خدمات صافکاری ، نقاشی و فایبرگلاس بدنه خودرو در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی خدمات صافکاری ، نقاشی و فایبرگلاس بدنه خودرو در اراک

🔴 فایبر گلاس اراک پایانه

🔹 فایبر گلاس اراک پایانه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات صافکاری ، نقاشی و فایبرگلاس بدنه خودرو در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فایبر گلاس اراک پایانه :

✅ خدمات بدنه ماشینهای سبک و سنگین .صافکاری .نقاشی .فایبر گلاس اراک پایانه

✅ بابهترین و با تجربه ترین اساتید خبره و حرفه ای استان

✅ بارنگهای خارجی و پیشرفته ترین دستگاه ها

✅ نقد و اقساط در کوتاهترین زمان و مناسب ترین قیمت.

✅ کارواش رایگان پولیش 50درصد تخفیف تخفیف 20درصدی برای هرکس که از این سایت مراجعه نماید

و….

 

🔸 مدیریت ابوالفضل جدیدزاده

🔸 شماره تماس 09187571966

🔸آدرس اراک – کمربندی شمالی بعد از اداره بازرگانی پایانه باربری اراک

صافکاری ماشین چیست ؟

در واقع صافکاری به معنای ترمیم و از بین بردن خط و خش، آثار تصادف و قری از روی خودرو است. معمولا بدنه خودرو ها از چندلایه فلز ساخته می شود. بدنه ممکن است بر اثر تصادف شکل و شمایل اولیه اش را ازدست بدهد. این بدنه‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع فرورفتگی‌ و قر شدگی‌ها و حتی آسیب‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار باتجربه و ماهر مراجعه گرد

صافکاری بی رنگ

گاهی اوقات ضربه به شکلی است که نیاز نیست بدنه را تعویض کنیم. یک صافکار با مهارت میتواند قسمت ضربه دیده را بدون رنگ صافکاری کند. این کار نیاز به مهارت و دانش بالا دارد. یک صافکار خوب و آگاه میتواند یک صافکاری بدون رنگ را انجام بدهد.و این کاملا به تجربه تعمیرکار بستگی داردو.
صافکاری با رنگ

گاهی اوقات در حادثه، ضربه به صورتی روی بدنه خودرو اثر گذاشته که یا مستقیم رنگ خودرو را از بین برده و یا به دلیل ضربات چکش و اعمال نیرو صافکار رنگ قسمت آسیب دیده از بین می رود. در این حالت صافکار باید از رنگ بستر در صافکاری استفاده کند و یا با استفاده از پولیش و لیسه قسمت آسیب دیده را صافکاری کند. باید در نظر داشته باشیم خیلی اوقات صافکاری نمیتواند گزینه مناسبی برای ما باشد. برای داشتن یک نتیجه خوب بهتر است قطعه توسط صافکار یا فرد آگاه به این امور تعویض گردد. درصورت نیاز به صافکاری و نقاشی، حتما به یک صافکار و نقاش متخصص و ماهر مراجعه کنید. زیرا در صورت انجام نادرست عمل صافکاری،ممکن است آسیب جدی به قطعه و رنگ اتومبیل وارد شود و یا ظاهر خودرو را به شکلی نادرست تغییر دهد.

نکاتی که برای صافکاری باید به آن ها توجه کنید:

از آنجا که در کشورمان مرسوم است برای هر قطعه تعویضی از بدنه هر چقدر هم که تمیز و مانند فابریک آن تعمیر شده باشد، هزینه‌ای هنگفت را‌ هنگام فروش کم کنند. پس این مورد را بهتر است پیش تر برای فروش خودرو در نظر داشته باشید.
اکثر صافکاران پیشنهاد صاف‌کردن قطعه و اصطلاحا صافکاری بی‌رنگ را به شما می‌دهند. مگر اینکه قسمتی از بدنه شکافته شده باشد.
اگر به محل مراکز صافکاری مخصوصا در شهرستان‌ها دقت کنید،خواهید دید در حوالی هر صافکاری یک یا دو نقاش حرفه‌ای هم وجود دارد که صافکار، نقاشی او را به شما پیشنهاد می‌کند.
عموما در صورتی که رنگ‌ریختگی قطعه آسیب‌دیده کم باشد، معمولا صافکار خود اقدام به لکه‌گیری می‌کند. پس در مورد این موضوع با او بپرسید تا کار بخوبی انجام شود.یا به متخصص سپرده شود.
در صورتی که ضربه وارده حسابی رنگ رویی و آستر بدنه را ساییده باشد به شما پیشنهاد خواهد شد که توسط یک نقاش حرفه‌ای یک لایه به عنوان پوسته‌ روی محل آسیب‌دیده رنگ بپاشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران