طراحی ، ساخت و فروش قفسه و کانتر در جاجرود – تهران

در تهران

معرفی طراحی ، ساخت و فروش قفسه و کانتر در جاجرود – تهران

🔴 علیرضا خراسانی

🔹 علیرضا خراسانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، ساخت و فروش قفسه و کانتر در جاجرود – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا خراسانی :

✅ ساخت انواع قفسه وکانتر ویترین مغازه

✅ ساخت انواع قفسه کتابخانه داروخانه…..

✅ قفسه عرض۸۰ ارتفاع ۲متر عمق ۳۰سانت 950

✅ قفسه عرض۹۰ ارتفاع ۲متر عمق ۳۰سانت1050

✅ کانتر عرض۹۰ ارتفاع 95عمق 40 1100

✅ پایه فلزی

✅ جنس mdf

و…

 

🔸 شماره تماس 09194097696

🔸 آدرس جاجرود منطقه صنعتی کمرد صنعت غربی کوچه دانش فرعی اول سمت راست پلاک 39

 

مزایا و دلایل استفاده از قفسه در انبار چیست؟

ایجاد نظم با استفاده از انواع قفسه بندی

از اصلی ترین و مهمترین مزیت استفاده از انواع قفسه بندی در انبارها، ایجاد نظم در محیط و همینطور دسترسی آسان به محصولات می باشد. به دلیل وجود کالاهای انبوه و فراوان در انبارها، ممکن است چیدمان محصولات بر روی هم، فضای شلوغ و نامنظمی را ایجاد کند. همین بی نظمی موجب می شود تا میزان کارکرد و بازدهی افراد کاهش پیدا کند. اما ایجاد قفسه بندی در انبارهای و شماره گذاری و کدگذاری بر روی آنها باعث شده تا بی نظمی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

استفاده بهینه از فضا با قفسه بندی انبار

در طراحی و تولید قفسه های انبار، تنوع زیادی وجود داشته که با توجه به این موضوع به راحتی می توان تمام قفسه بندی ها را به صورت چند طبقه از کف تا سقف انبار قرار داد. همین امر موجب شده مشکل کمبود جا و فضا را برای چیدمان تعداد بالای کالا و اقلام در تمام محیط های انبارهای صنعتی و خانگی را برطرف کرد.

برای مثال یکی از انواع قفسه بندی ها، قفسه بندی پانل راک می باشد که به آن Shelving Rock Panels نیز گفته می شود. این انبار به صورت دستی تجهیز می شود و برای ذخیره سازی مواد اولیه و محصولات استفاده می گردد.

انبارگردانی آسان

یکی از مهمترین عملیاتی که توسط هر شرکت و کارخانه ای سالانه صورت می گیرد،انبار گردانی می باشد به طوری که تمام شرکت ها موظف هستند تا طبق اصول حسابداری پایان دوره، هر ساله به شمارش تمام کالاهای موجود در انبار خود بپردازند و نه تنها شمارش دقیقی از موجودی کالا خود را در دست داشته باشند بلکه بتوانند آن را با موجودی سیستم تطبیق داده و مغایرت های موجود را تشخیص دهند. امروزه بسیاری از شرکت ها با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای بسیار پیشرفته و دقیق به کنترل موجودیخود می پردازند چرا که فرایندانبارگردانی می تواند مزایای بسیار زیادی را به دنبال داشته و مدیر هر شرکتی نیز بایستی به این فرایند نهایت اهمیت را دهد.

دسترسی آسان و سریع به هر کالا

یکی از مزیت های مهم استفاده از انواع قفسه بندی ها در انبارها این است که می توانید کالاها را بر اساس ویژگی های هر یک و اختصاص دادن ردیف و طبقه مشخص چیدمان کنید که همین امر موجب می شود تا دسترسی به انواع کالاها و محصولات در کمترین زمان ممکن انجام شود. برای قفسه بندی انبارهای بزرگ هر یک از کالاها کدگذاری و در سیستم ثبت می شود کهبه راحتی می توان به هر یک از محصولات مورد نظر دسترسی داشته باشید.

جلوگیری از خسارت های مادی با داشتن قفسه بندی

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران