سالن آرایش و زیبایی زیبا بین در وردآورد – تهران

در تهران ، تهران

معرفی سالن آرایش و زیبایی زیبا بین در وردآورد – تهران

🔴 سالن آرایش و زیبایی زیبا بین

🔹 سالن آرایش و زیبایی زیبا بین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی خدمات آرایشی و زیبایی در وردآورد – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن آرایش و زیبایی زیبا بین :

✅ آرایش دائم

✅ میکرو پیگمنتیشن ۵۰۰ هزار تومان

✅ میکرو بلیدینگ ۵۰۰ هزار تومان

✅ بولد بروز ۵۰۰ هزارتومان

✅ لیفت بروز ۵۰۰هزار تومان

✅ قاب و سایه ۳۵۰ هزارتومان

✅ خط چشم ۳۵۰ هزارتومان

✅ بن مژه ۱۵۰هزار تومان

✅ خط لب ۱۵۰هزار تومان

✅ رژ لب ،شیدینگ لب ۵۰۰هزار تومان

✅ دکا ۲۵۰ هزار تومان

و…

🔹 تمامی خدمات با رنگهای اورجینال آمریکایی و لوازم یکبار مصرف و در محیطی کاملا بهداشتی انجام میشه

🔹 زیبایی را با ما تجربه کنید

 

🔸 با مدیریت اشرف داودآبادی

🔸 شماره تماس ۰۹۳۵۱۱۶۵۷۸۱

🔸 آدرس ورداورد الهیه غرب

 

بن مژه چیست؟

بن مژه جز آرایش های نیمه دائمی محسوب می شود و یک نوع تاتو به حساب می آید. این کار در آرایشگاه های تخصصی و مراکز بهداشتی انجام می شود.بن مژه به دو روش انجام می شود که در روش اول درواقع با اضافه کردن جوهر مخصوص روی خط مژه ها و پر کردن فضای خالی بین مژه ها ظاهری زیبا به چشم ها می بخشد. در روش دوم یک خط نازک بالای خط مژه ها کشیده می شود و بنا به خواسته فرد این خط دنباله دار یا ساده خواهد بود.
بن مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

به صورت کلی تاتو یک نوع آرایش دائم محسوب می شود لذا برای افرادی که زمان لازم برای آرایش ندارند یا انجام آرایش های روزانه برای آنها دشوار است، می تواند گزینه مناسبی باشد. بسیاری از افراد از کشیدن خط های چشم پهن بر روی پلک خود بیزار هستند و همواره به دنبال یک روش طبیعی جهت زیباتر نشان دادن چشم ها می باشند. برای این افراد، بن مژه که تنها مژه ها را پر تر نشان می دهد، گزینه مناسبی می باشد.

از سوی دیگر بعضی دیگر از افراد دارای مژه های نازک و با فاصله هستند، بن مژه برای این افراد می تواند تأثیر زیادی در حالت دهی چشم و زیباتر شدن چهره داشته باشد. میزان ماندگاری بن مژه بر روی چشم ها بستگی به نوع آب و هوا، نوع پوست و … دارد. معمولا در صورتیکه مراقبت های لازم به درستی انجام شود، این مورد تا ۵ سال نیز می تواند ماندگار باشد، پس از این مدت کم کم رنگ تاتو کدر شده و نیاز به ترمیم خواهد داشت. انجام تتو با توجه به فرم چشم و صورت زیبایی کار را دوچندان می کند.

مزایای بن مژه:

بن مژه باعث می شود تا خانم ها زمان کمتری را برای آرایش روزانه خود صرف نمایند لذا برای افراد پرمشغله که زمان کافی برای میکاپ و خودآرایی ندارند، گزینه خوبی محسوب می شود.
در بسیاری از موارد؛ اشخاص دانش و مهارت لازم برای خودآرایی را ندارند و همین امر باعث می شود تا آرایش آنها کج باشد. استفاده از آرایش دائمی و انواع تاتو ها می تواند این مشکل را حل نماید.
با بالا رفتن سن و افتادگی پوست و چین و چروک آن، عموما جذابیت چهره کم می شود. در همین راستا می توان از این روش استفاده کرد تا میزان جذابیت چشم ها را افزایش داد.
بعضی از افراد به دلیل داشتن پوست های حساس نمی توانند از لوازم آرایشی استفاده نمایند، برای این دسته از اشخاص نیز استفاده از این نوع تاتو گزینه خوبی محسوب می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران