راننده دربستی در ایلام و سراسر کشور

در ایلام ، ایلام

معرفی راننده دربستی در ایلام و سراسر کشور

🔴 محمدنجفی

🔹 محمدنجفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه راننده دربستی در ایلام و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدنجفی :

✅ راننده دربست به تمام نقاط کشور منصف تر از همه

✅ با ده سال سابقه کاری

✅ طبق نظر مشتری هرکجا بخواد توقف  بین راه داریم تا مشتری راحت باشد

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس ایلام

ویژگی­ های یک راننده خوب و درجه یک چیست ؟

آشنا به اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی باشد.

یک راننده خوب می­داند که نه تنها مسئول ماشین خود و مسافرانش است، بلکه مسئول تمام اتومبیل­ها و افرادی است که در اطرافش وجود دارند. با این طرز فکر امنیت را به ارمغان می­آورد ولی حق اضافه­ای را برای خود منظور نمی­کند، سعی می­کند مسئولیتش را در برابر تمامی کسانی که رانندگی می­کنند انجام دهد، بنابراین نور چراغ اتومبیلش را امتحان می­کند تا مطمئن شود میزان آن آسیبی به چشم رانندگان دیگر وارد نمی­کند.

او صدای بوق را تنظیم می­کند تا آستانه شنوایی عابران خیابان و رانندگان آسیب نبیند، ورود ممنوع نمی­رود، به خط عابر پیاده احترام می­گذارد، هنگام پیدا کردن جای پارک و یا یک آدرس راه را برای اتوموبیل­های دیگر سد نمی­کند. هنگام وارد شدن از فرعی به اصلی حواسش را خوب جمع می­کند تا جلوی راننده مقابل نپیچد، ملایم ترمز می­کند. هماهنگ با جریان ترافیک حرکت می­کند و در همه حال صبر و بردباری خود را حفظ می­کند تا از این طریق هم حافظ جان مسافران خود، عابران پیاده و رانندگان دیگر باشد و هم اخلاق اجتماعی خود را که نشأت گرفته از شخصیت واقعی اوست، به زیبایی هر چه تمامتر به نمایش بگذارد.

از سلامت کامل جسمانی و روانی برخوردار باشد.

یک راننده خوب کسی است که هم جسمی سالم دارد و هم روانی آرام. راننده خوب می­داند که باید چشمی سالم داشته باشد تا بتواند جاده، عابران پیاده، اتومبیل­های دیگر، نام خیابان­ها، نشانی­ها و … را خوب ببیند تا بتواند با حفظ جان مسافران خود و رانندگان دیگر در اسرع وقت به مقصد مورد نظر برسد. او می­داند که ممکن است گاهی تا ساعت­ها پشت فرمان بنشیند بنابراین سعی می­کند با انجام ورزش­هایی ساده و مناسب عضلات پشت کمر، عضلات سرشانه و بازو، مچ دست و … خود را تقویت ­کند تا از طریق بتواند میزان آسیب­های جسمانی ناشی از رانندگی را به حداقل برساند و از جسمی سالم برخوردار باشد.

آنچه که مربوط به گردشگر و گردشگری است را خوب بداند.

راننده خوب به خصوص زمانی که به یک مسافر و گردشگر خدمات ارائه می­دهد، می­داند که برای معرف و نماینده خوب و تمام عیار شدن باید اهمیت و نقش صنعت گردشگری را خوب بداند، جاذبه­های گردشگری طبیعی، تاریخی و باستانی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و نوع خدمات آنان را خوب بشناسد، با نقشه و نقشه خوانی آشنا باشد تا بتواند در گردشگری مسیریابی کند، آشنایی نسبتی با فرهنگ و تمدن کشورها و نیز روحیات ملل داشته باشد و در نهایت توانایی برقراری ارتباط به خصوص زمانی که با یک گردشگر خارجی در ارتباط است را داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران