فروش خرگوش های لوپ هلندی در گیلان – رودسر

در گیلان ، رودسر

معرفی مرکز فروش خرگوش های لوپ هلندی در گیلان – رودسر

🔴 فاطمه زمزمی

🔹 فاطمه زمزمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش خرگوش های لوپ هلندی در گیلان – رودسر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه زمزمی :

✅ خرگوش لوپ فلت در رنگهای مختلف

✅ بلو؛ ذغالی؛چشم رنگی ؛باکیفیت

✅ خرید حضوری و غیرحضوری زیر نظر دامپزشک

✅ به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09363367059

🔸 آدرس  گیلان،رودسر

 

خرگوش لوپ هلندی چیست ؟

لوپ هلندی ضریب کوتاه بودن و کوچک بودن را در خرگوش ها، تا حد زیادی بالا می برد یا به نوعی می توان گفت که از کوتاه‌ترین خرگوش ها محسوب می شود. تمام اجزای بدن آنها تا حدودی کوچک است که نگاه کردن به آنها باعث می شود قلب سایر افراد ذوب شود. این یکی از محبوب ترین نژادهای ایالات متحده است. وزن خرگوش لوپ هلندی بیشتر از 1.4 کیلوگرم نیست و دارای طول متوسط، خز های دور گردن و گوش های لوپ شکل مشخص است. به طور استاندارد این نژاد، لوپ هلندی را به داشتن یک نوع بدن کم حجم و کوتاه، بزرگ و ضخیم تر می طلبد. همچنین ایده آل برای سر، گوش، خز و سایر مشخصات را می توان با این استاندارد مشخص کرد.

تنوع رنگ های این نژاد
بخشی از جذابیت های لوپ هلندی، تنوع رنگ های موجود در این نژاد است. رنگ های بی شماری در چندین گروه موجود است. در ادامه با سایر گروه های رنگی نژاد لوپ هلندی آشنا می شویم.
گروه خود لوپ ها: سیاه، آبی، شکلاتی، بنفش، مایل به قرمز، سفید یاقوتی مایل به زرد
گروه سفید آبی با چشم یاقوتی: شاه بلوطی، شکلاتی، رنگ سنجابی ، سنجابی شکلاتی، سیاه گوش، اوپال
گروه شکسته: هر رنگی با رنگ سفید
سفید مشخص: سیاه، آبی، شکلاتی، یاسی بنفش
سایه دار: سموری، خاتمی، لاک پشتی (سیاه، آبی، شکلاتی، یا یاس بنفش)
قهوه ای مایل به زرد: سموری (مشکی، آبی، شکلات)
با استفاده از: استیل های طلا یا نقره ای
باند گسترده ای: سیاه، شکلاتی، آبی یا نیلی، کرم، یخ زده، نارنجی، قرمز، سه رنگ

شخصیت
شخصیت های فردی گونه های مختلف این نژاد خرگوش متفاوت است، اما اکثر لوپ های هلندی، ویژگی های شخصیتی مشترکی با یکدیگر دارند. خرگوش های لوپ هلندی، به عنوان یک نژاد دوستانه هستند و ممکن است این نژاد خرگوش با خانم ها رفتاری دوستانه تر داشته باشد. استیسی هیات، مدیر منطقه 6 باشگاه کلوپ مخصوص خرگوش هلند لوپ می گوید: “خرگوش لوپ هلندی، یک خرگوش ساده و قابل کنترل است.” “لوپ ها بسیار گزینه مناسبی هستند و دوست دارند حیوانات خانگی باشند. کمی لرزان هستند و وقتی می خواهند پرورش داده شوند می توانند یک مرحله دلپذیر را پشت سر بگذارند ، اما این با افزایش سن نادیده گرفته می شود. آنها بسیار شیرین هستند و این فقط به خاطر اندازه کوچک آنها نیست. ” دیان مورفی از لوپ ها مورفی در مرکز پنسیلوانیا نیز در مورد شخصیت نر این خرگوش اظهار داشت. او می گوید: “من شخصاً خرگوش های لوپ نری دارم كه با آنها ارتباط برقرار می کنم. به صورتی که به دور پاهای من خواهند چرخید و پاهای آنها را روی پای من می گذارند تا بدین روش به دنبال توجه باشند.”

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران