سالن زیبایی در محدود کیانپارس

در خوزستان ، اهواز

معرفی سالن زیبایی در محدود کیانپارس

🔴 بهاربندری

🔹 بهاربندری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی در کیانپارس اهواز میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهاربندری :

✅ میکروپیگمینتیشن،میکرو بیلیدینگ

✅ فیبروز،هاشور،خط لب،خط چشم و….

✅ با نازلترین قیمت

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس خوزستان ،اهواز،کیانپارس

میکروپیگمنتیشن چیست و چه مزایایی دارد؟

میکروپیگمنتیشن چیست و چه مزایایی دارد؟

میکروپیگمنتیشن به معنای بهبود ظاهر اجزای صورت طی فرایندی است که از طریق ابزارهای خاص، پیگمنت و رنگ‌های خاص را وارد لایه زیرین پوست می‌کند. برای آرایش ابرو، خط چشم و لب‌ها معمولا از این روش استفاده می‌شود. هر فرایند میکروپیگمنتیشن بین ۳۰ تا ۱۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
میکروپیگمنتیشن مثل هر روش آرایش دائمی دیگر، نیاز به مراقبت‌های خاصی دارد. مراقبت های بعد از میکروپیگنتیشن را باید جدی بگیرید تا از عوارض ناخوشایند آن پیشگیری کنید.

دائمی بودن

یکی از مزایای این روش، دائمی بودن است. یعنی برای مدت طولانی نیازی به استفاده از لوازم آرایشی ندارید. همیشه چهره‌تان آماده ست و ساعت‌ها وقت صرف آرایش کردن نمی‌کنید. مصرف مواد آرایشی را کاهش می دهید که هم برای سلامت پوست مفید است و هم صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

در واقع این مورد، مهم‌ترین مزیت میکروپیگمنتیشن است که باعث می‌شود افراد برای آن هزینه کنند. ضمن اینکه برای اجزای مختلف صورت می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید. گرچه رایج‌ترین تکنیک میکروپیگمنتیشن برای آرایش دائم ابرو است ولی برای خط چشم، لب و خط رویش مو هم کاربرد دارد.

زیبایی ظاهری

یکی از بدیهی‌ترین مزایای میکروپیگمنتیشن و در واقع هدف اصلی این تکنیک، ایجاد زیبایی ظاهر است. حتی اگر هیچ اشکالی در اجزای صورت‌تان نباشد، باز هم می‌توانید برای ایجاد جلوه‌ای جذاب در صورت خود از این روش استفاده کنید. اگر به دلایل مختلف، بخشی از ابروی خود را از دست داده باشید، با این کار می‌توانید نواقص آن را برطرف کنید.

اگر به خاطر تصادف، سوختگی، یا جراحی‌های خاص، ابروی خود را از دست داده باشید، با این روش می‌توانید ابرویی زیبا طراحی کنید.

اگر به خاطر مشکلاتی مثل آرتروز نمی‌توانید از دست‌های خود استفاده کنید و آرایش کنید، می‌توانید از روش آرایش دائمی برای زیبایی خود بهره‌مند شوید.
اگر پوست حساس دارید یا به لوازم آرایشی حساسیت دارید، ممکن است خودتان را از آرایش محروم کرده باشید. با میکروپیگمنتیشن می‌توانید ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران