خدمات لیسه کاری و صافکاری خودرو در تهران – کمیل

در تهران ، تهران

معرفی خدمات لیسه کاری و صافکاری خودرو در تهران – کمیل

🔴 علی تبریزی

🔹 علی تبریزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات لیسه کاری و صافکاری خودرو در تهران – کمیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی تبریزی :

✅ بازسازی خودرو

✅ بصورت فابریک،لیسه کاری،حرفه ای حتی رنگ صدفیPDR

✅ رنگ داخل بدنه،بازسازی سپرها

✅ فرمان خودرو وچاپ طرح های پاک شده روی دکمه ها

✅ رفع خط های عمقی

و….

 

🔸 شماره تماس 09196551350

🔸آدرس تهران قصرالدشت خیابان کمیل بعد از پارک باباییان تعمیرگاه جنرال موتور

لیسه گیری ماشین چیست؟

لیسه گیری اتومبیل که با عناوین مختلف لیسه کاری و لیسه کشی نیز شناخته می‌گردد در واقع به بخشی از عمل خشگیری بدنه اتومبیل اشاره می‌نمایند. بدنه اتومبیل به طور معمول از دو یا سه لایه فلز تشکیل شده است که این لایه‌ها در جریان تصادفات ممکن است دچار خراش یا پارگی گردند. زمانی که سطح خراش به لایه دوم یا سوم بدنه اتومبیل می‌رسد در واقع اتومبیل دارای خراش عمیق گردیده است که برای رفع آن نیاز به انجام عمل خشگیری می‌باشد. رفع هر یک از خراش‌های بدنه خودرو دارای روش‌ها و اصول خاص خود می‌باشد که تنها از عهده صافکاران حرفه ای و متبحر بر می‌آید.

لیسه گیری رنگ خودرو

عمل لیسه گیری یا لیسه کاری رنگ خودرو برای رفع خراش‌های عمیق به وجود آمده بر سطح بدنه اتومبیل انجام می‌گیرد. در اینگونه خراش‌ها رنگ بدنه خودرو دچار ترک‌هایی شده است که در صورت عدم رسیدگی باعث گسترش خوردگی رنگ بدنه خودرو می‌گردد. مراجعه به یک متخصص برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های رنگ بدنه خودرو یکی از مهمترین کارهایی است که صاحبان خودرو باید انجام دهند.

روش لیسه گیری

با توجه به آنچه که گفته شد یکی از روش‌های رفع خراش‌های عمیق بر روی بدنه ماشین استفاده از لیسه گیری، لیسه کشی یا همان لیسه‌کاری می‌باشد. عملیات لیسه‌گیری بدین صورت است که صافکار با شناسایی محل آسیب‌دیدگی با استفاده از شوینده‌های مخصوص آن را کاملا تمیز می‌نماید. سپس با قرار دادن آن در برابر نور خورشید یا نور فرابنفش عمق خراش‌ها را می‌سنجد تا به تخمین درستی، از میزان کاری که باید انجام دهد بپردازد. پس از شناسایی عمق خراش به شناسایی رنگ بدنه خودرو می‌پردازد و با انتخاب کد رنگ مناسب برای خودرو آسیب دیده اقدام به بتونه کاری یا همان پر کردن محل خراش با استفاده از بتونه سنگی و رنگ خشک می‌نماید. پس از اینکه رنگ توسط بدنه اتومبیل جذب گردید و خشک گردید نوبت به لیسه گیری اتومبیل می‌رسد، در این مرحله صافکار با استفاده از لیسه‌های مناسب اقدام به برداشتن اضافات رنگ بیرون زده از خراش می‌نماید تا سطحی صاف و یکدست به وجود آید.

لزوم انجام لیسه گیری پیش از پولیش کاری

بسیاری از صافکاران غیرحرفه ای از عملیات لیسه کاری خوداری می‌نمایند و فقط محل خراش را با استفاده از رنگ خشک پر می‌کنند و آنگاه با استفاده از دستگاه پولیش اقدام به برداشتن باقی مانده رنگ می‌نمایند که این امر باعث باقی ماندن لکه خراش بر روی سطح بدنه خودرو می‌گردد. برای داشتن یک صافکاری بی عیب و نقص لازم است که همه ی مراحل بتونه کاری، لیسه گیری و پولیش کاری سطح اتومبیل به دقت انجام گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران