گروه ساختمانی فناوران – بهترین مرکز بازسازی و تاسیسات ساختمان در تهران – جنت آباد

در تهران ، تهران

معرفی گروه ساختمانی فناوران – بهترین مرکز بازسازی و تاسیسات ساختمان در تهران – جنت آباد

🔴 گروه ساختمانی فناوران

🔹 گروه ساختمانی فناوران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بازسازی و تاسیسات ساختمان در تهران – جنت آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه ساختمانی فناوران :

✅ بازسازی ساختمان ،تاسیسات (لوله کشی و….)

✅ بازسازی ساختمان اعم از دکوراسیون داخلی ساختمان

✅ نورپردازی‌های نمای ساختمان،تغییر نما

✅ حذف دیوارهای کاذب در ساختمان

✅ بازسازی آشپزخانه،ایجادجزیره وسینک وگاز روی جزیره

✅ تاسیسات (لوله کشی اب وفاضلاب،ایجاد مستر روم،نصب انواع شیر الات،سرویس های ایرانی و فرنگی،نصب کاشی،سرامیک،سنگ،نقاشی ساختمان،ایزوگام)

و…

 

🔸 با مدیریت  پژمان واحدبین

🔸 شماره تماس  09129752864

🔸 آدرس  تهران ،جنت اباد مرکزی ،روبروی بانک اینده ،پلاک 137

بازسازی بنا چقدر ضروری است؟

بازسازی بنا و نوسازی واحدهای مسکونی یکی از موضوعاتی است که با گذشت چند سال از عمر هر ساختمان در قسمت‌ها و بخش‌های مختلف آن امری ضروری می‌باشد. بازسازی گاهی بنا بر ضرورت و برای افزایش سطح ایمنی، کاهش هدر رفت انرژی، قابل سکونت کردن و استفاده مجدد از یک واحد قدیمی و… صورت می‌گیرد. گاهی نیز مالک ساختمان در جهت زیباسازی واحد مسکونی‌اش بازسازی انجام می‌دهد. ممکن است از خودتان بپرسید که برای خانه‌ای که آیا بازسازی خانه‌ای که چندین سال از عمرش می‌گذرد لازم است؟ چه کارهایی می‌شود کرد که خانه‌ای نوسازی شده و از حالت فعلی خارج شود؟ کابینت‌های فلزی رنگ و رو رفته، دیوارهای ترک خورده نشان می‌دهند که شما نیاز به بازسازی بنا دارید.

هزینه‌ی بازسازی بنای شما چقدر است؟
حالا از خودتان می پرسید که هزینه‌‌ی نوسازی ساختمان چقدر است؟ خیلی زیاد؟ اگر بودجه‌ای کمی برای نوسازی و بازسازی خانه‌ی خود در نظر گرفته‌اید، مشکلی نیست. لازم نیست همه چیز نوسازی شود، فقط کافیست یک دستی به سر و روی منزل شما کشیده شود!

با چند تغییر دکوراسیون جزئی می‌توانید به محیط مد نظر خود برسید. بجای اینکه همه چیز را از صفر شروع کنید با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر، خانه‌ی خود را نوسازی کنید. پیشنهاد میکنیم مدیریت هزینه‌ها با شما باشد، ایده پردازی و اجرایش با ما.

ویران کردن یا بازسازی بنا
بازسازی می‌تواند کارهایی مثل رنگ کردن دیوارها، عوض کردن کفپوش‌ها، تغییر کابینت آشپزخانه، اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی، استفاده بهتر از فضای مرده‌ی ساختمان و مواردی از این دست باشد.

گاهی آرامش را می‌توان در سکونت‌گاه فعلی نیز بدست آورد. کافیست بجای ویران کردن خانه‌ی خاطرات، با صرف اندک زمان و هزینه‌ای به زندگی در ساختمان خاطره‌انگیز خود ادامه دهید. شما می‌توانید با استفاده از بازدید و مشاوره رایگان تیم ما به همه خواسته‌های‌تان برسید. تیم گروه مهندسی فناوران متشکل از مهندسین معمار و عمرانی به همراه چندین طراح مختلف ایده‌هایی اختصاصی برای فضای شما مطرح می‌کند که با کمترین هزینه به بهترین دکوراسیون داخلی برسید. کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را در پروسه نوسازی یاری کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران