نفره به فروش می‌رسند. به همین دلیل نیز از این نوع مبلمان برای خانه‌های کوچک‌تر که تعداد مبل کمتری در آن‌ها مورد نیاز استفاده می‌شود.
در کل نیز در رابطه با تفاوت مبل استیل با کلاسیک می‌توان گفت که این دو نوع مبل تقریبا شبیه به یکدیگر هستند، با این تفاوت که مبملان کلاسیک نسبت به استیل یا سلطنتی سبک‌تر و ساده‌تر بوده و قیمت آن‌ها نیز نسبت به مبلمان استیل کمتر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران