آموزش دوره دستیار دندانپزشک در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی آموزش دوره دستیار دندانپزشک در اردبیل

🔴 انجمن علمی آموزش پزشکی ایران

🔹 انجمن علمی آموزش پزشکی ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش دوره دستیار دندانپزشک در اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

انجمن علمی آموزش پزشکی ایران شعبه اردبیل
برگزار کننده دوره های :

۱- کمکهای اولیه

۲-امدادگر اورژانس

۳- دستیار دندانپزشک

۴-تکنسین داروخانه

۵- مسئول پذیرش آزمایشگاه و …

🔴 معرفی اجمالی خدمات انجمن علمی آموزش پزشکی ایران :

✅ آموزش بصورت تضمینی

✅ ارائه مدرک رسمی و معتبر

✅ شهریه بصورت اقساط

و…

 

🔸 با مدیریت  بابک رحیمی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۸۵۹۴۴۵۹

🔸 شماره تماس  ۰۴۵۳۳۴۲۹۴۷۷

🔸 آدرس  اردبیل صد متر بعد از پل باغمیشه بطرف پل سعدی ، جنب بانک کارآفرینی امید ساختمان امیر طبقه ۱ واحد ۳

دستیار دندانپزشک چیست؟

یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین دوراهی‌ها در انتخاب رشته کنکور و انتخاب هدف و شغل آینده، انتخاب بین علاقه و بازار کار است. یکی از سوالات مهمی که همه ما از دوران مدرسه با آن مواجه هستیم، پاسخ به سوال علم بهتر است یا ثروت بوده و همیشه به نوعی ما را وادار به فکر کردن بیش‌تر کرده است.

ژان پل سارتر فیلسوف، متفکر و نویسنده فرانسوی قرن بیستم، معتقد بود انسان محکوم به آزادی است! و این آزادی زمانی معنا پیدا می‌کند که ما دست به انتخاب می‌زنیم. به عقیده او انسان مختار است که انتخاب کند و گاه به دلیل سهل‌انگاری‌ها و عدم دور اندیشی مجبور است انتخاب‌های خود را محدود کند! بنابراین، این محدودیت در انتخاب، باعث بروز بحران می‌شود. اما اگر ما حتی بین انتخاب‌های محدود خود بهترین انتخاب را داشته باشیم، همواره مورد حمایت انتخاب خود قرار خواهیم گرفت و اگر در بین وسیع‌ترین و نامحدودترین انتخاب‌ها، انتخاب نامناسبی داشته باشیم، تنها نتیجه‌ای که خواهیم گرفت، ندامت و پشیمانی همیشگی ما در زندگی خواهد بود.

متأسفانه امروزه در جامعه، انتخاب رشته و شغل آینده صرفأ بر اساس میزان درآمد و معروفیت یک رشته انجام می‌گیرد و در اکثر موارد خود دانش آموزان و والدین آن‌ها بدون اطلاع دقیق از استعداد خود و یا فرزندان اصرار به ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود دارند که در آینده نه چندان دور سبب اشباع شدن رشته‌ها با افراد نامناسب می‌شود.

ما نمی‌خواهیم بگوییم علاقه یا درآمد مهم نیستند، بلکه باید ببینیم آیا از علاقه به پول می‌توان رسید و بالعکس آیا می‌توان بدون علاقه و یا علاقه کورکورانه وارد رشته‌ای شد و از درآمد آن رشته به علاقه‌های خود دست یافت!
پس باید ببینیم در قدم اول آیا علاقه ما واقعی است؟ بسیاری از افراد با مراجعه به مطب دندان‌پزشکان عاشق دندان‌پزشکی می‌شوند، با مراجعه به مطب پزشک، عاشق پزشکی و … خب این علاقه واقعی نیست و فقط با باد خزان به این طرف و آن طرف رفتن است! علاقه واقعی زمانی اتفاق می‎‌افتد که با اطلاع دقیق از جزئیات ورود به یک رشته، سختی‌ها، مشکلات و … باز هم مصمم به انتخابمان باشیم.

پس برای این‌که بدانید علاقه شما به چه میزان واقعی است و آیا واقعأ شما را به هدف اصلی زندگی نزدیک می‌کند، تا انتها مقاله با ما همراه باشید و تمام شرایط و ضوابط تحصیل در رشته دندان‌پزشکی را فرا بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران