ارائه خدمات چاپ دیجیتال سابلیمیشن در تهران

در تهران ، تهران

معرفی ارائه خدمات چاپ دیجیتال سابلیمیشن در تهران

🔴 گروه چاپ دیجیتال سیلوان

🔹 گروه چاپ دیجیتال سیلوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات چاپ دیجیتال سابلیمیشن در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 گروه چاپ دیجیتال سیلوان تولید کننده و خدمات دهنده چاپ با بهترین کیفیت و بروزترین ماشین‌آلات و پروفایل حرفه ای و کیفیت و شفافیت چاپ و انجام طراحی رایگان در تیراژ های بالاو قیمت رقابتی، آماده همکاری با شما تولیدکنندگان عزیز در تیراژ های حداقل ۱۰۰ متر الی ۱۰۰۰۰ متر روزانه میباشد.

🔹 (قبول سفارشات فقط کلندر تا عرض ۲ متر)

🔹 چاپ پارچه متری تا عرض ۱۶۰ سانت

🔹 چاپ تخصصی شال و روسری با خیاطی و بسته بندی

🔹 چاپ پارچه تیکه ای برای لباس

🔹 چاپ برای اکسسوری

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران – اتوبان خاوران،عباس آبادعلاقمند میدان وحدت خیابان کمربندی کوچه یاس۱پلاک۲۳

 

چاپ سابلیمیشن چیست ؟

سابلیمیشن یکی از روش های جدید چاپ است که از آن برای چاپ بر روی سطوح مختلف با جنس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از طریق این روش شما قادر خواهید بود که بر روی چوب، لباس (پارچه)، فلز، سنگ، کاشی و سرامیک و …چاپ انجام دهید.

 

تصور کنید که برای تشویق تیم مورد علاقه ی خود قرار است به ورزشگاه بروید و به همین خاطر دوست دارید که روی تیشرت ساده و بی طرح خود نام و آرم باشگاه موردعلاقه تان و تصویر بازیکن موردعلاقه تان را داشته باشید.

 

اگر در اطراف شما کسی باشد که کار سابلیمیشن را انجام دهد یقینا شما را در عرض چند دقیقه به خواسته ی دلتان خواهد رساند. بله! چاپ سابلیمیشن می تواند عکس دلخواهتان را (هرچه که باشد) روی تیشرتتان چاپ کند.

 

و یا شاید شما دوست داشته باشید بر روی ساعت اتاقتان عکس فرزند دلبندتان یا عکس عاشقانه ی خودتان را چاپ کنید و هربار که میخواهید از ساعت مطلع شوید نگاهی هم به عکس محبوبتان بیندازید و لذت ببرید. اینبار هم چاپ سابلیمیشن با قابلیت چاپ بر روی چوب می تواند این کار را انجام دهد.

ممکن است شما صاحب یک شرکت معتبر باشید. شرکتی که روزانه مراجعین زیادی را دارد. شاید در این روزگار جالب نباشد که کارمندان و مشتریان اگر قصد نوشیدن چای یا آب یا قهوه را داشته باشند آن را در لیوانهای جور وا جور و غیرهماهنگ با هم میل کنند.

 

این بار به این فکر می افتید که لیوان هایی را با طرح دلخواه مثلا نام و لوگوی شرکت و یا تلفیقی از لوگوی شرکت و نام و چهره کارمندان سفارش دهید.

 

اینکار علاوه بر اینکه یک کار زیبا و قشنگ از لحاظ ظاهری محسوب می شود سبب این می شود که کارمندان شما از اینکه برایشان ارزش قائل شدید و وقت گذاشتید حس خوبی پیدا کنند. این جا هم باید متذکر شد که چاپ سابلیمیشن این کار یعنی چاپ طرح دلخواهتان روی لیوان را ممکن می سازد.

 

حالا که مواردی از قابلیت های چاپ سابلیمیشن گفته شد احتمالا برایتان سوال پیش آمده که این چاپ چگونه انجام می شود و شکل دستگاه سابلیمیشن چگونه است.

 

شاید تصور کنید که اینبار هم قرار است مثل یک پرینتر اداری که کاغذ را درون خود میبلعد و سپس از طرف دیگر کاغذ چاپ شده را بیرون می دهد، اشیاء مختلفی که در بالا نامبرده شدند نیز وارد دستگاهی شوند و از طرف دیگر دستگاه بصورت چاپ شده خارج شوند. مطلقا چنین چیزی نیست.

 

در چاپ سابلیمیشن ابتدا یک طرح یا الگو توسط یک پرینتر مخصوص دارای جوهر مخصوص بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ می شود. سپس این کاغذ بر روی سطحی که می خواهیم بر روی آن چاپ انجام شود قرار می دهیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران