بهترین مرکز ارائه تمامی خدمات نقاشی و رنگ و ضد زنگ ساختمان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز ارائه تمامی خدمات نقاشی و رنگ و ضد زنگ ساختمان در مشهد

🔴 مجموعه نقاشی ساختمانی برادران شیرمحمدی

🔹 مجموعه نقاشی ساختمانی برادران شیرمحمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه تمامی خدمات نقاشی و رنگ و ضد زنگ ساختمان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نقاشی ساختمانی برادران شیرمحمدی :

✅ بیش از ۱۰سال سابقه کاری درهرجای مشهد خدمت گزار هستیم

✅ رنگ تمام ساختمانی و دیوار برشی

✅ ضدزنگ سوله و اسکلت ساختمان

✅ بتون کار کناف و ماستیک سقف

✅ زیرسازی دیوار برای کاغذ دیواری

✅ رنگ چاله اسانسور

✅ رنگ‌پلاستیک وروغنی

✅ رنگ اکرولیک

✅ رنگ فور سیلرو کیلر

✅ رنگ درب حیاط و نرده وچهارچوب

✅ رنگ راه پله و پیلوت و لابی ساختمان

و…

 

🔸 با مدیریت  شیرمحمدی

🔸 شماره تماس  09156570737

🔸 آدرس  مشهد

انواع رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان چیست؟

رنگ پلاستیکی
رنگ های پلاستیکی یا امولسیونی از غلظت بالایی برخوردار هستند و اصولاً برای پوشش سقف مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا به نسبت رنگ روغنی مناسب تر می باشند. این رنگ به راحتی روی سطح پخش نمی شود؛ زیرا غلظت بالایی دارد و بیشتر اوقات رد قلمو یا رول بر سقف نمایان است.

ماده اصلی رنگ پلاستیکی لاتکس است. این رنگ ها در دو نوع پلاستیکی و نیمه پلاستیکی تولید و به بازار عرضه می شوند. قیمت رنگ نیمه پلاستیکی در مقایسه با رنگ پلاستیکی کمتر است و سرعت اجرای آن بالاتر می باشد. این رنگ ظاهری بسیار شیک به سطوح می بخشد و قابل اجرا با غلتک است.

رنگ اکریلیک
رنگ اکریلیک از با کیفیت ترین رزین های که بر پایه آب هستند ساخته می شود و به نسبت رنگ های روغنی سریع تر خشک می شود. این رنگ هم برای رنگ آمیزی نمای خارجی و هم سطوح داخلی به کار می رود.

این رنگ ها به دلیل خاصیت ارتجاعی و کشسانی خود مقاومت بالایی در برابر ترک های سطحی دارند و اگر لکه یا آلودگی بر روی آن ها ایجاد شود به راحتی پاک می شود.

رنگ اکریلیک از قابلیت شستشو برخوردار است و رنگی مقاوم و با کیفیت محسوب می شود. رنگ آمیزی با این رنگ بسیار آسان است و در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

رنگ روغنی
رنگ روغنی برای پوشش دیوار داخلی اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ از قابلیت تمیزکاری برخوردار است و در صورت زیرسازی مناسب طول عمر بالایی دارد.

استفاده از مواد شیمیایی در تولید، این محصول را در برابر عوامل مختلف نظیر گرما سرما، رطوبت و … بالا برده و آن را به پوششی مناسب برای انواع سطوح حتی سطوح فلزی تبدیل کرده است.

این رنگ قابل شستشو است و در طیف های گوناگون به بازار عرضه می شود. برخلاف بوی نامطبوع و مضر بودن مواد شیمیایی موجود در این رنگ، رنگ روغنی جلوه ای بسیار زیبا و جذاب به سطوح می بخشد. وجود مواد سمی در این رنگ ها احتمال حساسیت های پوستی و تنفسی را افزایش می دهد.

رنگ آستر
رنگ آستر به رنگی گفته می شود که برای زیرسازی رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. انجام یک زیرسازی مناسب می تواند کیفیت رنگ آمیزی لایه نهایی را بالا ببرد.

زیبایی و کیفیت رنگ آمیزی وابسته به زیرسازی و بستر آن است، از این رو برای دستیابی به نتیجه بهتر از رنگ آستر استفاده می شود. رنگ آستر باعث می شود رنگ اصلی بهتر بچسبد و سایه رنگ های روی هم زده شده نمایان نشود.

رنگ جلا
رنگ جلا یا وارنیش همان طور که از نامش پیداست برای جلا دادن به سطوح به کار می رود. برای ایجاد لایه ای محافظ برای سطوحی مانند پارکت یا کمدهای دیواری از این رنگ استفاده می شود.

رنگ جلا وقتی در معرض هوا قرار می گیرد خیلی زود خشک می شود و برق خاصی به سطوح می بخشد. این نوع رنگ دارای درجه های مختلف با میزان شفافیت متفاوت است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران