فروش انواع کم جا و میز صندلی ناهار خوری در تهران – گلشهر

در تهران ، تهران

معرفی فروش انواع کم جا و میز صندلی ناهار خوری در تهران – گلشهر

🔴 یدالله محمدزاده

🔹 یدالله محمدزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع کم جا و میز صندلی ناهار خوری در تهران – گلشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یدالله محمدزاده :

✅ فروش انواع کم جا گرد ومربع در ابعاد مختلف

✅ جنس چوب روسی با ضمانت ۲ ساله

✅ با پارچه مازراتی

✅ صندلی ومیز نهار خوری انواع مختلف جنس چوب روسی طوسکا راش با پارچه مازراتی

و….

 

🔸 شماره تماس 09383689080

🔸آدرس تهران – جاده ساوه،چهاردانگه شهرک گلشهر قاسم اباد صنعت2انتهای صنعت 2پلاک17

 میز نهار خوری چیست و چه انواعی دارد؟

میز ناهارخوری یکی از مهمترین اقلام دکوراسیون داخلی منزل است، انتخاب میز ناهارخوری مناسب به شما کمک می‌کند تا در کنار بهره‌مندی از یک دکوراسیون زیبا وعده‌های غذایی خود را با آرامش بیشتر در کنار خانواده صرف کنید.

انواع میز ناهارخوری چوبی
میزهای ناهارخوری علاوه بر تفاوت در متریال تولیدی از نظر طرح و سبک ساخت نیز دارای انواع مختلفی هستند، میزهای چوبی محبوب‌ترین نوع میز ناهارخوری در میان متریال‌های مختلف هستند، این میزها از نظر شکل ظاهری به انواع مربع، مستطیل، بیضی و قایقی تقسیم می‌شوند.

میز ناهارخوری چوبی مربع
میزهای مربعی شکل برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب هستند، معمولا میزهای مربعی برای ۴ نفر طراحی می‌شوند، البته مدل‌های ۶ یا ۸ نفره هم می‌تواند به زیبایی مدل‌های کوچکتر باشد.

میز ناهارخوری چوبی مستطیل
میز مستطیل شکل را با نام میز کلاسیک می‌شناسیم، این میزها در انواع ۶،۸ و ۱۲ نفره تولید می‌شود.

 

میز ناهارخوری چوبی بیضی
میزهای بیضی یا دایره‌ای شکل برای فضاهای بزرگ طراحی شده‌اند، از آنها بیشتر در فضای نشیمن خانه‌های مجلل استفاده می‌کنند، این شکل از میزها زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی می‌بخشند. البته میزهای قایقی نیز همانند میزهای بیضی به فضای زیادی احتیاج دارند ضمن این که شکل رسمی‌تری از انواع میزهای ناهارخوری هستند.

 

تاثیر وسایل چوبی در منزل
وسایل چوبی گرما و صمیمیت خاصی به محیط می‌بخشند، ضمن این که دارای ماندگاری بالایی است، از آنجایی که چوب یک متریال طبیعی است برای کسانی که علاقمند به دکوراسیون‌های مدرن و ساده هستند بسیار مناسب است، وسایل چوبی از جمله انتخاب‌هایی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند و در تمام سبک‌های دکوراسیونی می‌توان از آنها استفاده کرد.

چیدمان عیدانه میز ناهارخوری چگونه است
شما می‌توانید با فرا رسیدن سال نو دکوراسیون تازه و متفاوتی را برای خانه خود ترتیب دهید، تغییر چیدمان میز ناهارخوری و مبلمان از جمله مواردی است که مورد توجه واقع می‌شود، تغییر محل چیدمان یا تغییر سبک چیدمان از جمله اقداماتی است که با این هدف می‌توانید انجام دهید، ضمن این که اگر بودجه مناسبی در اختیار داشته باشید با خرید میز ناهارخوری جدید می‌توانید حال و هوای تازه‌ای به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

 

معمولا میزهای ناهارخوری را در نزدیکی آَشپزخانه می‌چینند، گاهی نیز در خانه های بزرگتر میز ناهارخوری را در فضای نشیمن یا پذیرایی در کنار ست مبلمان قرار می‌دهند، ترکیب این دو کنار هم برای محیط‌های بزرگ مناسب است البته باید توجه داشت که چیدمان میز ناهاخوری را به گونه‌ای طراحی کرد که باعث اختلال در رفت و آمد نبوده و فضای کافی برای حرکت میان صندلی‌ها و دیوار وجود داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران