خدمات اکستنشن ونوس – اکستنشن به روش رینگ ،لیزر ،دوخت ،لاینی در تهران – ستاری

در تهران ، تهران

معرفی خدمات اکستنشن ونوس – اکستنشن به روش رینگ ،لیزر ،دوخت ،لاینی در تهران – ستاری

🔴 مجموعه اکستنشن ونوس

🔹 مجموعه اکستنشن ونوس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اکستنشن به روش رینگ ،لیزر ،دوخت ،لاینی در تهران – ستاری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اکستنشن ونوس :

✅ خدمات اکستنشن به روش رینگ ،لیزر ،دوخت ،لاینی

✅ با بهترین قیمت و کیفیت

و…

 

🔸 با مدیریت  سارا گلشن

🔸 شماره تماس  09398278250

🔸 آدرس  تهران – ستاری ورزی جنوبی ،بیستم شرقی پلاک ۵

مراحل اکستنشن مو به روش رینگ چیست؟

ارزیابی موهای مشتری برای اکستنشن مو با رینگ
در مرحله اول باید اطمینان حاصل کرد که مشتری مشکلات مربوط به پوست سر ندارد، چون روی اکستنشن تاثیر می گذارد. به طور مثال مشکلاتی مانند پسوریازیس یا صدفک پوست سر باشند به این معناست که باعث شل شدن یا زودتر خراب شدن اکستنشن ها می شوند.

سپس باید نزدیک ترین رنگ به رنگ موی مشتری را انتخاب کنید. باید رنگ مشابه ساقه موها را انتخاب کنید زیرا همیشه رنگ ریشه موها تیره تر از ساقه هاست.

برای آماده سازی اکستنشن موها را شامپو و کمی نرم کننده می زنیم و سپس اقدام به شروع اکستنشن می کنیم.

تقسیم بندی موها
برای اکستنشن مو با رینگ باید موها را به 4 قسمت تقسیم کنیم. به این معنا که از بالای سر، فرقی از یک گوش تا یک گوش دیگر باز می کنیم و در ناحیه پشت سر فرق دیگری از گوش به گردن باز می کنیم و سپس فرق وسط در جلوی سر را باز می کنیم.

باید فرق ها و خط تقسیم تمیزی باز کرده و تمام پیچ و تاپ ها را کنار بگذاریم و قسمت هایی که روی آنها کار نمی کنیم را با گیره یا کلیپس مهار کنیم.

نصب کردن موهای پشت سر با رینگ و قلاب
برای انجام این کار باید از 4 سانتی متر بالای گردن و به فاصله 2 سانتی متر از فرق سر شروع کنید البته این مقادیر به کیفیت ، جنس و حجم موها بستگی دارد. یک دسته یک سانتی متر در یک سانتی متری از موها را جدا می کنیم، بعد موها را داخل قلاب می گذاریم و به کمک قلاب موها را به حلقه یا رینگ می بریم و به فاصله یک سانتی متر از ریشه ها اکستنشن را نصب می کنیم.

به این نکته باید توجه کرد که در نواحی کم پشت از رینگ های بلندتر و باریک تری برای اطمینان استفاده کنید. توجه داشته باشید که موهای اکستنشن را داخل این رینگ ها قرار می دهیم و با استفاده از انبر دست آن ها را محکم می کنیم و تمامی این مراحل را سپس به فاصله یک سانتی متر از دسته موی قبلی برای دسته موی بعدی تکرار می کنیم. سپس دسته موهای بعدی را موازی با قبلی و به فاصله یک و سانتی متر بالای آنها نصب می کنیم. و در نهایت تا 6 ردیف افقی دیگر پیش رفته و به روش آجری اکستنشن های مو را نصب می کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران