عایق رطوبتی سوران – نمایندگی عایق های رطوبتی نانو پلیمر در ارومیه

در آذربایجان غربی ، شاهین دژ

معرفی عایق رطوبتی سوران – نمایندگی عایق های رطوبتی نانو پلیمر در ارومیه

🔴 مجموعه عایق رطوبتی سوران

🔹 مجموعه عایق رطوبتی سوران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع عایق رطوبتی در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه عایق رطوبتی سوران :

✅ برطرف کردن صد درصد نم و رطوبت کاملا بی رنگ و بدون نیاز به تخلیه و برش

✅ قابل اجرا در نمای ساختمان، پشت بام، سرویسهای بهداشتی، حیاط و استخرها

✅ انواع چسب بتنی نانو پودری، خمیری، شیری، ایزوگام طرح دار جهت نمای ساختمان، استخر، پشت بام و…

✅ اجرای طرح در سراسر کشور

✅ لوله کشی رفع ترکیدگی لوله فاضلاب، لوله آب مصرفی. سرویس آبگرمکن دیواری، زمینی

✅ تعمیر انواع شیرآلات رسوب گیری شیرها آشپزخانه حمام، سرویس بهداشتی با کمترن هزینه شیرآلات رسوب گرفته رو به حالت روز اول برگردونید رفع نم سرویس بهداشتی، حمام، تشخیص دقیق لوله فاضلاب بدون تخریب بنایی باضمانت برطرف میشه

✔️عایق کاری پشت بام بدون تخریب موازییک و سنگ

✔️عایق کاری پشت بام بدون استفاده از ایزوگام و قیر

✔️عایق کاری سرویس های بهداشتی بدون ایزوگام قیر از پایه

✔️عایق کاری سرویس های بهداشتی بدون تخیرب کاشی و سرامیک

✔️عایق کاری استخرهای کشاورزی،مخازن ذخیره آب شرب،استخرهای صنعتی کارخانجات،کولینگ تاورها و استخرهای شنا

✔️عایق کاری نما ساختمان بدون تغییر رنگ(عایق کاری نماهای آجر، نمای سیمانی،نمای گچی،نمای کاهگل،نقاشی های دیواری، نمای سنگ

و…

 

🔸 با مدیریت  سوران احمدی

🔸 شماره تماس  04446326659

🔸 شماره تماس  09146707009

🔸 شماره تماس  09109254559

🔸 شماره تماس  09117860339

🔸 شماره تماس  09906368513

 

انواع عایق های رطوبتی ساختمان چیست؟

عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس سیمان
عایق‌های رطوبتی ساختمان با نام ضد آب سیمانی یا عایق رطوبتی سیمانی، ساده‌ترین و معروف‌ترین عایق رطوبتی هستند. کار کردن با این عایق رطوبتی، بسیار ساده است. تهیه کردن آن در مدت زمان کوتاه‌تری امکان‌پذیر است. کارگران ساختمانی به راحتی می‌توانند عایق سیمانی را با نسبت معینی مواد مخلوط کنند. برخی مواد افزودنی آکریلیک به عایق سیمانی اضافه می‌شود تا اثر بخش آن در جلوگیری از نفوذ رطوبت بهتر شود. با نصب عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس مخلوط سیمانی، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.

یکی از مهم‌ترین معایب عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس سیمان این است که حتماً باید روی سطح تراز شده و صاف اجرا شوند. این عایق‌ها سخت و غیرانعطاف‌پذیر بوده و پس از اینکه خشک می‌شوند قابل تغییر نیستند.

متداول ترین موارد کاربردی عایق رطوبتی سیمانی، استفاده از آن در پروژه‌های تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، پل‌سازی، سیستم‌های راه آهن و مترو، ساخت بندر و اسکله‌های حمل و نقل دریایی، آب‌بندی مسیر رودخانه‌ها، ساخت کانال‌ها، ساخت پارکینگ و تونل‌سازی می‌باشد.

عایق‌های رطوبتی ساختمان به شکل عایق مایع

دسته دیگری از انواع عایق‌های رطوبتی ساختمان با نام غشای ضد آب مایع شناخته می‌شود که در حقیقت یک لایه مایع بوده که روی بام به صورت یک پوشش قرار می‌گیرد. مایع ضد آب، عایق رطوبت است و برای انواع سقف‌های تخت، سقف گنبدی و سقف شیبدار به کار می‌رود. عایق رطوبتی مایع یا عایق غشای مایع، یک پوشش یکپارچه یکنواخت را روی سقف به وجود می‌‌آورد.

مهم‌ترین مزیت عایق‌های رطوبتی ساختمان به شکل غشای مایع، انعطاف‌پذیر بودن آن می‌باشد. غشای مایع ضد آب را معمولاً با خاصیت الاستومری لاستیکی آن می‌شناسند. این غشا، قابل کشش و بازگشت به شکل اصلی خود می‌باشد؛ بدون اینکه هیچ آسیب یا پاره شدگی برای آن اتفاق بیفتد.

برای تولید این چنین سیستم‌های پوشش عایق، معمولاً با مواد افزودنی مانند پلاستیک تقویت شده با شیشه، بهینه‌سازی می‌شوند تا مقاومت کششی بیشتری داشته باشند.

مزیت دیگر عایق‌های رطوبتی ساختمان به شکل غشای مایع این است که می‌توان روی اکثر مصالح سنتی بام مثل آسفالت، بتن و نمد استفاده کرد. نصب این غشای مایع، مقرون به صرفه است و یک ساختار جدید ضد آب را ایجاد می‌کند.

در منابع، عنوان شده که دوام و طول عمر این غشای ضد آب به اندازه‌ای است که تا ۲۵ سال، همچنان عملکرد اولیه خود را دارد. حتی برای ساختمان‌هایی که نوسازی شده‌اند، استفاده از این عایق‌های رطوبتی ساختمان تا ۷۰ درصد کمتر، نیاز به بازسازی و تعویض خواهند داشت.

عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس مواد قیری

عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس پلی اورتان

عایق‌های رطوبتی ساختمان از جنس نانو پلیمر

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران